Emo Re #68410(from dispatcher) : jasne dik ? , len teraz som dosiel, zapol icq a tam sprava ?
qwix Re #98910: hehe, dobra synchronizacia pridania prispevku
Už som ti uviedol citáciu z jedného dopravného časopisu v #98102, ale ty si to ignoroval.
NS asi tiež nepôjde pod lesom, že? Ale cez CMO. A okrem toho NDS bude hrdlom ešte užším.
"Podľa mňa centrum úzkym hrdlom JE. Aj keby si z centra vyhnal posledné auto, tak z priestorových dôvodov tam nemôžeš ísť tak rýchlo ako na periférii" - Úzke hrdlo by bolo, keby sa v špičke vytvárali električkové zápchy, čo sa podľa mňa nedeje. Taká Obchodná je povedzme "pomalé hrdlo", pretože je tam obmedzená rýchlosť. Toto zdržanie je ale zanedbateľné. Okrem toho pre 80% cestujúcich je centrum cieľom cesty, takže sa ich zdržanie v podstate netýka. "Úzke hrdlá", ktoré podľa mňa treba riešiť, sú napríklad Molecova, Račianské Mýto, križovatka pri NBS, Radlinského - teda ŠIRŠIE centrum. Väčšinou by sa riešením týchto miest dalo pomôcť aj IAD.
Ak je len v tom problém, osobne Ťa každú linku naučím. ? Bratislavské linky (všetky) som poznal naspamäť, keď som mal 6 rokov, a to ich bolo podstatne viac a mali aj komplikovanejšie a menej pochopiteľné trasy, tak nerozumiem, ako môže dospelému človeku robiť problém sa ich naučiť (ja seba rozhodne za nejakého génia nepovažujem)... Ale pokiaľ budú do projektu petržalskej trate babrať rôzni bezdomovci a domovníci, neviem, či sa tej trate dočkáme... Po MarceLoLovych vyjadreniach som si normálne začal vážiť nášho domovníka, že sa nemieša do otázky nosného systému. ?
Krátke Tam-Busy mali normálne Buse (len trochu väčšie, na väčšine sú tie displeje dodnes) od novoty. Článkové Tam-Busy mali nejaké izraelské (je to tuším aj na iMHD napísané, že aké) transparenty a s tými boli problémy, nie s Buse-čkami na krátkych. Ale naozaj netuším, či vnútorné transparenty sú na krátkých Tam-Busoch od dodania alebo nie...
A este doplnim 417ka dostala neskor tiez Buse a neviem presne kedy ale medzi prvymi vozmi mali BUSE aj zalozaky 1107, 2148 a tusim este 3152 ale tym poslednym si nie som isty.
"Ja na tych elinach jazdim a staci mi aj toto-tie likny a nie sa este učiť nové.."
Doprdele, tak toto je sila! Keď vidím, aké indivíduá tu jazdia, je mi všeličo zase jasnejšie. Ideálne by pre ne asi bolo, keď sa naučia tých svojich dvadsať zastávok, keby sa vyhlásilo moratórium na akékoľvek zmeny aspoň na dvadsať rokov, aby sa nebodaj nemuseli za ten čas učiť niečo nové...
417 bol prvy experimento-ikarus rady 400 a ten mal previjacie... predtym to myslim bola len 1134 (neviem ake teraz cislo)...
potom to boli Tambusy, ktore ale nemali plnograficke transparenty a raz sa zasekli a nevedeli to vypnut (nech zije matrixxx)... ale IK415/435 mali buse myslim uz od kupy, to jest hned po dodani im asi boli montovane...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo