Reply on: Mikimaus #97965:
K2 neviem, ale u T3 a T6 nevidim problem... na rychlodrahe v kosiciach sa bezne s T3 jazdievalo 70-75 km/hod. A pri tej hustej sieti zastavok i tak nedosiahnes vyssiu rychlost. Okrem toho by bolo trochu nefer aby z penazi danovych poplatnikov boli jazdili v petrzalke len NP vozidla a inde aj normalnopodlazne. Zober si len linku c. 12 a karlovu ves... su ludia co jazdia napr. L9 a tak by sa NP vozu nikdy nedozili...
Marcelllooo
Ty si mi dal dalsi dokaz, ze drviva vacsina tu pritomnych nema ani zbeznu predstavu o tom co sa v Petrzalke planuje realizovat. Nema o tom ani sajnu.
Re #97966 drome: Ovplyvnovanie sa realne deje. Nejdem do podrobnosti, len v skratke: V novembri 2006 sme kompetentnych upozornili na vhodnost zdruzenej investicie so ZSR - januar 2007 je podpisane memorandum o zdruzenej investicii. Presadzujeme plytky tunel, uznesenie miestneho zastupitelstva v Petrzalke konstatuje, ze je treba zdruzenu investiciu a ze mestska cast Petrzalka zasadne nesuhlasi s povrchovym variantom a ziada aby bola trat v celej dlzke stredom Petrzalky vedena v tuneli pod terenom...
Nepisem to tu preto, aby som sa prsil a ukazoval aky sme mi frajeri, ale aby som poukazal na skutocnost, ze odborna diskusia sa vedie uplne inym sposobom a na uplne inej urovni. A ze sa zosuladuju zaujmy dotknutych vlastnikov a verejneho zaujmu.
Suhlasim s tym, ze aj laici mozu mat dobre napady a sam som v doprave laikom. Preto som sa spojil s odbornikmi, ktorych som tu uz menoval. Ale prave preto, ze aj laici mozu mat dobre napady, a preto ze prave od nadsencov do dopravy som ocakaval podnetne impulzy pre rozmyslanie, prisiel som na toto forum s cielom dozvediet sa viac a konstruktivne diskutovat. (Aka je okvalita odozvy sa mozes presvedcit sam a sam si ju spravne komentoval.)
Ale chcem ta este upozornit, ze dopravne studie vypracuvaju odborne sposobile osoby s odbornou praxou (zo zakona). Ale laik tiez moze k studii prispiet - podnetnymi napadmi a impulzami, ktore odbornik rozvedie do dosledkov a overi a pripadne zapracuje ich. O to sa cely cas snazime. Davat impulzy dotknutych vlastnikov, aby boli odbornikmi do projektu zapracovane.