je tam napisane daco v zmysle "Linka 91 bude nadalej premavat medzi Petrzalkou a Rusovcami, nebude vsak zachadzat cez zeleznicne priecestie do Jaroviec"
"aby v relacii Janikov Dvor - Slovany jazdil v intervale 3 - 5 minut" - myslím, že na to môžeš zabudnúť. Podľa zverejnených informácií je to 84 vlakov za deň, čo môže znamenať približne raz za 10 minút v špičke jeden 150 metrový vlak (v sedle raz za 20 minút).
Ja považujem železničné prepojenie Petržalka - Filiálka za celkom dobrý nápad, ale pre trasu Janíkov Dvor - Šafko ("staré" centrum) mi stále vychádza ako lepšie riešenie električka. Rád sa nechám presvedčiť o opaku.
Zaujímave je tiež, že s S-Bahnom do Rusoviec, Rajky atď sa vôbec nepočíta, pričom plánovaná zástavba Petržalka Juh by bola rovnako dostupná z existujúcej železničmej trate.
nejde o to, ci maju prachy, alebo nie. Lenze pokial tych ludi z nocakov vyzenies (taxik bude vyhodnejsi), kto bude platit ich prevadzku??? Zrusi DPB nocaky vratane sluzobakov ked budu stratove???
Oni si to pani predstavuju, ze vlak z Janikovho dvora by jazdil raz za hodinu do TT, kazdu pol hodinu do PK, raz za 15 minut do Race a v takych istych intervaloch aj na ine miesta (Galanta, Sladkovicovo, Bernolakovo,...) aby v relacii Janikov Dvor - Slovany jazdil v intervale 3 - 5 minut.
A musim povedat ze tato predstava sa mi osobne lubi.
Ak by zaroven linky 11, 12 a 14 boli potiahnute cez Stary most na Bosakovu...
Re #89039 VLK: Kazde normalne mesto chape, ze ludia sa chodia zabavat. A v demokratickej spolocnosti nikto nema pravo rozhodovat, ktora forma zabavy je spravna. Preto nechapem argument s nocakmi ak sa predlzuje L28 k SND.
Ale toto mesto nie je normalne, takze nie je ocom.
to ti teda pekne ďakujem.... z práce jazdím nočákom (čím iným, bohužiaľ) a vďaka tomu je zo mňa ožran? A okrem toho napr. v Londýne je cesta nočákom za rovnakú cenu ako počas dňa (resp. je cena za cestu v cene predplatného lístka), a väčšina cestujúcich neboli ľudia vracajúci sa z práce, ale naopak zo zábavy....
Mám dojem, že nezastupujú nikoho iného, len jeden dom na Romanovej, všetko ostatné je dymová clona. Tá realizácia NDS od juhu je skutočná perla ducha, ktorá môže skrsnúť len v chorom mozgu. Až do úplného ukončenia výstavby by sa na novej trase nepohlo ani koleso - zaujímalo by ma, ako by sa zistilo, že výstavba dočasného variantu je potrebná a čo v prípade, že by sa zistilo, že nie je.
Navrhovaná trolejbusová trať je úplne na chu.a - obchádza Petržalku po Dolnozemskej, kde okrem univerzity nie je nič; rozumná obsluha začína od Technopolu - asi preto, že Romanova chce rýchle spojenie s mestom...
A že by železnica Janíkov dvor-Filiálka vyriešila potreby celého regiónu, nad tým sa možno už len zasmiať.
Ja som službu prepravy autobusových zásielok využíval ešte za hlbokého boľševika. Ale je to dosť problematické. Po prvé, vodič zásielku zobrať nemusí. Po druhé, keď príjemca nestihne autobus, má smolu a musí zásielku dolovať bohvieodkiaľ. Po tretie, niektorí vodiči sú kur.y a vyžiadajú si poplatok aj od odosielateľa, aj od adresáta, samozrejme bez dokladu a viac, než má podľa tarify nárok (napríklad na linke 702502). A prepravenku som od nikoho v živote nedostal.
prosim Ta netrep... nebudem tu vyvolavat BA vs. zvysok SK flamewar, ale prirovnavat BA k Americanom je trocha silne kafe...
2 etapa demografickej revolucie + vysoka miera urbanizacie v medzivojnovom a povojnovom obdobi ti asi nehovori nic... preslo nou cele slovensko a aj vsetky velke mesta... vratane tvojho Presova... vsade bol narast obyvatelstva o 50-120%
810zssk
2) Re #89005 MEG0: Kamarat, ty nepis momotiny. To co tu vypisujes je o 200% vacsia hovadina ako relacia Letna vyhra na JOJke..