Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nevie niekto kedy DPB, a.s. urobí novú mapu siete liniek denej mestskej hromadnej dopravy s linkami 83, 84, 180 a 184? Pretože urobiť ju by už nebolo od veci, keď bolo pomerne dosť zmien...
Reakcia na: Sati #92045:
ad slovak lines: U ZSSK sa vezieš a buď stojíš alebo sedíš. Na likách SLOVAK LINES (nemyslím teraz dopravcu SL) buď sedíš alebo ostaneš stáť - na nástupišti. Takže opatrne s tými 100 percentami.
Reakcia na: 810zssk #91956:
Áno, mala by sa určite pridať zastávka na vrchu kopca, pri ulici "Na Hrebienku"... a ja dúfam, že v januári sa to podarí. A nech je tá, a kľudne aj iné, na znamenie.
Reakcia na: S499.1023 #92058:
Ale býva na paneli vľavo, aj keď nie u všetkých vozov, ale aj u dlhých aj u krátkych niektorých. Má takú istú podobu ako tlačítko "Výhybka".
Reakcia na: ivanbuto #92050:
Kde je v trolejbuse také tlačidlo? Nejako si nespomínam. Asi preto, že sa nikdy a nikde nepoužívalo. Predpokladám, že k podobnému účelu, ako v električke.
Reakcia na: Ámos #92049:
Pretože by to stálo niekoľkonásobne viac, pretože nie sme Nemecko a vlak, ktorý sa v BA rozbehne a zastaví v Košiciach nie je zaujímavý. Predtým, než sa začne do niečoho kafrať, malo by sa o tom aspoň niečo vedieť.
Reakcia na: ufo #92046:
Pričom pohodlie Bpeer/Beer porovnávať s LC735 alebo trebárs aj Beulas Aura môže v prospech gumokolu jedine čostokrvný busšotouš.
Reakcia na: trolej #92040:
... a čo by si rád?
Reakcia na: boxcar #92033:
Domnievam sa (a oprávnene, keďže obidva druhy vozidiel pravidelne využívam), že motorový vozeň radu M286.0 je podstatne pohodlnejší, najmä v prevedení Brno.
Reakcia na: Solider #92028:
Nevieš, čo to ja a vieš, ako vyzerajú znútra ? ? Ja by som sa priam stavil, že si sa tým v živote neviezol.
Reakcia na: Solider #92021:
Si sprosté decko. Motorový vozeň radu M286.0 (850) po drobnej rekonštrukcii, spočívajúcej v ohandrovaní sedačiek, dosadení dvojitých okien a zaslepení jedných prechodových dverí, je omnoho pohodlnejší, než nejaký stiesnený Axer či 954.
Reakcia na: Ámos #92015:
Veľmo pravdepodobne to bude tým, že Praha a okolie sú elektrizované sústavou 3 kV js, zatiaľ čo Brno a okolie (reovnako ako Bratislava) sústavou 25 kV/50 Hz ? . Preto jazdia v okolí Brna i Bratislavy pantografové jednotky radu SM488.0 (dnes 560), na Slovensku sa však s nimi plytvá napr. na trati Kúty - Trnava, kde by na väčšini vlakov stačila žehlička a dve B(d)t.
To, že Veolia Transport podala ponuku, neznamená, že tu jazdí.
Reakcia na: S499.1023 #91996:
Inak na čo slúži obdobné tlačidlo u trolejbusov?
Reakcia na: ufo #92046:
Aj tak je to hanba. Budujeme tu trat na 160km/hod a sme z toho uplne napichani, ze budeme jazdit 160tkou.Preco sa to nepreraba aspon na 200km/hod ak nie viac.
Reakcia na: ufo #92046:
? no ale ja som to myslel bez prestupu ❗
Reakcia na: Ike #92026:
Veď vozidlá budú tie isté, takže degradáciou sa to nazvať nedá. ?
Reakcia na: Sati #92045:
IC+Zr, teda s prestupom sa to dá za 6 hodín 50 minút.
Reakcia na: intony #92035:
? zaujimave ze ZSR urobi BA-MI za 8 a pol hodiny rychlikom a SAD MIchalovce na LC735 tiez za 8 a pol hodiny a slovak lines este rychlejsie ❗ a na 100 % si sadnes
Zaujimalo by ma ci bude v sobotu posilnena premavka linky 28, pripadne zavedena L29 v suvislosti s free lodou do Hainburgu.. viete niekto nieco?
Reakcia na: Ámos #92036:
Z uvodu velmi pravdepodobne nie, ale perspektivne v buducnosti ano. Ale pochybujem ze sa tam vybuduje nejaka vyrobna hala. Ak, tak skor bytovky / domy..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.