No ráno ide 6x do hodiny čo by aj šlo (aspoň myslím) ale pooobede je tých 15minút bieda, to isté hovorím aj o jej sedlovom a víkendovom intervale. Ak chce teda DPB konkurovať IAD tak by nemala pozerať na to,že od IKEA po Letisko neni 61 narvaná stále ale aj na to,že aj tých "zopár" cestujúcich potrebuje luxus, tým myslím, že v sedle 15minút a poobede aspoň 10min.
Nechápem prečo to podnik tak nerobí a dúfam, že si to tam hore prečítajú a zamyslia sa...
Každá sťažnosť, ktorá príde, by mala byť doložená priloženým platným cestovným lístkom z tohto konkretného spoja /kto má kartu tak číslo karty /električenky, či ako sa to volá/, podnik si vie zistiť, či mal kredit platný/ a potom to riešiť ďalej... Pretože tú sťažnosť kludne môže napísať "čierny pasažier "zákazník" /čo v živote nemal lístok/... TO by ma zaujmalo, ako sa toto rieši???
? ? ?
Lebo zastávky sú už nahrané v počítači,ale treba si otvoriť oči,keď budeš tadiaľ nabudúce prechádzať a pozrieť sa,či sú tie zástavky aj porobené...snáď nechceš vystupovať tým robotníkom na hlavu,ktorí tú zástavku budujú už tri týždne ? ?
Keby T-bus šiel priamo ako smerom do Vozovne a pokračoval na ZP tak by ľudia tam ním aj šli v pohode myslím. Ale podľa mňa ak by sa uvažovalo v danej oblasti o výstavbe T-busovej trate tak na Letisko v prvom rade.
Na 57? Tam postačia aj Vrakosy. Inak neviem ako lebo nechodím do oblasti Galvaniho ulice, AVION a tam, ale vraj intervaly 61,63 a 67 sú nepostačujúce. Žeby sa po dodávke SOR-ov posilnila linka 67?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M3go