Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Drago #77181:
S tým, že veľa vodičov je neohľaduplných súhlasím. No na pionierskej za tie zmätky podľa mňa môže ten kto tú križovatku programoval. Šak by stačilo aby sa pri aktivácii závor na semaforoch objavila červená a zelená by bola zatiaľ len na hlavnej (eliny+auta po račianskej). A nie ako teraz, že sa rozbliká oranžová. Šak to je choré.
Reply on: Ike #77176:
Určite má oveľa lepšiu polohu ako súčasná Hlavná stanica. Jednak je oveľa bližšie k letisku, veľmi rýchlo dostupná z Ružinova (8,9,14,39,61), Rače (3,5,11+61,74,201,204,209),Trnávky(204), Vrakune(78,201), Podunajských Biskupíc (78,201), Vlčieho hrdla (74), aj z Vajnorov by sa tam dostali priamo 53, Kramáre(209), Petržalka (68 a 78), Slávičie údolie (31 a 39), Vajnorská (1,2,4). A bez budovania nejakej konečnej zastávky potreby dlhého státia autobusov.
Reply on: Drago #77181:
tazko povedat ci je to o bezohladnosti vodicov... skor o etike...

tie semafory sa musia vypnut (ledaze by sa napojili na zeleznicne zavory a smery co by tam odbacali by mali automaticky cervenu)... lebo ak by fungovali v tomto stave dalej... auta by dostali zelenu aj keby boli zavory spustene...

cely problem je v tom ze ked sa vypne hlavna krizovatka tak racianska je hlavna cesta... a vodici to tak beru... problemom su ale vodici co odbacaju z pionierskej na raciansku a nemaju sa tam ako dostat... a tak sa tam pochopitelne nasackuju... potom ostavaju vysiet na kolajach a blokuju auta co idu na racko
Reply on: Ike #77176:
No na strašne dobrom mieste, na tak dobre na H, že k nej musia všetky spoje zachádzať.
Reply on: Ike #77179:
Ano ale bohuzial system semaforov by pracoval dalej nezavisle natom ci su zavory dole alebo nie. Potom ze sa tam trepu auta, keby si vsimali znacky tak zistia hned ze ide o vlakove priecestie ale zaroven by mali vymysliet nieco aby sa zabranilo systemovim zrazkam medzi semaformi a zavorami. A zase je v prvom rade na vyne neohladuplnost vodicov a fakt ze dnes ma vodicak kazdy debil a ak ho nema tak sa nic nedeje.
Reply on: S499.1023 #77159:
Môže byť, ale ja poznám ľudí, ktorí doteraz nevedia rozoznať rozdiel medzi BA-Vinohrady a BA-Hlavná stanica... 🙂
Reply on: Drago #77177:
tu nejde o zelenu alebo cervenu.... ide o to ze ked tam dofici vlak, vypne sa cela krizovatka... z racianskej sa hrnu auta a ani za svet nechcu pustit auta z pionierskej... ti sa zase nahnevaju a natlacia sa do krizovatky... do toho tam dojdu elektricky.... potom vlak odide a semafory sa zapnu... a v krizovatke same auta... to je mozno raz za tyzden... a teraz keby to bolo kazdu chvilu, dakujem pekne...
Reply on: Nick #77175:
Neboj sa oni o tom veľmi dobre vedia, len využívajú toho, že ľudia o tom nevedia. ?
Prepacte ale Pionierska je jedna z krizovatiek kde niesu caste nehody. A nikto dlho necaka na svoju zelenu ci uz motoristi alebo chodci.
Reply on: Dunčo #77174:
no s takymto rozmyslanim by si sa daleko nedostal 🙂

preco by mali vlaky chodit na filialku (samozrejme sucasnu) ked
1) nejsu tam troleje
2) pred 10 rokmi ju zjednokolajnili
3) pretina ju viacero dopravnych tepien...

a tu nejde len o IAD ale aj o Slovak Lines (smer Pezinok tu ma trasu) aj o MHD aj o elektricky... to vsetko by viazlo v zapchach kazdych cca 10 minut ci kedy by tam dorazil vlak...

prestan uz plz vymyslat teplu vodu... lebo toto uz vazne nema ziadnu logiku... HLST je na dobrom mieste...
Reply on: MARAD #77173:


no a to je chyba, že to tí vodiči mhd nevedia, asi nečítajú cestovné poriadky na imhd... ? ? ?
Reply on: Ike #77171:
No tak priecestia sú bežné. Prečo by ale prosím ťa nemal vlak jazdiť kvôli autám? Čo keby autá nejazdili kvôli vlaku alebo by si počkali? Myslím,že karta by sa mohla obrátiť. Keď autá môžu vliezť všade, kamkoľvek a kedykoľvek tak prečo nie aj MHD alebo vlaky? Teda nemyslím úplne všade ale tak vieš kam tým mierim asi.
Reply on: Nick #77172:
Ani z južnej časti Lúk o tom dosť ľudí ešte stále nevie. Len čo je horšie, tak (ne)vedia to ani niektorí vodiči.
Reply on: SDX #77165:


? no vidíš, ani ja som o tom doteraz nevedel... a určite o tom stále nevie množstvo ľudí, čo býva v Petržalke a cestujú MHD... takže sa o tom možno teraz dozvedia... ?
Reply on: Dunčo #77170:
problemom su aj a hlavne krizovatky... hlavne Pionierska...
Reply on: Solider #77157:
Inak Filiálka by mohla fungovať prakticky už teraz ako hlavová stanica. Aspoň osobáky by tam mohli končiť a určité rýchliky ktoré idú z východu a končia v BA. Lenže som čítal asi dva roky naspäť v BA novinách tie ťahanice okolo toho. MIÚ Nové Mesto nechce železniciam povoliť stavebné práce v okolí stanice aby sa zpravádzkovala a jediné čo tam chcú mať je zas nejaké nákupné centrum ponad trať a tam kde je stanica. Takže to už mohlo byť, keby nebolo židáckeho vedenia m.č.
Reply on: SDX #77151:
Tak určite vlaky prichádzajúce z Marcheggu a Kútov, Brna a Prahy by končili na Hlavnej stanici. Zvyšok vlako začínajúcich v BA idúcich smerom Trnava, Nové Zámky, Zvolen, Komárno by mohli začínať pokojne na Filiálke. Keď sa vystavia ten tunel Filiálka - Petržalka, potom bude ešte lepšie.
Reply on: Nick #77162:
Keď už sme pri tom, tak toto je už celkom pekná porcia spojov pre Lúky VII a Lúky VIII:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=9004&x=943718603794
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=9004&x=524288203820
Takže už by konečne mohli prestať s tým pyskovaním, že im tam chúdencom nič nechodí a nedá sa nikam dostať. Osobne si myslím, že by tomu pomohli práve takéto cestovné poriadky na zastávkach (ak tam už také nie sú). ?
Doplnok: ...alebo aj nie, veď ten pomalochod sa musí hýbať kvôli ďalším prichádzajúcim kabínam. 😃 aj s neho by sa to muselo vyvesovať. To by bola zložitosť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.