Este jeden rozdiel je medzi busmi a vlakmi: Busy robia pravidelne prestavky a clovek si pocas nich moze sadnut na kavu, nabrat si vodu, nadychat sa cerstveho vzduchu, zabehat si. Ale aj tak radsej chodim vlakom
treba ale dodat ako kedy... radsej prestupujes aj ked by to priamou LC735kou bolo pohodlnejsie akurat by si stratil 2 minuty - pri kratkej vzdialnosti?
Ja mam tiez na dlhsie vzdialenosti (mimo BSK) radsej vlak( hoci som uz zvladol niekolko krat bus do Thessalonik ), je to pohodlnejsie + miestenka + clovek sa moze poprechadzat... vela miesta na nohy...
no do takej modry ist vlakom sa mi zda divne... to radsej pekne pridem na nivy a nastupim do C12ky, ked to pekne rozknedlikuje na 90kmh a potom v pohode vystupim
Na linky Slovak Lines aj na linky ZSSK sa da kupit miestenka. A kedze vacsina naroda si miestenky nekupuje, je mozne si ju kupit casto (okrem IC v silnych dnoch) naozaj na poslednu chvilu (aj ked neviem ci AMS nema nejake obmedzenie) - raz som kupoval miestenku v case prichodu vlaku..
aj 160 je zbytocne... na SK nemas dlhy bezstanicny a bezproblemovy usek kde by si tu 160 vyuzil...
vlak by sa ti mohol rozbehnut na 160 tak na 5 minut... a to pokial viem lokomotivy nerobia
Pokiaľ napíšu občania podnet na MG, alebo DPB, bude sa konať.. ?
Ináč včera sa veľmi sťažovala jedna pani do telefónu, že kto to mohol povoliť predĺženie busu na Búdkovú, keď z vrchu (Drotárska) na Búdkovú jazdia veľmi rýchlo, vraj tú 40tku nikto nedodržiava, že je to tam životu nebezpečné, že tam chodia aj mamičky s kočíkmi (od tých vežiakov asi)a nemajú kade ísť, a že na ten chodník na druhú strany cesty sa ani nedá prejsť, lebo nemajú dobrý rozhľad, že musia vyjsť do stredu cesty,.....blablabla ?
Ja si tiež na stopercent sadnem vďaka miestenke ? Nuž a predpokladám, že rýchlik ma asi viacej zastávok ako diaľková linka do Michaloviec. Všeobecne je však vlak rýchlejší a neporovnateľne kapacitnejší. Zober si takú destináciu ako Poprad; ten máš autobusom na 6 hodín, IC vlakom na 4 hodiny ?
Pohodlnejšie, žiadne nadhadzovanie na slovenských cestách, kedykoľvek na záchod, kedykoľvek ísť sa najesť.
Nevie niekto kedy DPB, a.s. urobí novú mapu siete liniek denej mestskej hromadnej dopravy s linkami 83, 84, 180 a 184? Pretože urobiť ju by už nebolo od veci, keď bolo pomerne dosť zmien...
ad slovak lines: U ZSSK sa vezieš a buď stojíš alebo sedíš. Na likách SLOVAK LINES (nemyslím teraz dopravcu SL) buď sedíš alebo ostaneš stáť - na nástupišti. Takže opatrne s tými 100 percentami.
Áno, mala by sa určite pridať zastávka na vrchu kopca, pri ulici "Na Hrebienku"... a ja dúfam, že v januári sa to podarí. A nech je tá, a kľudne aj iné, na znamenie.
Kde je v trolejbuse také tlačidlo? Nejako si nespomínam. Asi preto, že sa nikdy a nikde nepoužívalo. Predpokladám, že k podobnému účelu, ako v električke.
Pretože by to stálo niekoľkonásobne viac, pretože nie sme Nemecko a vlak, ktorý sa v BA rozbehne a zastaví v Košiciach nie je zaujímavý. Predtým, než sa začne do niečoho kafrať, malo by sa o tom aspoň niečo vedieť.
Domnievam sa (a oprávnene, keďže obidva druhy vozidiel pravidelne využívam), že motorový vozeň radu M286.0 je podstatne pohodlnejší, najmä v prevedení Brno.
Si sprosté decko. Motorový vozeň radu M286.0 (850) po drobnej rekonštrukcii, spočívajúcej v ohandrovaní sedačiek, dosadení dvojitých okien a zaslepení jedných prechodových dverí, je omnoho pohodlnejší, než nejaký stiesnený Axer či 954.
Veľmo pravdepodobne to bude tým, že Praha a okolie sú elektrizované sústavou 3 kV js, zatiaľ čo Brno a okolie (reovnako ako Bratislava) sústavou 25 kV/50 Hz ? . Preto jazdia v okolí Brna i Bratislavy pantografové jednotky radu SM488.0 (dnes 560), na Slovensku sa však s nimi plytvá napr. na trati Kúty - Trnava, kde by na väčšini vlakov stačila žehlička a dve B(d)t.
To, že Veolia Transport podala ponuku, neznamená, že tu jazdí.
S499.1023
To, že Veolia Transport podala ponuku, neznamená, že tu jazdí.