Nechápem prečo to podnik tak nerobí a dúfam, že si to tam hore prečítajú a zamyslia sa...
Každá sťažnosť, ktorá príde, by mala byť doložená priloženým platným cestovným lístkom z tohto konkretného spoja /kto má kartu tak číslo karty /električenky, či ako sa to volá/, podnik si vie zistiť, či mal kredit platný/ a potom to riešiť ďalej... Pretože tú sťažnosť kludne môže napísať "čierny pasažier "zákazník" /čo v živote nemal lístok/... TO by ma zaujmalo, ako sa toto rieši???
? ? ?
Lebo zastávky sú už nahrané v počítači,ale treba si otvoriť oči,keď budeš tadiaľ nabudúce prechádzať a pozrieť sa,či sú tie zástavky aj porobené...snáď nechceš vystupovať tým robotníkom na hlavu,ktorí tú zástavku budujú už tri týždne ? ?
Keby T-bus šiel priamo ako smerom do Vozovne a pokračoval na ZP tak by ľudia tam ním aj šli v pohode myslím. Ale podľa mňa ak by sa uvažovalo v danej oblasti o výstavbe T-busovej trate tak na Letisko v prvom rade.
Na 57? Tam postačia aj Vrakosy. Inak neviem ako lebo nechodím do oblasti Galvaniho ulice, AVION a tam, ale vraj intervaly 61,63 a 67 sú nepostačujúce. Žeby sa po dodávke SOR-ov posilnila linka 67?
Vedeli ste, že v Bratislave existuje aj zastávka "Stredné odborné učilište"? Teda aspoň podľa hlásiča zastávok v SOR-e na L23. Ten tak nazval zastávku "SOŠ", čo by mala byť skôr Stredná odborná škola...
Prečo sa tá zastávka pred časom vlastne premenovala z pôvodného SOŠ PZ SR? Veď ten objekt stále patrí pod Ministerstvo vnútra pokiaľ viem, čo už to nie je "policajská" škola či ubytovňa?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony