Linka Ruzinov - ZST Vinohrady by bola predovsetkym na posilnenie radial, predovsetkym usekov Astronomicka - Trnavske Myto (prestup na autobusy, trolejbusy a elektricky z Vajnorskej)/Krizna (prestup na autobusy a trolejbusy) a ZST Vinohrady - Racianske myto (prestup na autobusy a trolejbusy), samozrejme (podobne ako pri L99) sa neocakava, ze budes cestovat celu trasu (pri vacsine cestujucich, zaroven to ale dobre posluzi ako dlhsia, ale bezprestupova doprava, pre starsich ludi).
Neviem, ale nie je to moc dobry napad. 8 by som zrusil, ale namiesto nej by som nedaval dalsie 14-ky, ale bud linku ZST Vinohrady - Ruzinov (cez Vazovovu) - zaroven by sa posilnila Racianska radiala, kde by to v niektorych castiach dna urcite pomohlo. Dalsia moznost je nieco na sposob starej 6-ky ale do Ruzinova... Viem o co ti ide - menej liniek s mensim intervalom, ale to chce komplexnu zmenu - pokial vsetko bude stylom odvsadial-vsade a jedna linka bude uz podla noveho systemu nemusi dopadnut dobre - vid Petrzalka vs. (hlavne) elektricky.
Vidno že L 95 nepoužívaš
1. Tí ľudia čo idú na prestup na električku vedia kedy im ide a idú tak aby zbytočne nečakali (sám tak chodím na 12) a navše opačným smerom prídeš električkou a hned ti ide 95
2. Ak sa chce niekto rýchlo dostať do iných mestských častí nebude používať prestup na šafku (hlavne v špičke) ale využije 95+ 68/78/96/98 resp 92/95+34/83/84 atd
3.To že je na električkách 12 minutový interval nieje dobré ale neznehodnocuje to žiadnu linku. Keby bol interval povedzme 4 minuty by znamenalo síce že ti na šafku príde hned električka ale z 4/11/12/13/14 by ti tam premavala polovica liniek a ten čas by si strátit na inom prestupe vid dnes napr chcem sa dostať z ružinova do karlovky ujde mi 9 idem na 14 s prestupom na 1/4 do karlovky dorazím o cca 4 minuty skôr ako keby som počkal na dalšiu 9-nu
Na 95 som pindal kvôli električkám. Ako tak ti poviem,že x-krát mi 95 zachránila krk lebo je to posledná denná linka ktorá vychádza z konečnej. Konkrétne z mesta do Petržky, takže tá o 23:30 je super, preto sa tam vždy ponáhľam. Ale fakt jej účel je podkopávaný mizernými intervalmi električiek. To,že na opačnej strane mesta sú linky,ktoré využívajú Petržalčania na prestup s intervalmi v špičke 12min práve takými aké sú kritizované,že niesú vhodné. Takže buď v celom meste sa snažiť zaviesť trasy a intervaly na prestupy alebo priame linky so špičkovým intervalom 8 až 15minút, čím konec koncov si síce človek počká na svoj spoj ale nemusí 2x alebo viac prestupovať a strácať čas na zastávke čakaním. Ten čas čo si počká 8 až 15min sa mu oplatí za ten komfort,že sa odvezie bez prestupu. O čom to ale je keď na Hlavnú stanicu musí človek prestupovať 2x = 3linky použiť a predtým len jednu som musel. Zas skús trebars z liniek 30 a 63 spraviť jednu takú nosnú pre Lamač tak ťa sprdnú hneď. Alebo Linky 31 a 39 zlúčiť. Alebo 52,54 a 56, alebo 65 a 55. Tí ľudia čo tie linky majú dávajú prednosť priamym linkám než jednej frekventovanej a svoje linky si nedajú. Kdežto keď sa Peržalčania bránili zmenám tak si ani nepípli. Určite by bolo čo najvhodnejšie spraviť v krátkom čase 2 linky na Hlavnú stanicu a to jednu získať predĺžením linky 210 do Petržalky,čím by sa odľahčila 88. Samozrejme počítam so zredukovaním linky 93,proti čomu zas Lúčania budú bojovať. Oni totiž chcú ešte na koniec Lúk ťahať 59,68 a 94,takže ten dialóg s nimi nebude ľahký. Ja naproti ich rozmaznaným požiadavkam chcem len jednu linku na Zochovu cez Nový most z Romanovej a som vraj "lenivý prestupovať" ale chcem ju preto aby som mohol sa ľahšie aspoň na tú Zochovu dojsť a tam prestúpiť, tam je aspoň viac liniek.
Zľava na DPB nemá s ISIC nič spoločné. ISIC sama o sebe je komerčná karta na zľavy u rôznych zmluvných poskytovateľov služieb. Ako električenka sa môže použiť čipová karta, ktorú vydáva niekto, kto má zmluvu s DPB alebo samotné DPB, pritom nezáleží, či na nej je ISIC alebo nie. Tá čipová karta, ak je vydaná nejakou školou, má v sebe informáciu o tom, kedy je daný človek študent. Karta DPB to v sebe hneď nemá a teda na zľavu na takú kartu treba nosiť potvrdenie o návšteve školy. Avšak kto nemá žiadnu kartu a donesie potvrdenie o návšteve školy, tomu vystavia takú papierovú kartičku na zľavu za pár korún, aby si nemusel kupovať tú čipovú za 180.
nie, ISIC ako ISIC, problemom je ale ze jedina BA skola co vydava karty ISIC je UK... ostatne vydavaju svoje vlastne karty, ktore nie su ISIC a su s tym problemy
No to je možne nevyznám sa. Ja mam z UK a ked som ju dostával podpisoval som papiere že komu môžu dať moje osobné info a bolo tam SAD, ZSR, DPB a viem že ISIC neprijma jedine SAD-ZA
neviem kam chodis do skoly, ale tu je problem v tom, ze DPB ma asi zmluvy iba s Bratislavskymi vysokymi skolami. Teda musi to byt "Bratislavsky" ISIC. To co TeBeCe spominal bolo tusim o ISICu vydanom v Trnave.
Si si istý? Nakoľko ked som aj ja dostaval ISIC tak som podpisoval že súhlasím aby DPB malo info o mne atd. a je tam známka že dokedy platí t.j či školu navštevujem. A potom ako je to s klasickou "električenkou" pre študentov? Ked ju maš potrebuješ ešte potom extra kartičku na zlavnené lístky? To by bola blbosť aby som im daval 2 krat to iste potvrdenie či už pri jednom alebo druhom.
Dunčo