Reply on: intony #98941:
Elektrickove podjazdy vsak posobia ako retarder - spomaluju dopravu a su v rozpore s principom prebudovania na rychloelektricku. Mozu vyriesit (aspon z casti) koliznost, nie vsak rychlost. Otazne tiez je, ci by z praktickeho hladiska uz nebolo nutne (alebo aspon lepsie) realizovat hlbeny tunel v celej dlzke, kvoli rozostupom, ktore su v istych usekoch velmi male.
Marcelllooo
Uzkym hrdlom je ovela viacej usekov, je to problem v podtstae celej CMO. Vo vseobecnosti plati, ze po radiale sa dostanem rychlo, ale trmacam sa v centre.
Preferencia MHD pred IAD je zatial len nerealizovanym snom.
Vyhrada o minuti historickeho centra je na mieste len ciastocne. Ano - realizuje sa len jedna vetva a nie cely system spolu s centrom, ale realizuje sa vetva, ktora bude kapacitne velmi vytazena. Bude prepravovat do noveho bratislavskeho obchodneho centra a rozvojovych uzemi. Samozrejme ze vybudovanbim niekolkych desiatok sklobetonovych skatul sa zmeni znacna cast funkcie uzemia, o tom je urbanistika. Ze architektonicke prevedenie je nekvalitne a unifikovane, je vecou zlej technickej realizacie.