Nechápem prečo to podnik tak nerobí a dúfam, že si to tam hore prečítajú a zamyslia sa...
Každá sťažnosť, ktorá príde, by mala byť doložená priloženým platným cestovným lístkom z tohto konkretného spoja /kto má kartu tak číslo karty /električenky, či ako sa to volá/, podnik si vie zistiť, či mal kredit platný/ a potom to riešiť ďalej... Pretože tú sťažnosť kludne môže napísať "čierny pasažier "zákazník" /čo v živote nemal lístok/... TO by ma zaujmalo, ako sa toto rieši???
? ? ?
Lebo zastávky sú už nahrané v počítači,ale treba si otvoriť oči,keď budeš tadiaľ nabudúce prechádzať a pozrieť sa,či sú tie zástavky aj porobené...snáď nechceš vystupovať tým robotníkom na hlavu,ktorí tú zástavku budujú už tri týždne ? ?
Keby T-bus šiel priamo ako smerom do Vozovne a pokračoval na ZP tak by ľudia tam ním aj šli v pohode myslím. Ale podľa mňa ak by sa uvažovalo v danej oblasti o výstavbe T-busovej trate tak na Letisko v prvom rade.
Na 57? Tam postačia aj Vrakosy. Inak neviem ako lebo nechodím do oblasti Galvaniho ulice, AVION a tam, ale vraj intervaly 61,63 a 67 sú nepostačujúce. Žeby sa po dodávke SOR-ov posilnila linka 67?
Vedeli ste, že v Bratislave existuje aj zastávka "Stredné odborné učilište"? Teda aspoň podľa hlásiča zastávok v SOR-e na L23. Ten tak nazval zastávku "SOŠ", čo by mala byť skôr Stredná odborná škola...
Prečo sa tá zastávka pred časom vlastne premenovala z pôvodného SOŠ PZ SR? Veď ten objekt stále patrí pod Ministerstvo vnútra pokiaľ viem, čo už to nie je "policajská" škola či ubytovňa?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony