Niečo z dispečingu sem do diskusie...
Stažnosti na vodičov...
Nechápem prečo to podnik tak nerobí a dúfam, že si to tam hore prečítajú a zamyslia sa...
Každá sťažnosť, ktorá príde, by mala byť doložená priloženým platným cestovným lístkom z tohto konkretného spoja /kto má kartu tak číslo karty /električenky, či ako sa to volá/, podnik si vie zistiť, či mal kredit platný/ a potom to riešiť ďalej... Pretože tú sťažnosť kludne môže napísať "čierny pasažier "zákazník" /čo v živote nemal lístok/... TO by ma zaujmalo, ako sa toto rieši???
? ? ?
Stažnosti na vodičov...
Nechápem prečo to podnik tak nerobí a dúfam, že si to tam hore prečítajú a zamyslia sa...
Každá sťažnosť, ktorá príde, by mala byť doložená priloženým platným cestovným lístkom z tohto konkretného spoja /kto má kartu tak číslo karty /električenky, či ako sa to volá/, podnik si vie zistiť, či mal kredit platný/ a potom to riešiť ďalej... Pretože tú sťažnosť kludne môže napísať "čierny pasažier "zákazník" /čo v živote nemal lístok/... TO by ma zaujmalo, ako sa toto rieši???
? ? ?
intony