Reply on: ufo #165084:
taká šanca nie je vôbec, lebo hlavnou prekážkou je absencia nízkopodlažných vozidiel a tiež by bolo potreba vykonať úpravy na niektorých zastávkach, t.j. spraviť z nich prestupné terminálny medzi električkovými linkami, keďže by pri jednej linke z Ružinova a jednej z Rače muselo oveľa viac ľudí prestupovať. Po MS by sa mala v lete uzavrieť Štefanovičova ul. a je dobrá príležitosť a slušná nádej vykonať nejaké zmeny v električkovom linkovaní a intervaloch :intervaly :
- Po-Pi : 4:30-5:00 ► 20min, 5:00-6:00 ► 12min, 6:00-19:00 ► 8min, 19:00-21:00 ► 12min, 21:00-23:30 ► 20min
- So-Ne : 4:30-7:00 ► 20min, 7:00-21:00 ► 15min, 21:00-23:30 ► 20min
Trasy v návrhoch vyzerajú takto:
I. variant :
L2 : Hl.st. - Vazovova - ŽST Nové Mesto (TT)
L3 : Rača - Obchodná - Špitálska - Ružinov (TT)
L4 : Zlaté piesky - Špitálska - tunel - Karlova Ves (TT)
L9 : Ružinov - Obchodná - tunel - Dúbravka (TT)
L11(K2),12(TT),13(K2),17(K2) : bez zmeny
II. variant
to isté čo I. variant + L8 (iba RŠ cez šk.r.) : Ružinov - Obchodná - Špitálska - Ružinov (okruh, linka vznikne iba, ak na L3 budú nasadzované K2S)
III. variant
L2 : I. variant
L3 : Rača - Obchodná - Špitálska - ŽST Nové Mesto
L5 : Rača - Špitálska - tunel - Karlova Ves
L8 : II. variant
L9 : I. variant
L12,13,14,17 : bez zmeny