Projekt počíta s vybudovaním dopravného prestupného uzla železnica - autobus - električka, teda s prebudovaním prestupnej stanice mimobratislavskej autobusovej a železničnej dopravy na systém mestskej hromadnej dopravy.
hm, ale pri casovych listkoch bude vznikat dost anomalii, napr ze listok na zrychleny spoj bude lacnejsi, lebo spoj sa dopravi rychlejsie... a spoj ktory ide cez vsetky dediny bude najdrahsi...
a inak revizia cestovnych listkov bude tiez zosuladena? budu revizori BID? alebo bude mat kazdy dopravca vlastnych...?
"Z dovodu opravy minibusu bude od pondelka 17. do stvrtka 20. marca 2008 zastavena premavka na linke c. 151 premavajucej na trase OD Slimak -Lopenicka."
Veď na Lopeníckej sa SOR-y B 9.5 môžu normálne otáčať Nedávno na 151-ke tie Sory aj niekoľkokrát boli. Tak prečo na 151-ky na tie 4 dni nedajú SOR alebo nastálo nevrátia 51-ku na Lopenícku?
A čo ak sa vtedy niečo stane aj s tým druhým minibusom premávajúcim na 44-ke? Keďže na tie uličky na Kramároch bezpečne vojde iba minibus, tak hrozí, že 44-ka by bola tiež zrazu dočasne zrušená? Hlavne by ma zaujalo, ako by sa cestujúci o takej náhlej zmene dozvedeli (samozrejme okrem wap.imhd.sk)...
Lebo to kapacitne nebude stačiť. Keď sa pozrieš na masovú výstavbu v lokalite Horný Dvor a keď si predstavím, čo to bude o rok - dva, tak mi nabiehajú zimomriavky.
Nie som síce odborník, lebo nemám matematicko-fyzikálne vzdelanie v Matici Slovenskej, ale skúsme sedliacky rozum:
Minimálna dovolená dĺžka oddielu na trati s autoblokom je 1000 m, v praxi okolo 1100 m. Vlaky by nemali jazdiť na výstrahu, pokladá sa to za prehrešok proti pravidlám tvroby grafikonu. Takže povedzme 2100 m. K tomu dĺžka súpravy povedzme 150 m v priemere (počítam len osobnú dopravu!). Priemernú cestovnú rýchlosť veľmi modernej dynamickej súpravy v zastávkovom režime dosahujeme okolo 60 km/h, čiže 1000 m za minútu. Takže interval na šírej trati a pri ideálne rovnobežnom grafikone cez dve minúty. Samozrejme v okamihu, keď sa nám tam začnú motať trebárs rýchliky (vyššia vmax. ale horšia dynamika), náklady (pomalý rozjazd, horšie brzdiace percentá, dlhé súpravy) a iné anomálie, výsledok sa rapídne zhorší.
V praxiNásledné medzidobie býva tuším okolo 3 minút, staničné intervaly pri modernom ZZ tiež tak nejak.
Áno, opravovať budeme zastávky na Budatínskej obojsmerne pri Unipharme, na Betliarskej - zastávku Krásnohorská smer mesto, na Rusovskej - zastávku Jugnmannova a Hálova smer Panónska. Ďalej sú to zastávky na Lamačskej v smere do Tesca, na Hodonínskej - zastávka Vrančovičová v smere do centra, na Bajkalskej - obe zastávky Nová doba pred a za Vajnorskou, na Rožňavskej za Bojnickou v smere do centra, na Gagarinovej za Tomášikovou v smere do centra a na Hradskej v smere z Dolných honov za Pentagonom. Ďalšie zastávky MHD budeme opravovať na Kollárovom námestí v smere na Námestie 1. mája a Mickiewiczovu, na Mýtnej v smere na Vazovovu a na Nábreží arm. gen. L. Svobodu zastávku Lafranconi v smere do Karlovej Vsi.
Ak sa vozy DPB na L630 neodsvedčia, nebolo by vhodné osloviť Slovak Lines, nech vyhradí nejaké vozy pre túto beta verziu BIDky? Nech nejaké 954-ky vybavý transparentami, označovačmi a bolo by všetko fajn.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider