nejde o to, ci maju prachy, alebo nie. Lenze pokial tych ludi z nocakov vyzenies (taxik bude vyhodnejsi), kto bude platit ich prevadzku??? Zrusi DPB nocaky vratane sluzobakov ked budu stratove???
Oni si to pani predstavuju, ze vlak z Janikovho dvora by jazdil raz za hodinu do TT, kazdu pol hodinu do PK, raz za 15 minut do Race a v takych istych intervaloch aj na ine miesta (Galanta, Sladkovicovo, Bernolakovo,...) aby v relacii Janikov Dvor - Slovany jazdil v intervale 3 - 5 minut.
A musim povedat ze tato predstava sa mi osobne lubi.
Ak by zaroven linky 11, 12 a 14 boli potiahnute cez Stary most na Bosakovu...
Re #89039 VLK: Kazde normalne mesto chape, ze ludia sa chodia zabavat. A v demokratickej spolocnosti nikto nema pravo rozhodovat, ktora forma zabavy je spravna. Preto nechapem argument s nocakmi ak sa predlzuje L28 k SND.
Ale toto mesto nie je normalne, takze nie je ocom.
to ti teda pekne ďakujem.... z práce jazdím nočákom (čím iným, bohužiaľ) a vďaka tomu je zo mňa ožran? A okrem toho napr. v Londýne je cesta nočákom za rovnakú cenu ako počas dňa (resp. je cena za cestu v cene predplatného lístka), a väčšina cestujúcich neboli ľudia vracajúci sa z práce, ale naopak zo zábavy....
Mám dojem, že nezastupujú nikoho iného, len jeden dom na Romanovej, všetko ostatné je dymová clona. Tá realizácia NDS od juhu je skutočná perla ducha, ktorá môže skrsnúť len v chorom mozgu. Až do úplného ukončenia výstavby by sa na novej trase nepohlo ani koleso - zaujímalo by ma, ako by sa zistilo, že výstavba dočasného variantu je potrebná a čo v prípade, že by sa zistilo, že nie je.
Navrhovaná trolejbusová trať je úplne na chu.a - obchádza Petržalku po Dolnozemskej, kde okrem univerzity nie je nič; rozumná obsluha začína od Technopolu - asi preto, že Romanova chce rýchle spojenie s mestom...
A že by železnica Janíkov dvor-Filiálka vyriešila potreby celého regiónu, nad tým sa možno už len zasmiať.
Ja som službu prepravy autobusových zásielok využíval ešte za hlbokého boľševika. Ale je to dosť problematické. Po prvé, vodič zásielku zobrať nemusí. Po druhé, keď príjemca nestihne autobus, má smolu a musí zásielku dolovať bohvieodkiaľ. Po tretie, niektorí vodiči sú kur.y a vyžiadajú si poplatok aj od odosielateľa, aj od adresáta, samozrejme bez dokladu a viac, než má podľa tarify nárok (napríklad na linke 702502). A prepravenku som od nikoho v živote nedostal.
prosim Ta netrep... nebudem tu vyvolavat BA vs. zvysok SK flamewar, ale prirovnavat BA k Americanom je trocha silne kafe...
2 etapa demografickej revolucie + vysoka miera urbanizacie v medzivojnovom a povojnovom obdobi ti asi nehovori nic... preslo nou cele slovensko a aj vsetky velke mesta... vratane tvojho Presova... vsade bol narast obyvatelstva o 50-120%
Ja som naozaj stráááááááááááááááááááááááááášne zvedavý odkiaľ zoberú nové trolejbusy a autobusy. Napadla ma jedna vec, môžno im ich zapožiačia DP z Brna, cez deň budú jazdiť v Brne, večer každý bus zoberie za tyč jeden troleják a rýchlo cez Kúty aby v noci už mohli jazdiť v Blave. ?
Ako môže mesto len tak prestať dotovať noènú dopravu? Preèo majú byť ¾udia, ktorí pre pracovný èas nemôžu využívať denné linky, platiť nehoráznych 44Sk alebo doplácať 22Sk k elektrièenke? To už naozaj mesto a DPB stratili všetok rozum? Najlepšie je, že ak dôjde k zníženiu záujmu cestujúcich o ND, namiesto zníženia ceny a ponechania dnešného linkového vedenia sa chce DPB vrátiť k starému systému... No jedno lepšie ako druhé, naozaj... A vrchol všetkého je aj to, že 44Sk majú platiť ešte aj deti a zdravotne postihnutí. Užasná cenová politaka v DPB. A èo si o tomto pomyslí nejaký turista? Kúpi si turistický lístok a ešte si má dokúpiť ïalší? Tak potom sa spýta, že aký význam má ten turistický lístok. Aj keï podobnú otázku si budú dávať asi aj majitelia elektrièeniek (aký význam má elektrièenka), ale tých už DPB na takéto absurdity zrejme pripravil a sú na takéto "geniálne" nápady zvyknutý. ? Chcem vidieť aj tú 35 mil. tržbu, èo si odborník na všetko s¾ubuje od zvýšenia cien ND, len aby sa neprerátal. Výpoèty na papieri a prax sú dve veci. A ešte by som poopravil jedno vyjadrenie. ¼udia nebudú masovým spôsobom odmietať cestovať ND, ale masovým spôsom budú odmietať platiť. Mnohí jednoducho odmietnú dať 44Sk za jednu cestu, iní (napr. turisti) pôjdu na èierno možno aj nechtiac. Výsledok: Klesne poèet cestujúcich a ešte výraznejšie klesne poèet platiacich cestujúcich, èo je asi tá "najlepšia kombinácia". Takže DPB sa opäť raz posnažil a dokázal to. Gratulujem DPB k ïalšiemu úbytku tržieb a cestujúcich... ? ?
Maťo (nickom ťa oslovovať radšej nejdem ?), som nevedel, že ty takto televíziam tlmoèíš názory... Nemáš ambíciu vystriedať jedného hovorcu? (dúfam, že vieš koho myslím) ? ? Aspoò niekto z tej reportáže mal správne a rozumné názory, tak hádam sa nimi niekto bude aj zaoberať (aj keï tomu pravdupovediac neverím). ? Koneène dala televízia priestor aj niekomu inému ako DPB a mestu...
Bol si na verejnom prerokovani DUŠ. Lebo ja ano a predstavitelia ZSR a dopravo projektu sa vyjadrili ze vedia velmi presne ako to vsetko napoji. Maju dokonca viacero variant.
Inak dalsi "skvely oznam" v podani DPB... podla nich linka 91 bude pocas opravy priecestia v jarovciach "nadalej premavat medzi Petrzalkou a Rusovcami"..
Ja sa ospravedlňujem. Nenavštívený link bol naozaj čierny na čiernom pozadí. Ako kompenzáciu ujmy, ktorá mohla mojou nedôslednosťou nastať, pridal som aj verziu vo formáte aac pre mobily, ktoré nevedia mp3.
VLK