Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #76856:
Ja mám záujem o tie trasy. Mohol by si mi ich prosím ťa zaslať na mail Kvitrafn@azet.sk ? Vďaka ?
Reply on: hoppusmark #76846:
Na 95 som pindal kvôli električkám. Ako tak ti poviem,že x-krát mi 95 zachránila krk lebo je to posledná denná linka ktorá vychádza z konečnej. Konkrétne z mesta do Petržky, takže tá o 23:30 je super, preto sa tam vždy ponáhľam. Ale fakt jej účel je podkopávaný mizernými intervalmi električiek. To,že na opačnej strane mesta sú linky,ktoré využívajú Petržalčania na prestup s intervalmi v špičke 12min práve takými aké sú kritizované,že niesú vhodné. Takže buď v celom meste sa snažiť zaviesť trasy a intervaly na prestupy alebo priame linky so špičkovým intervalom 8 až 15minút, čím konec koncov si síce človek počká na svoj spoj ale nemusí 2x alebo viac prestupovať a strácať čas na zastávke čakaním. Ten čas čo si počká 8 až 15min sa mu oplatí za ten komfort,že sa odvezie bez prestupu. O čom to ale je keď na Hlavnú stanicu musí človek prestupovať 2x = 3linky použiť a predtým len jednu som musel. Zas skús trebars z liniek 30 a 63 spraviť jednu takú nosnú pre Lamač tak ťa sprdnú hneď. Alebo Linky 31 a 39 zlúčiť. Alebo 52,54 a 56, alebo 65 a 55. Tí ľudia čo tie linky majú dávajú prednosť priamym linkám než jednej frekventovanej a svoje linky si nedajú. Kdežto keď sa Peržalčania bránili zmenám tak si ani nepípli. Určite by bolo čo najvhodnejšie spraviť v krátkom čase 2 linky na Hlavnú stanicu a to jednu získať predĺžením linky 210 do Petržalky,čím by sa odľahčila 88. Samozrejme počítam so zredukovaním linky 93,proti čomu zas Lúčania budú bojovať. Oni totiž chcú ešte na koniec Lúk ťahať 59,68 a 94,takže ten dialóg s nimi nebude ľahký. Ja naproti ich rozmaznaným požiadavkam chcem len jednu linku na Zochovu cez Nový most z Romanovej a som vraj "lenivý prestupovať" ale chcem ju preto aby som mohol sa ľahšie aspoň na tú Zochovu dojsť a tam prestúpiť, tam je aspoň viac liniek.
Zľava na DPB nemá s ISIC nič spoločné. ISIC sama o sebe je komerčná karta na zľavy u rôznych zmluvných poskytovateľov služieb. Ako električenka sa môže použiť čipová karta, ktorú vydáva niekto, kto má zmluvu s DPB alebo samotné DPB, pritom nezáleží, či na nej je ISIC alebo nie. Tá čipová karta, ak je vydaná nejakou školou, má v sebe informáciu o tom, kedy je daný človek študent. Karta DPB to v sebe hneď nemá a teda na zľavu na takú kartu treba nosiť potvrdenie o návšteve školy. Avšak kto nemá žiadnu kartu a donesie potvrdenie o návšteve školy, tomu vystavia takú papierovú kartičku na zľavu za pár korún, aby si nemusel kupovať tú čipovú za 180.
Reply on: Jezo #76865:
nie, ISIC ako ISIC, problemom je ale ze jedina BA skola co vydava karty ISIC je UK... ostatne vydavaju svoje vlastne karty, ktore nie su ISIC a su s tym problemy
Reply on: Jezo #76865:
No to je možne nevyznám sa. Ja mam z UK a ked som ju dostával podpisoval som papiere že komu môžu dať moje osobné info a bolo tam SAD, ZSR, DPB a viem že ISIC neprijma jedine SAD-ZA
Neuvazuje sa s niecim takym, ze by sa 8 po skonceni vyluky uz neobnovila a zostala by 14 s polovicnym intervalom?
Reply on: Technopol #76864:
neviem kam chodis do skoly, ale tu je problem v tom, ze DPB ma asi zmluvy iba s Bratislavskymi vysokymi skolami. Teda musi to byt "Bratislavsky" ISIC. To co TeBeCe spominal bolo tusim o ISICu vydanom v Trnave.
Reply on: TeBeCe #76838:
Si si istý? Nakoľko ked som aj ja dostaval ISIC tak som podpisoval že súhlasím aby DPB malo info o mne atd. a je tam známka že dokedy platí t.j či školu navštevujem. A potom ako je to s klasickou "električenkou" pre študentov? Ked ju maš potrebuješ ešte potom extra kartičku na zlavnené lístky? To by bola blbosť aby som im daval 2 krat to iste potvrdenie či už pri jednom alebo druhom.
Reply on: Valec #76856:
Mohol by si to poslať aj mne? check@centrum.sk. Ďakujem.
Reply on: klasIK #76861:
Moja vďaka nepozná predstaviteľných hraníc. ?
Reply on: El Sergio #76858:
No to som nepredpokladal, že to bude mať taký ohlas. Vzhľadom na skener A4 to bude rozkúskované, ale budem sa snažiť to vhodne upraviť. ?
Reply on: Valec #76856:
Vážne? No to by som samozrejme uvítal. Ak môžeš, tak pošli na klasik280@azet.sk . Ďakujem.
Reply on: Valec #76856:
Aj ja by som poprosil na sdx@atlas.sk
Reply on: Valec #76856:
Aj mne prosím na elsergio@pobox.sk, t7mto sa obraciam aj na klasIKa, že v prípade naskenovania tých mám pekne o ne prosím do vyššie uvedeného mailu. ?
Reply on: Valec #76856:
Mohol by si mi ho prosim poslat velmi by ma zaujimalo posli na palo1987@azet.sk , diki moc
Reply on: klasIK #76855:
Ja mám aj roky 1977, 1978, 1984, 1987, 1988, 1990. V prípade záujmu pošlem trasovanie mailom. ?
Reply on: milannco #76850:
Nedávno som v antikvariáte objavil staré mapy Bratislavy z času pretvárania Petržalky (stav MHD 1976, 1981, 1982), takže mám nejaké info. Ospravedlňujem sa za rozsiahly príspevok, ale mnohých to môže zaujímať a je to celkom k téme:

