Reply on: bwd #80926:
dobre hovoris, jednosmerky v Hofburgu. Na pesej zone by vsak ziadne auta (teda ani autobusy) byt nemali. Napriklad Schonbrunn je dost velky, ale autobus MHD som tam este nevidel. Autobusovu dopravu vo Viedni dobre nepoznam, ale vsimol som si ze sluzia hlavne na napajanie na kolajovu dopravu.Priklad linky 94 nebol dobry. 93+94 je nosna linka na useku Smolenicka - Zochova. 94 je vlastne skratena 93, avsak v meste obsluhuje nieco naviac - Vazovovu. To si predsa chcel, nie?
Valec
Tým že sa doprave prd rozumieš som myslel nasledovné:
1. Ako môžu zastávky liniek na seba nadväzovať? Nadväzovať na seba môžu linky, či spoje na nich, ale zastávky?
2. Pojem tarifikácia sa používa tak v oblasti telekomunikácií, ale nikde v dopravnej teórii také slovo nenájdeš. Predpokladám, že si tým myslel TARIFU. A len tak na okraj, aký je rozdiel (okrem cien) medzi pražskou a bratislavskou?
Ja netvrdím, že prestup na Kolárovom námestí je vynikajúci, ale určite si nepredstavujem riešiť to tak, že trolejbusom pridám ešte aj zastávku Nám. 1. mája. Detto platí pre zastávky VŠ Manažmentu a Kolmá. Problém zastávok treba riešiť komplexne (zlučovanie, presunutie...) a nie ich zahusťovaním a pridávaním.