aj 160 je zbytocne... na SK nemas dlhy bezstanicny a bezproblemovy usek kde by si tu 160 vyuzil...
vlak by sa ti mohol rozbehnut na 160 tak na 5 minut... a to pokial viem lokomotivy nerobia
Pokiaľ napíšu občania podnet na MG, alebo DPB, bude sa konať.. ?
Ináč včera sa veľmi sťažovala jedna pani do telefónu, že kto to mohol povoliť predĺženie busu na Búdkovú, keď z vrchu (Drotárska) na Búdkovú jazdia veľmi rýchlo, vraj tú 40tku nikto nedodržiava, že je to tam životu nebezpečné, že tam chodia aj mamičky s kočíkmi (od tých vežiakov asi)a nemajú kade ísť, a že na ten chodník na druhú strany cesty sa ani nedá prejsť, lebo nemajú dobrý rozhľad, že musia vyjsť do stredu cesty,.....blablabla ?
Ja si tiež na stopercent sadnem vďaka miestenke ? Nuž a predpokladám, že rýchlik ma asi viacej zastávok ako diaľková linka do Michaloviec. Všeobecne je však vlak rýchlejší a neporovnateľne kapacitnejší. Zober si takú destináciu ako Poprad; ten máš autobusom na 6 hodín, IC vlakom na 4 hodiny ?
Pohodlnejšie, žiadne nadhadzovanie na slovenských cestách, kedykoľvek na záchod, kedykoľvek ísť sa najesť.
Nevie niekto kedy DPB, a.s. urobí novú mapu siete liniek denej mestskej hromadnej dopravy s linkami 83, 84, 180 a 184? Pretože urobiť ju by už nebolo od veci, keď bolo pomerne dosť zmien...
ad slovak lines: U ZSSK sa vezieš a buď stojíš alebo sedíš. Na likách SLOVAK LINES (nemyslím teraz dopravcu SL) buď sedíš alebo ostaneš stáť - na nástupišti. Takže opatrne s tými 100 percentami.
Áno, mala by sa určite pridať zastávka na vrchu kopca, pri ulici "Na Hrebienku"... a ja dúfam, že v januári sa to podarí. A nech je tá, a kľudne aj iné, na znamenie.
Kde je v trolejbuse také tlačidlo? Nejako si nespomínam. Asi preto, že sa nikdy a nikde nepoužívalo. Predpokladám, že k podobnému účelu, ako v električke.
Pretože by to stálo niekoľkonásobne viac, pretože nie sme Nemecko a vlak, ktorý sa v BA rozbehne a zastaví v Košiciach nie je zaujímavý. Predtým, než sa začne do niečoho kafrať, malo by sa o tom aspoň niečo vedieť.
Domnievam sa (a oprávnene, keďže obidva druhy vozidiel pravidelne využívam), že motorový vozeň radu M286.0 je podstatne pohodlnejší, najmä v prevedení Brno.
Si sprosté decko. Motorový vozeň radu M286.0 (850) po drobnej rekonštrukcii, spočívajúcej v ohandrovaní sedačiek, dosadení dvojitých okien a zaslepení jedných prechodových dverí, je omnoho pohodlnejší, než nejaký stiesnený Axer či 954.
Veľmo pravdepodobne to bude tým, že Praha a okolie sú elektrizované sústavou 3 kV js, zatiaľ čo Brno a okolie (reovnako ako Bratislava) sústavou 25 kV/50 Hz ? . Preto jazdia v okolí Brna i Bratislavy pantografové jednotky radu SM488.0 (dnes 560), na Slovensku sa však s nimi plytvá napr. na trati Kúty - Trnava, kde by na väčšini vlakov stačila žehlička a dve B(d)t.
To, že Veolia Transport podala ponuku, neznamená, že tu jazdí.
Aj tak je to hanba. Budujeme tu trat na 160km/hod a sme z toho uplne napichani, ze budeme jazdit 160tkou.Preco sa to nepreraba aspon na 200km/hod ak nie viac.
Vladimír