Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #99741:
No zase raz dôkaz imbecilnosti DPB...
Reply on: Solider #99739:
A až tá masívna výstavba bude dokončená a osídlená, tak sa už nebude dať posilniť (intervalovo ani kapacitne)? SOR-y budú prirastené k linke?
http://www.bratislavskenoviny.sk/78269/vystavba/projekt-lamacska-brana-zacnu-stavat-na-jar

Projekt počíta s vybudovaním dopravného prestupného uzla železnica - autobus - električka, teda s prebudovaním prestupnej stanice mimobratislavskej autobusovej a železničnej dopravy na systém mestskej hromadnej dopravy.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: enumaelish #99747:
Poyri link v #91371
Reply on: Peon #99734:
kde nájdem všetky plánované trasy BID? Tá podoba 630 je definitívna alebo sa ešte bude meniť?
Reply on: Ike #99743:
ech, na tu prvu vetu nereagujte, az teraz som si uvedomil aku sprostost som vypotil ?
Reply on: frenky #99742:
Teraz je to nepostačujúce a potom to bude viac než katastrofálne. Hotová India.
Zdravim dopravakou...
Chcem sa spytat ci niekto z vas nema na predaj nejake MHD alebo zeleznicne materialy. Dakujem K2S
Reply on: Solider #99740:
hm, ale pri casovych listkoch bude vznikat dost anomalii, napr ze listok na zrychleny spoj bude lacnejsi, lebo spoj sa dopravi rychlejsie... a spoj ktory ide cez vsetky dediny bude najdrahsi...

a inak revizia cestovnych listkov bude tiez zosuladena? budu revizori BID? alebo bude mat kazdy dopravca vlastnych...?
Reply on: Solider #99739:
A co brani DPB o rok, dva, kapacitne posilnit 630 ❓
MINIBUSY

"Z dovodu opravy minibusu bude od pondelka 17. do stvrtka 20. marca 2008 zastavena premavka na linke c. 151 premavajucej na trase OD Slimak -Lopenicka."

Veď na Lopeníckej sa SOR-y B 9.5 môžu normálne otáčať ❗ Nedávno na 151-ke tie Sory aj niekoľkokrát boli. Tak prečo na 151-ky na tie 4 dni nedajú SOR alebo nastálo nevrátia 51-ku na Lopenícku?

A čo ak sa vtedy niečo stane aj s tým druhým minibusom premávajúcim na 44-ke? Keďže na tie uličky na Kramároch bezpečne vojde iba minibus, tak hrozí, že 44-ka by bola tiež zrazu dočasne zrušená? Hlavne by ma zaujalo, ako by sa cestujúci o takej náhlej zmene dozvedeli (samozrejme okrem wap.imhd.sk)...
Reply on: S499.1023 #99738:
Snáď sa s nimi bude dať ohľadom tejto veci dohodnúť. Tak či tak to od januára bude musieť byť 🙂
Reply on: Peon #99734:
Lebo to kapacitne nebude stačiť. Keď sa pozrieš na masovú výstavbu v lokalite Horný Dvor a keď si predstavím, čo to bude o rok - dva, tak mi nabiehajú zimomriavky.
Reply on: Solider #99732:
No, neviem, Slowacke linije mali k označovačom papierových CL pri jednaní o BID-e nejaké zásadné výhrady, chceli čipovať...
Reply on: Peon #99734:
Pretože zväčša ráno a poobede by boli kapacitne nepostačujúce. V sedle a cez víkend by sa ešte dali.
Reply on: drink #99606:
Nie som síce odborník, lebo nemám matematicko-fyzikálne vzdelanie v Matici Slovenskej, ale skúsme sedliacky rozum:
Minimálna dovolená dĺžka oddielu na trati s autoblokom je 1000 m, v praxi okolo 1100 m. Vlaky by nemali jazdiť na výstrahu, pokladá sa to za prehrešok proti pravidlám tvroby grafikonu. Takže povedzme 2100 m. K tomu dĺžka súpravy povedzme 150 m v priemere (počítam len osobnú dopravu!). Priemernú cestovnú rýchlosť veľmi modernej dynamickej súpravy v zastávkovom režime dosahujeme okolo 60 km/h, čiže 1000 m za minútu. Takže interval na šírej trati a pri ideálne rovnobežnom grafikone cez dve minúty. Samozrejme v okamihu, keď sa nám tam začnú motať trebárs rýchliky (vyššia vmax. ale horšia dynamika), náklady (pomalý rozjazd, horšie brzdiace percentá, dlhé súpravy) a iné anomálie, výsledok sa rapídne zhorší.
V praxiNásledné medzidobie býva tuším okolo 3 minút, staničné intervaly pri modernom ZZ tiež tak nejak.
Reply on: Solider #99732:
A preco by sa nemal DPB osvedcit?
Reply on: Solider #99732:
Prečo by sa Sory B9.5 na 630-ke nemali osvedčiť?
Áno, opravovať budeme zastávky na Budatínskej obojsmerne pri Unipharme, na Betliarskej - zastávku Krásnohorská smer mesto, na Rusovskej - zastávku Jugnmannova a Hálova smer Panónska. Ďalej sú to zastávky na Lamačskej v smere do Tesca, na Hodonínskej - zastávka Vrančovičová v smere do centra, na Bajkalskej - obe zastávky Nová doba pred a za Vajnorskou, na Rožňavskej za Bojnickou v smere do centra, na Gagarinovej za Tomášikovou v smere do centra a na Hradskej v smere z Dolných honov za Pentagonom. Ďalšie zastávky MHD budeme opravovať na Kollárovom námestí v smere na Námestie 1. mája a Mickiewiczovu, na Mýtnej v smere na Vazovovu a na Nábreží arm. gen. L. Svobodu zastávku Lafranconi v smere do Karlovej Vsi.

http://www.bratislavskenoviny.sk/78302/doprava/od-aprila-mesto-zacne-s-opravami-ciest
Ak sa vozy DPB na L630 neodsvedčia, nebolo by vhodné osloviť Slovak Lines, nech vyhradí nejaké vozy pre túto beta verziu BIDky? Nech nejaké 954-ky vybavý transparentami, označovačmi a bolo by všetko fajn.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.