Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Sobota/Nedela
N91: 4104
N93: 4818, 4848
N95: 4844 ?
Reply on: Emo #80938:
Nie je problém. Pošlú sa tam kinderká alebo Sprintery. ?
Reply on: fobust #80901:
Ty kokos. ?
Reply on: bwd #80918:
Nemusia šlapať. Môžu ísť na L93 alebo 94, odviesť sa na ŽST Petržalka, tam prestúpiť na L91/191. Alebo môžu ísť rovno pešo na ŽST Petržalka. Ja tam blízko bývam a tiež to tak robím keď sa chcem dostať pod Nový Most.
Reply on: bwd #80926:
Už vidím ako sa autobusy prepletajú po Michalskej pomedzi tie zastupy chodcov a hlavne popod Michalskú bránu ako prejdú. ?
Reply on: bwd #80916:
Ale veď do centra (resp. cez centrum ) chodia mnohé spoje. Len z Petržalky: 80, 83, 84, 88, 91, 93, 94, 95, z Karlovej Vsi a Dúbravky, 1, 4, 5, 9, 12, 34, 83, z DNV 21, z Rače 3, 5, 11, z Dolných Honov 201, 202 a podobne by som Ti mohol vymenovať ešte ďalšie. Pod pojmom "centrum" si totiž netreba predstavovať len to historické centrum vymedzené zhruba Nám. SNP, Kapucínskou, nábrežím a Štúrovou.
Reply on: bwd #80908:
Zveličuješ. V Bratislave je veľmi málo takých miest, odkiaľ by si musel na MHD "šlapať kilometre". Azda jediné na ktoré si spomeniem je Sad Janka Kráľa, odtiaľ to naozaj chvíľu trvá kým prídeš na zastávku (myslím zastávku liniek 80, 83, 84, 91, 93, 94, 191).
Linky 91/191 sú koncipované ako expresné autobusy, teda nemôžu stáť na každej zastávke.
K tomu Kollárovmu nám.: jednak je to zbytočnosť, tá vzdialenosť sa dá pešo prejsť za 2 - 3 minúty aj s čakaním na semaforoch a jednak by to znamenalo aj isté predĺženie jazdnej doby. To už by sme potom mohli všetky zastávky umiestniť v takej vzdialenosti, lenže o koľko dlhšie by sa cestovalo. ❗
Viac o viedenskej MHD: www.fpdwl.at ?
Reply on: bwd #80926:
dobre hovoris, jednosmerky v Hofburgu. Na pesej zone by vsak ziadne auta (teda ani autobusy) byt nemali. Napriklad Schonbrunn je dost velky, ale autobus MHD som tam este nevidel. Autobusovu dopravu vo Viedni dobre nepoznam, ale vsimol som si ze sluzia hlavne na napajanie na kolajovu dopravu.

Priklad linky 94 nebol dobry. 93+94 je nosna linka na useku Smolenicka - Zochova. 94 je vlastne skratena 93, avsak v meste obsluhuje nieco naviac - Vazovovu. To si predsa chcel, nie?
"Cestujúci si "muža v čiernom" okamžite všimli a niekoľko z nich, ktorí ešte na zastávke hrdinsky rozprávali o cestovaní načierno, nakoniec nenastúpili."
SBSka v nočných spojoch kontroluje aj lístky? ❓
Reply on: Peon #80931:
Podľa toho, čo je napísané pri tom videu, ide o Volgograd. ☺
Reply on: fobust #80896:
Heh, kuriózne, neviete niekto v ktorom meste alebo aspoň v ktorom štáte to je? Ukrajina či Rusko?
Reply on: bwd #80925:
Si si istý, že prechádzajú každou uličkou centra. Vystúp, prosím, konečne z menejcenného dopravného prostriedku, skús prejsť (aj keď viem, bude to ťažké) tých desať metrov do predajne s mapami a kúp mapy Viedne a Bratislavy. Len pozor, v žiadnom prípade nechoď do Tesca, pretože v tom prípade hrozí ťažké postihnutie spôsobené nadmernou a neprimerane dlhou chôdzou. Ešte totiž nezaviedli vnútroobchodnú linku s trasou Potraviny - Drogéria - Obuv a odevy - Knihy - Základný kameň Prior - Zastávka električiek (začiatok) - Zastávka električiek (koniec ostrovčeka).
Reply on: bwd #80925:
Ježiši kriste, to vážne chceš aby chodili autobusy po korze??? To nevieš prejsť pešo? Vieš, o koľko väčší je celý 1.okres Viedne od nášho historického centra??? Je veľký asi tak, ako náš celý 1.obvod, napríklad od Hradu až po STU.. A vo Viedni na takej vzdialenosti jazdia 3 linky, u nás asi 20 liniek !!! A celá cesta od Zochovej k Redute je asi tak dlhá ako Kärtnerstrasse. A po Kärtnerstrasse takisto nechodia autobusy a musíš ju prejsť pešo.. Mal by si napísať na viedenský magistrát, aby tam dali autobusy.. ?
Reply on: intony #80927:
Na to, aby si mohol na Michalskej uskakovať pred autobusmi. ?
Reply on: bwd #80925:
Otázka: Načo slúžia nohy? ?
Reply on: Valec #80920:
"To chceš porovnávať viedenské centrum s bratislavským? A kde by tie linky v BA mali jazdiť? Po Michalskej, Hlavnom námestí, či kde?"

A prečo nie? keď môžu vo Viedni jazdiť autobusy krížom-krážom po úzkych jednosmerkách v Hofburgu, prečo by nemohli jazdiť aj po Michalskej?

Ak som sa nevyjadril správne, prosím o prepáčenie. Tarifikáciou som myslel súbor tarifov, dúfam, že sa nikomu nič nestalo, keď som použil "nesprávny výraz". Aj z môjho pomenovania nadväznosti zastávok bolo dúfam každému jasné, že mi išlo o nadväznosť liniek vo vzťahu k zastavovaniu na zastávkach.

Tiež nevidím žiadny dôvod, prečo by trolejbusy nemohli mať zastávku aj na 1. mája. Keď to ide v takom meste ako je Viedeň, musí to ísť aj v Bratislave. Pritom to nie je jediný takto riešený prestup v Bratislave, uviedol som ho len ako názorný príklad.
Reply on: hoppusmark #80922:
Vo Viedni jazdia električky okolo centra. Tak ako v Bratislave. Vo Viedni cez centrum jazdia tri autobusové linky a prechádzajú skoro každou uličkou centra. Na rozdiel od Bratislavy. Kto chce ísť napríklad od Zochovej povedzme k Redute, buď sa vydá na okružnú jazdu okolo Bratislavy, alebo si spraví peknú prechádzku pešo.
Reply on: hoppusmark #80923:
Znamená to, že cestujúca verejnosť sa nemá čo vyjadrovať k tomu, čo tí "správni ľudia" od zeleného stola vymyslia?
Reply on: Valec #80920:
bwd je ďalším dôkazom toho, ako je veľmi dôležité, aby správni ľudia boli na správnom mieste. Teda aby o doprave rozhodovali odborníci z oblasti dopravy ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.