chudák ? dobre viem aké to je, keď je človeku nevoľno, a jemu muselo byť fest. Viem podľa seba keď ma začne ťahať a kŕče do toho tak chodiť ani nemôžem ?
Na centrum mesta je to tak akurát. Na radiálach by sa však zišlo zvýšiť z 50 km/h na 60 km/h, už v súčasnosti by to malo byť možné. Viac ako 60 km/h na dohľad jazdiť nemôžeš, potom potrebuješ návestidlá.
Re #98920 Solider: Otázkou je, či tí chodci tam tak veselo nebehajú práve preto, lebo sú presvedčení, že električky jazdia pomaly. Však oni raz narazia na 7783+84. ? ?
To, že sa tam Krasňanci šuchtajú, ešte neznamená, že tam nemôžeš ísť rýchlo. Povolená je tam 30 km/h, čo vzhľadom na dĺžku úseku nepredstavuje výrazné zdržanie.
Prestaň stále opakovať električku, duálny systém a jeden výnimočný a jediniý NS MHD, NS MHD, NS MHD, NS MHD, NS MHD. Bude to železnica, žiaden klasický nosný systém, navyše nekompatibilný so súčasným, alebo ak chceš, so súčasnou hnusnou električkou.
Akým križovaniam sa vyhnem? Stredové pásy električiek predsa križujujú cesty, nie? Podjazd i hĺbvený tunel predsa hopem z povrchu.
Aký je rozdiel, že vykopem 10 metrov hlboký podjazd alebo 10 metrov hlboký hĺbený tunel na celej trase?
Nevyjadril si sa ku Karlovej Vsi a to je oveľa dlhšia časť "razeného metra" ako ako v centre ? Čiže, aj keby si v Ružinove a Dúbravke staval hĺbením v stredovom páse električky, pod 50-90 mld. by si sa určite nedostal.
A naozaj by stála prestavba električkovej siete 50-90 mld. Hahahahahahahaha. Prepáč, iné sa nedá. ?
Emo Re #68410(from dispatcher) : jasne dik ? , len teraz som dosiel, zapol icq a tam sprava ?
qwix Re #98910: hehe, dobra synchronizacia pridania prispevku
Už som ti uviedol citáciu z jedného dopravného časopisu v #98102, ale ty si to ignoroval.
NS asi tiež nepôjde pod lesom, že? Ale cez CMO. A okrem toho NDS bude hrdlom ešte užším.
"Podľa mňa centrum úzkym hrdlom JE. Aj keby si z centra vyhnal posledné auto, tak z priestorových dôvodov tam nemôžeš ísť tak rýchlo ako na periférii" - Úzke hrdlo by bolo, keby sa v špičke vytvárali električkové zápchy, čo sa podľa mňa nedeje. Taká Obchodná je povedzme "pomalé hrdlo", pretože je tam obmedzená rýchlosť. Toto zdržanie je ale zanedbateľné. Okrem toho pre 80% cestujúcich je centrum cieľom cesty, takže sa ich zdržanie v podstate netýka. "Úzke hrdlá", ktoré podľa mňa treba riešiť, sú napríklad Molecova, Račianské Mýto, križovatka pri NBS, Radlinského - teda ŠIRŠIE centrum. Väčšinou by sa riešením týchto miest dalo pomôcť aj IAD.
intony
Aký je rozdiel, že vykopem 10 metrov hlboký podjazd alebo 10 metrov hlboký hĺbený tunel na celej trase?
Nevyjadril si sa ku Karlovej Vsi a to je oveľa dlhšia časť "razeného metra" ako ako v centre ? Čiže, aj keby si v Ružinove a Dúbravke staval hĺbením v stredovom páse električky, pod 50-90 mld. by si sa určite nedostal.
A naozaj by stála prestavba električkovej siete 50-90 mld. Hahahahahahahaha. Prepáč, iné sa nedá. ?