podla mna by bola elektrickova trat Dubravka-Patronka-Hl.stanica k prospechu, pretoze
- ked sa nieco stane na starej radiale, dalo by sa nieco odklonit prave tadialto
- kazdy kto nejde do centra a okolia by isiel tadialto, pretoze by sa bud priamo, alebo presupom pri Hl.st. vyhol centru a setril minuty.
Idealne by bolo navrtat do Karpatov elektrickovy tunel a zokruhovat Dubravka-Raca, kde by sa dalo pokracovat elinou cez Vajnory na letisko. Ale to uz som asi velky vizionar ?
- ked sa nieco stane na starej radiale, dalo by sa nieco odklonit prave tadialto
- kazdy kto nejde do centra a okolia by isiel tadialto, pretoze by sa bud priamo, alebo presupom pri Hl.st. vyhol centru a setril minuty.
Idealne by bolo navrtat do Karpatov elektrickovy tunel a zokruhovat Dubravka-Raca, kde by sa dalo pokracovat elinou cez Vajnory na letisko. Ale to uz som asi velky vizionar ?
Ike
1) je podla teba vybudovanie trolejbusov v petrzalke riesenim dopravnej situacie aj s perspektivou do roku 2030?
2) myslis si ze pri rastucom pocte IAD bude trolejbusova doprava dynamicka a rychlejsia?
3) myslis si ze tvoj lahky nadvlak bude lacnejsi ako elektricka?
4) myslis si ze tvojim nadvlakom dokonale uspokojis dochadzkove prudy VACSINY petrzalcanov?
k tvojej poslednej poznamke, cestujuci tu nie su pre elektricku, ale elektricka pre cestujucich...