Priznavam, zastavku pod Novym mostom nemam uplne dobre premyslenu. Ale nie je uplne nutne aby sli obidve kolaje pri sebe, moznu ist aj zvlast, no zase tak na husto sa mi tie piliere nezdali ... Co je ta stavba v jame - neviem, ale asi by to bolo nutne obist (po juznej strane), ak by sa to nedalo zrusit ...
Jeden most pre eliny je do Petrzalky je naozaj malo. Velka skoda je, ze sa na moste Kosicka neuvazuje aspon s vyhradenym koridorom pre mestsku dopravu (= dalsie dva pruhy), je jedno ci by to bol hoci len trolejbus, ak by sa stavalo metro, alebo aj elektricka. Stavba by bola sice drahsia, ale rozhodne nie ako prinos pre zlepsenie verejnej dopravy.
Dovolim si uviest priklad z Budapesti. Jeden z najnovsich mostov (bohuzial nazov neviem z hlavy, ale je smerom po prude z centra a tesne vedla ineho zeleznicneho mosta) nesie 4 (alebo 6?) prudovu cestu a v strede sa nachadza pripraveny priestor pre elektrickovu trat. Ta zatial konci tesne pred mostom na lavom brehu. Ide o linku cislo 1, ktora premava polokruzne po Budapesti. Co je vsak zaujimave? Linka c.1 bude (po dokonceni mostneho useku) premavat podobnym smerom ako prave stavana trasa metra D (trosku juhovychodnejsie). V Budapesti si vsak nemyslia, ze ked niekam vedie metro, ze do tej stvrte uz elektricka chodit nemusi, ale na posilnenie priecnych spojeni elektricky buduju. Je velka skoda, ze most Kosicka nebude realizovany podobnym sposobom Tym mohla mat Petrzalka dve nezavisle elektrickove trate (navyse zvysene investicie na vystavbu mosta Kosicka + rekonstrukcia Stareho mosta by boli zrejme menej ako vystavba tunela pre metro).
Elektrickou, ktora by pokracovala po Kosickej dalej na Ruzinovsku by dokonca bolo mozne dostat sa z Petrzalky do vychodnej casti mesta (Ruzinova) aj rychlejsie ako metrom - samozrejme, zaviselo by to od konkretneho trasovania.
Jeden most pre eliny je do Petrzalky je naozaj malo. Velka skoda je, ze sa na moste Kosicka neuvazuje aspon s vyhradenym koridorom pre mestsku dopravu (= dalsie dva pruhy), je jedno ci by to bol hoci len trolejbus, ak by sa stavalo metro, alebo aj elektricka. Stavba by bola sice drahsia, ale rozhodne nie ako prinos pre zlepsenie verejnej dopravy.
Dovolim si uviest priklad z Budapesti. Jeden z najnovsich mostov (bohuzial nazov neviem z hlavy, ale je smerom po prude z centra a tesne vedla ineho zeleznicneho mosta) nesie 4 (alebo 6?) prudovu cestu a v strede sa nachadza pripraveny priestor pre elektrickovu trat. Ta zatial konci tesne pred mostom na lavom brehu. Ide o linku cislo 1, ktora premava polokruzne po Budapesti. Co je vsak zaujimave? Linka c.1 bude (po dokonceni mostneho useku) premavat podobnym smerom ako prave stavana trasa metra D (trosku juhovychodnejsie). V Budapesti si vsak nemyslia, ze ked niekam vedie metro, ze do tej stvrte uz elektricka chodit nemusi, ale na posilnenie priecnych spojeni elektricky buduju. Je velka skoda, ze most Kosicka nebude realizovany podobnym sposobom Tym mohla mat Petrzalka dve nezavisle elektrickove trate (navyse zvysene investicie na vystavbu mosta Kosicka + rekonstrukcia Stareho mosta by boli zrejme menej ako vystavba tunela pre metro).
Elektrickou, ktora by pokracovala po Kosickej dalej na Ruzinovsku by dokonca bolo mozne dostat sa z Petrzalky do vychodnej casti mesta (Ruzinova) aj rychlejsie ako metrom - samozrejme, zaviselo by to od konkretneho trasovania.
Z
Nie, nie som-aj ked asi nic by som si nepriala viac Totiz, tie vozy su mi nieco-vyznie to mozno hlupo-ako isty "druh rodiny". Stravila som po ich boku 13 rokov, da sa povedat, ze som medzi nimi a ludmi okolo nich vyrastla. Kolkokrat som ratala, kolko este ostava, kym budem mat 21 a budem sa moct oficialne uchadzat o miesto vodicky . Vodicak na nakladiak som urobila v 1993-om a uz ostaval len maly detail-KDE zacat. Napisala som do redakcie TRUCKERa a ako odpoved som dostala zalahu dopisov, zo Slovenska, z Ciech, od profesionalov i proste len od fanusikov dopravy, muzov, zien-a medzi listami i dve ponuky na miesto vodica nakladneho automobilu-dokonca jednu mi dorucili priamo domov do ruk V tom case som pracovala v tlaciarni pri PC na smeny. Moj buduci sef bol vynikajuci clovek a dal mi moznost unho zacat-najprv som jazdila brigadne popri zamestnani v tlaciarni a po 10 mesiacoch som vo firme nastupila ako vodicka LKW do trvaleho pracovneho pomeru. Jazdila som pre firmu este pol roka-potom sa mi zmenila rodinna situacia a musela som z firmy odist. Neskor sa mi narodila dcera a po styroch rokoch som ostala s nou sama a podotykam i bez prace. Skusmo som obisla aj kompetentne vrstvy u nas v BEUSE-dostala som vsak uzasne dispozicie-vobec nebol problem to, ze kvoli dcere potrebujem robotu na jednu smenu, ani to, ze nemam dvojrocnu prax za posledne obdobie-iba to, ze som ZENA
Totiz-kolegyne jazdiace u nas na busoch vraj maju vynimku od ministerstva dopravy, ktoru pre ne vybavoval podnik-ja som zvonku, takze priamo ako vodicku ma prijat nemozu, ako zenu ma nemaju moznost zamestnat v BEUSE na inej pozicii-a kym nebudem "in", vynimku od ministerstva nedostanem
Takze tak
Ad: 4507, 4510
Poznam dievcata na nasich busoch-v Petrzalke na 4. kolone mame na klbakoch tri-na 1. kolone je jedna a asi tri ci styri su este v krasnanoch na kratkych
Nuz, ktovie mozno sa raz aj ja dockam
A navyse, i ked mam inu pracu-a podotykam, ze vynikajucu ,priatelia ostavaju