Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #92049:
aj 160 je zbytocne... na SK nemas dlhy bezstanicny a bezproblemovy usek kde by si tu 160 vyuzil...
vlak by sa ti mohol rozbehnut na 160 tak na 5 minut... a to pokial viem lokomotivy nerobia
Reply on: Sati #92048:
Radšej prestúpim, aby som bol v cieli rýchlejšie a pohodlnejšie, akoby som sa mal robiť na bezprestupovej rýchlosti LC735 ?
Reply on: ivanbuto #92060:
Pokiaľ napíšu občania podnet na MG, alebo DPB, bude sa konať.. ?
Ináč včera sa veľmi sťažovala jedna pani do telefónu, že kto to mohol povoliť predĺženie busu na Búdkovú, keď z vrchu (Drotárska) na Búdkovú jazdia veľmi rýchlo, vraj tú 40tku nikto nedodržiava, že je to tam životu nebezpečné, že tam chodia aj mamičky s kočíkmi (od tých vežiakov asi)a nemajú kade ísť, a že na ten chodník na druhú strany cesty sa ani nedá prejsť, lebo nemajú dobrý rozhľad, že musia vyjsť do stredu cesty,.....blablabla ?
Reply on: Sati #92045:
Ja si tiež na stopercent sadnem vďaka miestenke ? Nuž a predpokladám, že rýchlik ma asi viacej zastávok ako diaľková linka do Michaloviec. Všeobecne je však vlak rýchlejší a neporovnateľne kapacitnejší. Zober si takú destináciu ako Poprad; ten máš autobusom na 6 hodín, IC vlakom na 4 hodiny ?
Pohodlnejšie, žiadne nadhadzovanie na slovenských cestách, kedykoľvek na záchod, kedykoľvek ísť sa najesť.
Nevie niekto kedy DPB, a.s. urobí novú mapu siete liniek denej mestskej hromadnej dopravy s linkami 83, 84, 180 a 184? Pretože urobiť ju by už nebolo od veci, keď bolo pomerne dosť zmien...
Reply on: Sati #92045:
ad slovak lines: U ZSSK sa vezieš a buď stojíš alebo sedíš. Na likách SLOVAK LINES (nemyslím teraz dopravcu SL) buď sedíš alebo ostaneš stáť - na nástupišti. Takže opatrne s tými 100 percentami.
Reply on: 810zssk #91956:
Áno, mala by sa určite pridať zastávka na vrchu kopca, pri ulici "Na Hrebienku"... a ja dúfam, že v januári sa to podarí. A nech je tá, a kľudne aj iné, na znamenie.
Reply on: S499.1023 #92058:
Ale býva na paneli vľavo, aj keď nie u všetkých vozov, ale aj u dlhých aj u krátkych niektorých. Má takú istú podobu ako tlačítko "Výhybka".
Reply on: ivanbuto #92050:
Kde je v trolejbuse také tlačidlo? Nejako si nespomínam. Asi preto, že sa nikdy a nikde nepoužívalo. Predpokladám, že k podobnému účelu, ako v električke.
Reply on: Ámos #92049:
Pretože by to stálo niekoľkonásobne viac, pretože nie sme Nemecko a vlak, ktorý sa v BA rozbehne a zastaví v Košiciach nie je zaujímavý. Predtým, než sa začne do niečoho kafrať, malo by sa o tom aspoň niečo vedieť.
Reply on: ufo #92046:
Pričom pohodlie Bpeer/Beer porovnávať s LC735 alebo trebárs aj Beulas Aura môže v prospech gumokolu jedine čostokrvný busšotouš.
Reply on: trolej #92040:
... a čo by si rád?
Reply on: boxcar #92033:
Domnievam sa (a oprávnene, keďže obidva druhy vozidiel pravidelne využívam), že motorový vozeň radu M286.0 je podstatne pohodlnejší, najmä v prevedení Brno.
Reply on: Solider #92028:
Nevieš, čo to ja a vieš, ako vyzerajú znútra ? ? Ja by som sa priam stavil, že si sa tým v živote neviezol.
Reply on: Solider #92021:
Si sprosté decko. Motorový vozeň radu M286.0 (850) po drobnej rekonštrukcii, spočívajúcej v ohandrovaní sedačiek, dosadení dvojitých okien a zaslepení jedných prechodových dverí, je omnoho pohodlnejší, než nejaký stiesnený Axer či 954.
Reply on: Ámos #92015:
Veľmo pravdepodobne to bude tým, že Praha a okolie sú elektrizované sústavou 3 kV js, zatiaľ čo Brno a okolie (reovnako ako Bratislava) sústavou 25 kV/50 Hz ? . Preto jazdia v okolí Brna i Bratislavy pantografové jednotky radu SM488.0 (dnes 560), na Slovensku sa však s nimi plytvá napr. na trati Kúty - Trnava, kde by na väčšini vlakov stačila žehlička a dve B(d)t.
To, že Veolia Transport podala ponuku, neznamená, že tu jazdí.
Reply on: S499.1023 #91996:
Inak na čo slúži obdobné tlačidlo u trolejbusov?
Reply on: ufo #92046:
Aj tak je to hanba. Budujeme tu trat na 160km/hod a sme z toho uplne napichani, ze budeme jazdit 160tkou.Preco sa to nepreraba aspon na 200km/hod ak nie viac.
Reply on: ufo #92046:
? no ale ja som to myslel bez prestupu ❗
Reply on: Ike #92026:
Veď vozidlá budú tie isté, takže degradáciou sa to nazvať nedá. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement