Reply on: no.ev.di. #165050:
Čo sa týka toho návrhu, môže to byť hlúposť, nemám nijaké prieskumy, len som mal pocit, že by bolo dobré mať jednotné a cez víkend hustejšie intervali, prčom nie je nutné aby jazdili prázdne linky na koniec Petržalky. Podotýkam, iba POCIT.Zaujímal by ma ale názor na tú zmenu L83 a zrušenie L34 a L84. Tu by sa vytvorila nosná linka a vzkm by sa reálne ušetrili. Niečo podobné si navrhoval aj ty, ja som tomu len dal presné kontúry, hlavne čo sa týka trasovania v Petržalke.
Reálne šetriť sa dá inde, napríklad skrátením L78 a mnohé iné prípady. L89 by som riešil ale iba minibusom cez pracovné dni, nič iné, za prvé, kým to spraví otočku cez Černyševského a Farského, tak to môže ísť rovno aj k Aréne, vyjde to podobne. Za druhé, tá doprava tam nie je nutná len na predstavenia, ty si pozreš program a vidíš, že sa hrá len pár dní do mesiaca, ale to neznamená, že inak tam nikto nie je. V divadle Aréna prebiehajú rôzne akcie, nie len večer, pracujem v médiach a ako partner som bol na podujatí, ktoré bolo pre deti popoludní, vtedy šlo o program Európskej komisie, na vlastné oči som videl preplnenú L82. Netreba zabudnúť, že čo chvíľa sa otvorí T-COM pláž, zo zástavky Aupark je to ďaleko. Iná situácia je v rannej špičke, ina popoludní a cez leto. Ani minibus tam stačiť nebude.
no.ev.di.
Re #165063 Hug0: zrušiť úsek Jaskový rad - Siemens a tiež zachádzanie na L. Dérera, kde čo som bol na 20 spojoch, tak tam vystúpili "až" 2 ľudia a 1 vystúpil. Určite mi povie dakto toto :"však na zast. Siemens nastupujú ľudia a idú na Jaskový rad." alebo "videl som na tom úseku 5-10 ľudí". To, že tam tých ľudí dakto videl ešte neznamená, že aj idú na Jaskový rad. Sám som nechcel veriť tomu, že tí ľudia si sadli do L44 na Siemens, previezli sa cez celý Jaskový rad a šli hore na Bárdošovu, Júlovú, Júnovú a Na Revíne. Na Jaskovom rade za tých 20 spojov bola situácia taká, že 5-7 ľudí vystúpilo a nastúpili 3-4. tTež mám vyriešenú dilemu ako točiť L44 na Siemens a síce nasledovne : L44 odbočí pri ceste z Koliby po Bárdošovej ul. doprava (ako keby šla k NOÚ), zastaví na zast. Siemens, potom odbočí doľava na Jakubíkovu a cez Uhrovu sa vráti na Bárdošovu ul. a pôjde na Kolibu. Tie tzv. "kostolné" spoje L44 nemám omrknuté, nebol čas, ale aj na tie sa pozriem či sú poctivo využívané, či to nie je rovnaký blud ako "potrebná" linka k divadlu Aréna. ?