Reply on: Solider #77157:
Inak Filiálka by mohla fungovať prakticky už teraz ako hlavová stanica. Aspoň osobáky by tam mohli končiť a určité rýchliky ktoré idú z východu a končia v BA. Lenže som čítal asi dva roky naspäť v BA novinách tie ťahanice okolo toho. MIÚ Nové Mesto nechce železniciam povoliť stavebné práce v okolí stanice aby sa zpravádzkovala a jediné čo tam chcú mať je zas nejaké nákupné centrum ponad trať a tam kde je stanica. Takže to už mohlo byť, keby nebolo židáckeho vedenia m.č.
slavius
Hlavová stanica = konečná stanica, teda taká, z ktorej vlaky už nemôžu pokračovať ďalej, len nazad do smeru, z ktorého prišli (niečo ako slepá ulica). Kedysi Filiálka takou bola (a vlasne aj stále je, len už sa nepoužíva pre osobnú dopravu). A hlavná stanica na Predmestí? To je podľa mňa viac mimo ako súčasná hlavná stanica. No uzol Predmestie+Vinohrady má lepšie napojenie na existujúce železničné smery...