Keď už hovoríme o tých nočákoch. Keby sa dala do prevádzky hlavová stanica na Filiálke tak by nebolo treba tak veľa nočákov,že? Lebo tak by sa to dalo riešiť len prejazdomnočákov okolo Trnavského mýta a bez zachádzky k stanici ako to je teraz na Hlavnú stanicu.
Prístrešok by sa tam samo,že vybudoval. A neni tam ani rozšírenie o ten odborovací pruh na stanicu? Neviem už presne ako to tam vyzerá, by som klamal keby som povedal, že viem.
Stará ešte nemala zastávkový priestor pre vozidlá na ceste, takže blokovali dopravu a asi ani nebola možnosť dohody a rozšírenia cesty v tom mieste, tak ju zrušili. A áno, nočáky tam majú zastávku (tie, čo idú smerom z Račianskeho mýta na Hlavnú stanicu).
je to nemyslitelne... nie je tam zastavkovy vyklenok a na taktomto mieste zriadit taku zastavku (relativne frekventovanu)... to by v spicke sposobila dopravny kolaps... a navyse by to bola zbytocnost... lebo vystupis na stanici a na podnadchodovy SAV to mas o nieco dalej ako by si to mal z tej byvalej dnesnej nocakovej SAV
Tú starú mali práveže nechať, tak by aspoň stáli 61,74,201 a 210 na Predstaničnom v oboch smeroch a nielen jednom. Potom by nemali hoc linky 32 a 41 zastávku SAV v tom jednom smere ale zas cestou na stanicu ju tiež nemajú tak by to nechýbalo.
Predpokladám, že kvôli zbytočnému zahusteniu zastávok a malej využiteľnosti, keďže v tom istom smere o 200m ďalej je blízko nadchodu ďalšia zastávka (kedysi SAV, teraz Kooperatíva), ktorá plní funkciu tej zrušenej.
A nielen 193 bola dobrá ale aj 181, ľuďo veľmi chýbala a ostala im len točiaca sa 81 okolo Einsteinky. Aby si ju nakoniec ľudia vôbec vážili tak aj tú zrušili.
Dunčo