1976:

26 - Kopčany - Kopčianska - Rusovská cesta - Makarenkova - Krasovského - most ČA - nám. SNP - Kapucínska - Tunel - Mlynská dolina - Cesta na Klanec
27 - Starý háj (Jungmannova) - Husitská - Engelsova - Zadunajská - Krasovského - most ČA - Šafárikovo nám.
28 - Korienková (v oblasti dnešnej Sosnovej ul.) - Pri seči - Starohájska cesta - Šafárikovo nám.
38 - Matador - Zväzácka - Zadunajská - Krasovského - most ČA - Kukučínova (po trase dnešnej linky 50)
43 - Janíkov dvor - Rusovská cesta - Zväzácka - Zadunajská - Krasovského - most ČA - Šafárikovo nám.
101 - Čunovo - Rusovská cesta - Makarenkova - Krasovského - most ČA - nám. SNP - Tunel - Karlova Ves - Dúbravka - DNV

1981:

21 - Kalininova (Technopol) - Synekova (Šustekova) - Krasovského - most SNP - Prístavná - Vlčie hrdlo - Hradská - Ružinov
26 - do Lamača cez novovybudovaný most SNP
27 - Ovsište - nám. Hraničiarov - Husitská - Engelsova - most SNP - Kapucínska
28 - Ovsište - Synekova - Krasovského - most SNP - Hlavná stanica
38 - zmena trasy cez most SNP
43 - Janíkov dvor - Rusovská cesta - Zadunajská - most SNP - Šafárikovo nám.
45 - Kalininova (Technopol) - Synekova (Šustekova) - Krasovského - most SNP - Hlavná stanica
46 - Kalininova (Technopol) - za ramenom pri terajšom Kauflande doprava na Rusovskú cestu cez (ešte) dedinu - Zadunajská - Kapucínska
47 - Kalininova (Technopol) - nám. Hraničiarov - Husitská (za mostom cez rameno priamo, cesta k Záporožskej nebola vybudovaná) - Engelsova (vyústenie na Makarenkovu, dodnes zvyšky v areáli Incheby) - most SNP - Kapucínska
52 - Starohájska - Pri seči - staré Ovsište
101 - Čunovo - DNV (cez most SNP)
112 - Matador - ako linka 46 k terajšiemu Kauflandu - nám. Hraničiarov - Synekova - Krasovského - most SNP - Karlova Ves - DNV (BAZ)
113 - Kalininova (Technopol) - Krasovského - most SNP - Mlynské nivy - Tomášikova - Jurajov dvor

1982:

21 - zmena cez nám SNP a na Čiližskú
26 - bez zmeny
27 - predĺženie na Hlavnú stanicu
28 - zmena konečnej - nám. SNP
37 - ako linka 45 - ďalej Karadžičova - Malinovského (Šancova) - Kramáre - Dúbravka
38 - bez zmeny
43 - namiesto na Šafárikovo nám. na novú konečnú most SNP
45 - odklon trasy cez nám. SNP na Šafárikovo nám.
47 - predĺženie až na Hlavnú stanicu
50 - Jakubovského (Vyšehradská) - Lúčanka - Panónska cesta (aj cez Kopčiansku) - Zväzácka - Engelsova - most SNP
52 - bez zmeny
54 - to isté ako linka 50, ale po Staromestskej cez súčasnú Šancovu - Drieňová - Tomášikova - Gagarinova
101 - bez zmeny
112 - Matador - Zadunajská - Husitská - nám. Hraničiarov - Synekova - Krasovského - most SNP - Karlova Ves - DNV (BAZ)
113 - bez zmeny

?
Reply on: Martin Fundárek #76843:
Trať videla po Starohorskej (teraz tuším Imricha Karvaša či jak sa volá tá ulica), neskor ju preložili okolo Námestia slobody. To bude pravdepodobne aj tá tam zakreslená trať. ?
Reply on: Valec #76852:
Malá oprava.
Predĺženie na stanicu skôr súviselo s výstavbou električkovej trate cez Tunel.
Reply on: Malic #76849:
L27 premávala z Ovsišťa na Hlavnú stanicu asi od doby postavenia podjazdu na Mierovom námestí (prvá polovica 80tych rokov) až do doby, kedy bola do Ovsišťa predĺžená L104 (1991/1992), keď bola skrátená/presmerovaná na Kollárovo nám. Istú dobu (na prelome 80 a 90tych rokov) dokonca existovala aj špičková L27-S Ovsište - Mierove nám, ktorej kapacitu nahradila práve L104.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement