Reply on: drink #97865:
reálne a podľa papierov iba 38 ? , nepreháňaj to ? Domovník s krycím menom job-hopper uvádzajúci si IQ 136, ktorý mení zamestnanie každý rok a pol... Snáď ho aj toto do roka prejde a zmení sa z odborníka na tunelY na niečo iné... Odborník na všetko - od histórie Petržalky, cez stavebné sporenie, obchodné reťazce, teraz MHD...Re #97872 Marcelllooo: lebo ľudia behali cez cestu, aj keď tam bol/je podchod a keď sa prebudoval aj nadjazd na bezbariérový prechod cez cestu, tak do stredu cesty postavili zábradlie.
Re #97873 merice: rovnako kvôli tomu, že ľudia chodia radšej po povrchu ako pod zemou vznikol asi svetelný priechod pri Grasslakovichovom v smere na Palisády, keďže častejšie behali zo/na zastávku po ceste ako podchodom...
Re #97876 Marcelllooo: skutočne? kto chce prejsť krížom, ten to aj spraví - aj keď je to od Rovniankovej véééľmi ďaleko, pozri sa niekedy, ako prechádzajú napriek plotu ľudia zo zastávky Aupark (smer Pe) do Auparku - vlezú do cesty a obídu plot... Ďalší príklad, rovnako ďaleko od Rovniankovej - zastávka EuBa na Dolnozemskej smer Ovsište/Bulíkova. v strede cesty plot a ľudia ho podliezajú... A 2-3 prúdovú cestu považujem za oveľa väčšiu bariéru ako 4 kusy koľajníc
Re #97875 Ámos: ideálne riešenie
Jobhopper chce zakomponovať do električky aj terasy? Je normálny? Veď terasy sú minimálne jedno, ak nie aj dve podlažia nad úrovňou terénu.... Alebo v tom prípade nech berie terasu ako úroveň okolia a keď pôjde elina v normálnej výške vozovky, nech to považuje za plytký tunel vzhľadom k rovniankovej... ? btw. Jama, ktorá vznikne a ktorú označuje domovník ako v "plytkom tunelY" už zrazu nie je bariéra?
Ik
Vieš, na to, aby som zhodnotil či spochybnil súčasnú situáciu, nepotrebujem žiadne dokumenty, ani okrúhle pečiatky, ani nič podobné. Je síce pekné, že máš rôzne podklady od výskumného ústavu...v ktorých sa píše o tom, ako autobusy zvládnu súčasný stav a možno aj blízku budúcnosť, keď realita je uplne iná. Povedz to tým cestujúcim, ktorý sa bezradne každodenne pozerajú na svoj spoj, do ktorého sa opäť nezmestili. Stačí, sa ráno previezť MHD a každý človek veľmi ľahko pochopí.
Prečo by sme mali stále odddiaľovať výstavbu niečoho čo bude o pár rokov potrebné...treba si uvedomiť, že potom už môže byť neskoro. Bude neskoro začať s výstavbou električky v roku 2020! Hlavne pokiaľ sa ráta s výstavbou v oblasti Petržalka JUH a najnovšie sa tam chystá BSK preferovať výstavbu viacúčelovej športovej haly na MS v LH 2011, ale to asi vás na Rovniakovej netrápi...však?
A aká je tá optimálna koncepcia, že budeme stavať pri Chorvátskom ramene dlhé petržalské korzo? ?