Reply on: Marcelllooo #99537:
e #99537 Marcelllooo, ty ale stále tuším zas netušíš, alebo necheš tušiť, že ja som za to, aby sa realizoval mestský vlak, teda severo-južná vetva NS cez Nivy na Predmestie (čo pokladám za perfektné spojenie),ale aj električka do centrálnej oblasti s perspektívnym vytvorením podzemného okruhu cez Hlavnú stanicu alebo aspoň potiahnutím trate na Hodžovo nám, pre lepší prestup na linky na Kramáre, Hlavnú stanicu, Horský park (čo je pre obyvateľov stredovej tiež osi prínos)...
A nie, nepovedz, že to tak perspektívne nemôže byť, pretože už teraz sa nepostupuje podľa ÚP a nik nepovedal, že to tak byť nemôže a isto nebude. Vedenia miest sa totiž zvyknú obmieňať.
Marcelllooo
No a tu je ten pes zakopany.
OTAZKA: Ked bude elektricka obsluhovat len 20% (dobre, povedzme 30%) Petrzalcanov, kto alebo co bude obsluhovat ten zvysok?
Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?
ODPOVED: Zase len autobusmi. Tak naco potom staviame tu elektricku?
Alebo mas nejaky iny realny navrh?
------
Hej, ludia mohli ist aj 95 -> 83 a to aj robili. Podstatne je vsak ze nepreferovali desatminutovu chodzu za priamou linkou ale prestupovanie s menej chodenim.
------
Pr diverzifikacii a rozlozeni dopravy v case a priestore problem s kapacitou nebude.
A uz vobec nie, ak bude realizovany NS MHD (ale ten skutocny, alebo aspon jeho jedna severojzuna vetva).
Re #99536 intony: Lenze sa ta znovu potom spytam, kolko percent Petrzalcanov vyuzije v takomto modely elektricku a kolko tie ostatne subsystemy? Iste uz tusis ze odpoved nie je pre elektricku priazniva.
Re #99533 intony: Vsetci rozhodne nie a nestane sa to ani naraz. Presun na tento prud je vsak jasny a nespochybnovany nikym,kto sa tym profesionalne zaobera. Vratane magistratu.
Re #99535 Ike: Ja hovorim o topologii, nie typologii sieti. Ale ak je to ekvivalentny pojem, nech je to aj vejar.