Problem je tu v tom ze ty sa nesnazis o SYSTEMOVE a KONCEPCNE riesenie, pretoze je v rozpore so zaujmami isteho nemenovaneho pofiderneho panelaku v Petrzke pretoza vy proste NEMOZETE mat po oknami tu zlu, skaredu, barierovu, koliznu elektricku co je radioaktivna a zabija psiky co Vam zdobia celu ulicu.
Nie, ty nehájiš záujmy tisícov obyvateľov. Ta hájiš záujmy niekoľkých desiatok ľudí, ktorí neboli schopní rozpoznať nebezpečenstvo madého moderného dynamického manipulátora.
Omyl. Mojim zaujmom je jedno i druhe.
Mojim a nasim zaujmom je ako systemove a koncepcne riesenie dopravy (aj pre nas - bol by som blby, keby som to nerobil aj v nas prospech) tak i vhodna urbanisticka kompozicia uzemia - nasho okolia.
Preto sa takymto projektom hovori aj dopravno-urbanisticke riesenie - lebo jedno bez druheho nejde.
Lenze ty mas zaujem o to aby ti popod okno nechodila fuj, zla, barierova, neesteticka, nebezpecna, radioaktivna, psyzabijajuca elektricka, nie zaujem o dopravu.
Počúvaj ma, ty maľas, už mám dosť tých tvojich účelových manipulácií:
1) špecifikuj, v čom je zlé dopravno - uurbanistické riešenie trate, ktorá ešte ani nie je naprojektovaná?
2) V čom bude trať bariérová?
3) V čom bude trať kolízna?
4) Odkiaľ máš údaje o nosných a tiažových dopravných prúdoch v horizonte 2015, 2020, 2030? Voláš sa v skutočnosti Sibylla Sláviková alebo si len na raňajky konzumoval exkrement kráľa Šalamúna.
5) TVOJ nds rieši spojenie Gagarinovou a VrakuňoU? A rieši aj spojenie s Ružinovom, Dolnými Honmi, Karlovou Vsou, Kramármi a Dúbravkou?
6) TVOJ nds bude mať akú pešiu dostupnosť?
e #99537 Marcelllooo, ty ale stále tuším zas netušíš, alebo necheš tušiť, že ja som za to, aby sa realizoval mestský vlak, teda severo-južná vetva NS cez Nivy na Predmestie (čo pokladám za perfektné spojenie),
ale aj električka do centrálnej oblasti s perspektívnym vytvorením podzemného okruhu cez Hlavnú stanicu alebo aspoň potiahnutím trate na Hodžovo nám, pre lepší prestup na linky na Kramáre, Hlavnú stanicu, Horský park (čo je pre obyvateľov stredovej tiež osi prínos)...
A nie, nepovedz, že to tak perspektívne nemôže byť, pretože už teraz sa nepostupuje podľa ÚP a nik nepovedal, že to tak byť nemôže a isto nebude. Vedenia miest sa totiž zvyknú obmieňať.
No, pravdou je ze ich HAJITE na ukor inych casti. Na ukor Petrzalcanov ale i Bratislavcanov.
Moj navrh znie: Postavte si sami plytky tunel a zaroven prestante ziadat riesenie od mesta, ktore sa teraz nemoze venovat inym (casto i dolezitejsim) veciam. Taky schopny domovnik (pardon, sefdomovnik) co precital stanovisko Vyskumneho ustavu domovnickeho, spolupracoval na vyvine systemu domovnickych elektronickych klucov (ktory sa potom cez stroj casu dostal niekolko rokov dozadu a rozsiril v podstate po celom svete), ma skusenosti s uzkym hrdlom, maticami, klincami, omietkou, stetcami a tak nadherne si vycistil ulicu od fetakov a nadherne sa mu dari pokracovat v projekte ozdoby ulice Rovniankova psymi hovnami a dokonca preukazal velke znalosti gramatiky na skuskach v plytkom tunelY urcite zabezpeci financovanie tejto "srandy".
Drviva vacsina ludi na tomto fore su laici - vratane mna. Spajat by nas mal zaujem o dopravu a riesenie dopravnych problemov, pripadne diskusia o nich. To som ocakaval pri prichode na toto forum a nadej ma stale neopustila.
Ano, diskusia na tomto fore sa vedie v destruktivnom tone ale nie z mojej viny. Ja sa snazim komunikovat slusne a na urovni. Budem v tom pokracovat nadalej.
A co sa tyka tvojich rad do mojho zivota, preskakal som toho dost a ja sam viem, ako mam svoj zivot viest a riadit.
Chachacha. Celkom rád by som videl porovnanie tvojho IQ so Soliderovým alebo zlošukovým. Myslím, že by si obsadil krásne tretie miesto, zatiaľ čo oni by hanebne pohoreli a boli predposlednom a predpredposlednom mieste.
OTAZKA: Ked bude elektricka obsluhovat len 20% (dobre, povedzme 30%) Petrzalcanov, kto alebo co bude obsluhovat ten zvysok?
Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?
ODPOVED: Zase len autobusmi. Tak naco potom staviame tu elektricku?
Alebo mas nejaky iny realny navrh?
------
Hej, ludia mohli ist aj 95 -> 83 a to aj robili. Podstatne je vsak ze nepreferovali desatminutovu chodzu za priamou linkou ale prestupovanie s menej chodenim.
------
Pr diverzifikacii a rozlozeni dopravy v case a priestore problem s kapacitou nebude.
A uz vobec nie, ak bude realizovany NS MHD (ale ten skutocny, alebo aspon jeho jedna severojzuna vetva).
Re #99536 intony: Lenze sa ta znovu potom spytam, kolko percent Petrzalcanov vyuzije v takomto modely elektricku a kolko tie ostatne subsystemy? Iste uz tusis ze odpoved nie je pre elektricku priazniva.
Re #99533 intony: Vsetci rozhodne nie a nestane sa to ani naraz. Presun na tento prud je vsak jasny a nespochybnovany nikym,kto sa tym profesionalne zaobera. Vratane magistratu.
Re #99535 Ike: Ja hovorim o topologii, nie typologii sieti. Ale ak je to ekvivalentny pojem, nech je to aj vejar.
Za sieť ja zrovna nie som, skôr by som privítal dve krátke odbočné vetvy (viď. Nové Mesto), pre uľahčenie celkovej dostupnosti pešej i prostredníctvom trolejbusov a autobusov.
Totiž, nebolo by dobré riešiť celú Petržalku električkou, ale rozložiť aj trolejbusovú a autobusovú dopravu na ostatné mosty, pretože tie obsluhujú oblasti na ľavom brehu Dunaja zväčša kolmo na električkové radiály.
Ano, pesi. Pouzil som konkretny priklad, ktory velmi dobre a velmi doverne poznam.
Vyprosim si tvrdenie, ze som klamar, lebo si neukazal, ani ze tvrdim nepravdu a uz vobec nie, ze to robim umyselne.
Samozrejme, ze k NS MHD bude treba doplnkovu, ved to hovorim od zaciatku. Ale, ked bude realizovana elektricka - ta doplnkova bude v podobe autobusov pre nosne dopravne prudy z Petrzalky na Nivy, lebo toto elina proste neobsluzi. At o je ta vada a problem.
Topologia siete strom,ktoru navrhujes je z dopravneho hladiska rovnako nevhodna, ako hviezda, lebo v relaciach cez Dunaj dochadza k rovnakym problemom a to hned vo dvoch bodoch - prvy v subehu trati na Petrzalskej strane a druhy krat na strane Stareho mesta.
"a jednak preto, ze ich nedovezie do miesta prace, ktore sa bude budovat v okoli Niv." Nie som si istý, že všetci budú zrazu pracovať na Dobrej Nive a nie pri Trafenej Husi. ?
Mne sa zdá, že rozostup staníc a zastávok v Petržalke má byť 500 až 800 metrov, ale to je jedno. Keď sme už pritom mohol by sa už konečne riešiť rozostup súčasnýc zastávok vo Zvyšku Mesta, ale to je už iná téma...
810zssk