Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #85321:
Ty počítaš majetok spoločnosti do účtovnej úzavierky????? To máš čudné účtovníctvo. To by nejaký Enron nikdy neskrachoval.
Reply on: m@rtin #85238:
Beriem. Len s jednou pripomienkou a tam by som chcel smerovať. Je posunutá do teoretickej roviny, avšak na základe histórie by sme mohli mať aj tento pohľad na vec.
Akciová spoločnosť - s radovými akcionármi, prípadne a.s. kótovaná na burze, pre mňa je rozdiel od a.s. - bývalý štátny, či národný podnik s 100 - 51 % akcií vo vlastníctve štátu.
Prejaví sa to v tom, že vláda je v prípade průšvihu ochotná intervenovať, podporovať či sa aspoň starať - čo nevravím, že by robiť nemala a nepopieram význam takejto činnosti ako takej.
Avšak v prípade veriteľov sa niekam môžme jednoznačne dostať. Veriteľom bude niekto, kto buď nemá obavu z toho, že by sa k svojmu nedostal - je to štátna a.s. a to je od bežnej rozdiel. Veriteľom už však budú aj banky. Aká je však skutočná situácia v ČSA sa môžme len domnievať.
A základná z účtovníctva. Pokiaľ sa spoločnosť nachádza v strate, znamená, že je v mínuse po účtovnej uzávierke aktív a pasív - čo značne odporuje skutočnosti, že by ju boli schopní uhradiť z odpredaja majetku. A napríklad by sa im nemuselo dariť predávať mašiny za to, čo predpokladali.
Isté je len jedno - v akej pozícii by sa ocitli Tí ktorí by na ČSA uvalila konkurz ?
A keď si povieme, že keď nie dnes, tak v nejakej tej budúcnosti - kde všade by sa dlžné peniaze dali v prípade štátnej a.s. vydolávať ?
O situácii na poli ľudských zdrojov ani nehovoriac, stačí si spomenúť na nejednu kauzu takej AlItalie, Air France či Lufthansy.
Mnohé opatrenia, ktoré sa prijali a príjmajú - možno aj smerujúc (minimálne snaha tu je) k liberalizácii a to nielen trhového prostredia smeruje koľkokrát imho opačným smerom - individuálnym znižovaním úžitkovej a pôžitkovej hodnoty, globálne k vytváraniu obrovských korporácií (aj keď by sa dalo namietať a ukázať prstom na áziu, avšak nemyslím si, že disponujeme aj podobným spoločenským modelom, aby sme na tom mohli fungovať), operačne k centralizácii sietí a trhovo vytváraním uniformného konkurenčného prostredia. Spolu s mainstreamovou mediálnou masážou spojenou takmer s nemožnosťou prístupu k alternatívnym spôsobom.
Takto nejak som to v skratke myslel ☺
Reply on: Mike #85319:
Sak v DPP robi byvaly riaditel TV Prima, ten ma propagandu na starosti 😃
Reply on: Vladimír #85318:
Jedine, že by tam mali PR-marketingovo-reklamné vedenie DP. a tomu by potom museli podriadiť všetky rozhodnutia. ?
Reply on: novacik #85317:
Nechcem sa posmievať, ale som zvedavý, či DPP s okamžitou platnosťou odstaví z prevádzky všetky autobusy značky Karosa...
V Prahe zhoreli dve KAROSY....

www.bleskovky.sk/cl/11/173024/V-Prahe-horeli-dva-autobusy-za-dva-dni
Reply on: Mike #85312:
Nejde o BA ?
Vlastne Jento dal link ?
Inak pri akútnom nedostatku vozidiel by DPB mohol robiť na zastávkach takéto akcie pravidelne http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3651&idg=111&gi=20&gn=20&gs=e&gsd= ?
Reply on: Mikimaus #85311:
1. to je dispečerské info, 2 daj podrobnosti (do vedlajšieho fóra)
Tak a je to...dalsia nehoda dvoch busov SAD, zrazili sa ?
Nevie mi niekto povedať, kde by som našiel grafikony všetkých liniek z roku 1997? Najlepšie by bolo skôr z 1994.
Reply on: 810zssk #85295:
vyznáš sa v prevádzkových nákladov vozidiel MHD? myslím T-Busy,A-busy,Tram a Metro.
Niekde som zapocul, ze vraj v roku 2009, nebudu moct premavat autobusz starsie ako 16 rokov t.j. vsetko vyrobene do 1993, sa musi zosrotovat. Ak to tak naozaj bude a bude to platit aj pre MHD tak Vrakosy skoncia..vlastne neskoncia, lebo sa rozpadnu ? Ak DPB nekupi do 5 rokov nove vozidla a razantne neobnovi park, tak nebude mat na com jazdit ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Emo #85304:
Jurák zasa môže prevziať linky, ktoré doteraz robia Krasňany a zostanú tam Karosy (napr. 20, 80).
Reply on: Peon #85261:
Aj 37 tam stála a bola to obojsmerná zastávka. ?
Reply on: Dopravák #85257:
Áno? Lebo ja som tu raz čítal, že pôjdu na všetky krasňanské linky a Ty tam máš, ako vidím, aj jurácke a trnávkové. ?
Reply on: Själavrak #85302:
myslim ze PB ma vzhladom na pocet obyvatelov a velkost mesta slusnu MHD

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.