Reakcia na: bwd #80916:
Ale veď do centra (resp. cez centrum ) chodia mnohé spoje. Len z Petržalky: 80, 83, 84, 88, 91, 93, 94, 95, z Karlovej Vsi a Dúbravky, 1, 4, 5, 9, 12, 34, 83, z DNV 21, z Rače 3, 5, 11, z Dolných Honov 201, 202 a podobne by som Ti mohol vymenovať ešte ďalšie. Pod pojmom "centrum" si totiž netreba predstavovať len to historické centrum vymedzené zhruba Nám. SNP, Kapucínskou, nábrežím a Štúrovou.
Valec
Tým že sa doprave prd rozumieš som myslel nasledovné:
1. Ako môžu zastávky liniek na seba nadväzovať? Nadväzovať na seba môžu linky, či spoje na nich, ale zastávky?
2. Pojem tarifikácia sa používa tak v oblasti telekomunikácií, ale nikde v dopravnej teórii také slovo nenájdeš. Predpokladám, že si tým myslel TARIFU. A len tak na okraj, aký je rozdiel (okrem cien) medzi pražskou a bratislavskou?
Ja netvrdím, že prestup na Kolárovom námestí je vynikajúci, ale určite si nepredstavujem riešiť to tak, že trolejbusom pridám ešte aj zastávku Nám. 1. mája. Detto platí pre zastávky VŠ Manažmentu a Kolmá. Problém zastávok treba riešiť komplexne (zlučovanie, presunutie...) a nie ich zahusťovaním a pridávaním.