Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #165019:
Napíš na DPB. Sedlový interval 10 minút a zrušiť 34 a 84 premávku v sedle... to by sa podľa mňa ušetrilo... ale výsledný efekt by bol asi horší pre cestujúcich... a 83 keď zahustíš musíš aj 34 aj 84.. už taká blbosť že dve (a viac) liniek ide spolu a neprekladajú sa, sa podarila na Dlhých dieloch, inde sa toho už vyvarujú...
Reply on: Ruslan #165013:
Napíš predsedovi dopravnej komisie MsZ, ten chcel velice optimalizovať dopravu. Len pozor, aby to náhodou nevyhodnotil ako podnet na zrušenie danej linky v sedle. ?
Reply on: Petto #165017:
presne tak, mohli by dat v sedle 12 min, tak ako je cez prazdniny.
Reply on: Petto #165017:
S tou L84 je to sice fajn riesenie, no neviem ci by to preslo lebo intraky na Hope,ale pesou dostupnostou sa to da zvladnut aj z Hrobonky . O posilovych spojoch by som tera neuvazoval, setri sa, obmedzuje sa,kde sa len da
Reply on: Ruslan #165013:
Suhlasim s tou L83, to je na porazenie sedlova 83ka !!! vyslovene ma nasiera sedlova 94ka ,ktora chodi tak na 50% naplnena ? a poobedna spicka tiez žiadna slava na 94ke
Reply on: 810zssk #165007:
Čítam túto debatu od začiatku, ale čo teda navrhuješ? Aby sa ZSSK opäť zliala dokopy so ŽSR, čo by bol vzhľadom na smerovanie celej dopravnej politiky krok späť? Alebo nech len ZSSK neplatí za používanie dopravnej cesty ŽSR a ostatní dopravcovia áno? Oddelenie infraštruktúry a dopravy musí byť minimálne v účtovnej rovine, takže môžeme viesť debaty, či je potrebné mať toľko administratívy na riadiacich pozíciách. EÚ navrhuje obyčajne dosť absurdné veci, ale konkrétne toto opatrenie mi tak nepripadá vzhľadom na snahu demonopolizovať národných dopravcov a umožniť aj vstup iných dopravcov. Ako by na železnici mohla potom fungovať rovnocenná súťaž, keď jeden by neplatil nič a ďalší áno? Uvedomuješ si, kde všade štát prelieva peniaze platí sám sebe a aj bude, lebo zatiaľ nikto nič lepšie nevymyslel?
Reply on: 810zssk #165009:
Skús sa pozrieť, aká je kvalita vozidlového parku autobusov v ČR a neteoretizuj. Nájdi si čísla viď #165005.
Reply on: 810zssk #165008:
Práveže uprednostňuje, a preto to Rakúska má stále na stole ako rakúsky ústavný súd, tak aj Európska komisia.
Nedal by sa zhustiť interval na L83 cez pracovný deň v sedle z 15 min. na 12 min.? Lebo táto každodenná tlačenica, ktorá je na linke minimálne od Patrónky až po Hálovu/ Nám. Hraničiarov je niečo strašné. Ľudia natlačený na dverách a na každej zastávke státie min. 1-2 min. kým ľudia vystúpia, aby uvoľnili priestor dverí pre iných vystupujúcich, potom zasa kým nastúpia.
L83 a L84 sa síce v dnešnej dobe prekladajú, ale aj to iba podľa grafikonu, v reále nie, pretože takmer každá L83 naberá meškanie.

Nedalo by sa to riešiť jednou z týchto možností?
1. L83 zhustiť interval v sedle na 12 min.
2. L84 potiahnuť až na Patrónku. Premával by od zast. Dubová po ulici Pri Suchom mlyne, cez Záhorácku, Vojenskú nemocnicu, odtiaľ by točil na Patrónku. (tak ako L212, ale v opačnom smere) Prípadne linku potiahnuť až k Tescu Lamač.
3. Zriadiť posilovú linku 183, ktorá by premávala v preklade z L83 iba cez pracovné dni a obsluhovala by zastávka: Patrónka/resp. Tesco Lamač - Hroboňova - SAV - Hodžovo nám. - Zochova - Dvory - Hálova - Nám. Hraničiarov - Dostihová dráha/ príp. Technopol.
Inak ze jaky accent nahodila Lubica na Orange Arene ? ? ? Akurat nechapem preco tu zastavku nazvali "Orange Arena Bus" (co je uplna hlupost najma na transparentoch a v hlaseni) a nie je to trebars "Orange Arena" a "Orange Arena - Vajnorska"
#164928 Tam-bus; #165000 S499.1023: : toto forum naozaj stoji za to citat, clovek ma trosku horsiu naladu a taketo diskusie ho rozveselia hned ?
Reply on: S499.1023 #165002:
Ja vobec nespochybnujem potrebu dobreho taktu. Len tvrdim ze je podobne dolezity ako poskytovana kvalita, aspon pre istu cast cestujucich. Samozrejme mozme stavat zeleznicu systemom ze budeme vozit ludi co nemaju napr. na auto
Reply on: S499.1023 #165005:
A myslis ze tie vlaky naplnis tym ze tam posles dobre ze nie Ccka kazdu pol hodinu? Mozno tam kde je jedina alternativa polorozpadnuta Vrakosa.
Reply on: S499.1023 #164999:
A ked ma stat OBB aj OBB Infrastruktur (ci ako sa to vola) tak nebude OBBI uprednostnovat OBB? Je tam nejaky rozdiel oproti tomu keby to bolo cele OBB? To kde sme, v Banskej Bystrici kde firma bojuje so svojim majitelom/sesterskou firmou?

Sudy neriesim, ja viem, ze EU to vyzaduje. Ja bojujem proti tomu ze to ma zmysel.
Reply on: AAA #164998:
Lebo plati sam sebe (de facto)!
Reply on: Ivan3 #164995:
A mas snad dojem, ze slovenske IC a R vlaky (na trase BA-KE) potrebuju vyrazne posilnit?
Reply on: 810zssk #164989:
A ja zásadne nesúhlasím s tebou, keďže manipuluješ fakty. Tie vlaky v CZ totiž nie sú prázdne. Na SK máš plné akurát tak vlaky 120/180.
Pozri sa, aké poklesy cestujúcich a tržieb mali za posledných trebárs 15 rokov ČD a aké ZSSK.
Reply on: Vladimír #164994:
Ale ja teraz zasadne neriesim vysku priplatku/povinnej miestenky, ale to ako bude robena cenotvorba. Fixne ceny podla mna nie su dobry napad.

Ja ti zas poviem tak - ak by mi na ICckach ZSSK negarantovala istu kvalitu tak sa na to mozem vybodnut. Podobne, ak by na Horehroncovi ponukli aspon taku kvalitu ako je na Hrone, rad budem do BB castejsie cestovat vlakom.
Reply on: barack40 #164991:
Podla mna IC priplatok v rozumnej vyske je v pohode za garantovanu kvalitu a rychlost... why not? Navyse hovorim o flexibilnejsiom poplatku oproti dnesku - aj nizsie aj vyssie ceny v snahe ziskat lepsie ekonomicke vysledky z IC = v konecnom dosledku zlepsenie dopravy aj na R, Zr, Os, atd.
Reply on: 810zssk #164983:
Čísla svedčia o opaku, než je tvoj názor. Pre cestujúcich je evidentne dôležitý pravidelný a hustý interval, než nejaké komfortné výkriky do tmy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.