Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: El Sergio #76899:
Vieš čo tá kombinácia 99+93 trvá ešte viac ako 95+83+93. Ešte raz ti vysvetlím jednu vec! Keď cetujem smerom na Hlavnú stanicu pôjdem smerom na Lúky z Romanovej 99? Alebo keď cestujem zo Šafka na Antolskú tak pôjdem 11 na Račko a odtiaľ 59 ???
Reply on: El Sergio #76899:
Prípadne by sa dala použiť ešte 68+201. ?
Reply on: SDX #76877:
Áno, však myslím, že to bolo tam aj napísané pri jednej z fotiek.
Reply on: AAA #76897:
Moj predosly prispevok bola reakcia na tento, len som to tam akosi zabudol uviest 🙂
Ja by som navrhoval skratene linky oznacovat pismenom A na konci - t. j. 31 by bola 39A, 49 by bola 22A, 191 by bola 91A apod. Bola by v CP poznamka "A" a aj na BUSE by bolo za cislom linky "A". Ak by bola linka predlzena, oznacovala by sa Z (ako zachadzka), cize napr. 79 do Statnych lesov by bola 79Z. No a nakoniec linky, ktore maju viac variant trasy (napr. 77), by som oznacoval A, B, C...
Reply on: Emo #76898:
On to berie akože z Romanovej musí ísť 95 + 83 + 93 a kombinácie 99 + 93 a 95 + 13 nepokladá za dosť dostojné jeho majestátu, takže ich systematicky ignoruje. ?
Ale inak som tuho rozmýšľal nad tvojou otázkou a mám pocit, že taká naozaj neexistuje. ?
Reply on: Dunčo #76870:
Z ktorej časti Petržalky musíš prestupovať 2x na stanicu?
Reply on: Dunčo #76890:
Ale nechápem načo by to bolo okrem zmätku, ktorý by to prinieslo, dobré. Totiž v podstate jediné, čo by si zemil by bolo označenie. Inak aj tie 77, 79 tiež boli jeden čas označené ako 177, 277, 179, 279 a nie štvročekmi a guličkami.
Reply on: Valec #76856:
Pošli aj mne ? intony@centrum.sk
Reply on: Miro P #76893:
Ono efektívne hlavne nie je, aby trolejbus chodil na takom dlhom úseku a ešte k tomu hore kopcom, dolu kopcom na diesel agregát. Sú aj také časy cez víkend kedy krátky autobus stačí len-len, hlavne v poobednajších hodinách smerom.
Reply on: Dunčo #76892:
Pockat, nepochopil si. Nie som sa zlucenie 3+8, ale za presmerovanie 8 a ponechanie 3. Pricom z Ruzinova by sa mohla vyuzit 8/9/14 s prestupom na Trnavskom na autobusy, alebo L2.
?
Po nástupe nového vedenia DP sa veľa hovorí o efektivite. Je efektívne, aby na linke č. 32 premával cez víkendy veľkokapacitný (poloprázdny) duobus a navyše pod trolejom na Pražskej a Kramároch používal spaľovací motor?
Reply on: SDX #76882:
Však aj tak 8 a 3 sú ako tak využité po Vazku a potom už je to také o ničom. Ale zas oslabila by sa dosť doprava z východnej časti mesta na Hlavnú stanicu. Riešil by som to presmerovaním 4 na Nové Mesto, posilnením L2 na stanicu tak aby vykryla seba a polovicu spojených 3+8 na stanicu.
Reply on: SDX #76882:
Tú 3 + 8 cez Vazku alebo SNP by som bral ale v DPB ju neberú. Vraj by potrebovali viac vozidiel na to.
Reply on: AAA #76887:
ale vieš ako to myslím to zlúčenie 31 s 39 a 55 so 65. Proste v CP by boli spoje končiace trasu skôr piktogramom. Takisto ako to funuguje na 79 alebo 80 alebo 77.
Reply on: Solider #76879:
A z 95 ako by si prestúpil na 13 na Hlavnú stanicu keď si ju zrušil. Okrem toho tá 12 by ti asi neprešla od ľudí ktorí potrebujú ísť smerom z Dúbravky a Karlovy nielen na Šafko ale aj zo Šafka do Karlovky priamo. Preto aj neprešiel ten 8linkový návrh so špičkovou 12 skrátenú po Karlovku.
Reply on: AAA #76887:
Aha, zabudol som *2. Tak potom sa ospravedlnujem.
Reply on: Dunčo #76870:
Čo sa týka 30+63 už ti to niekto vysvetloval, prečo sa to nedá. 31+39 a 55+65 sa nemôžu zlúčiť, keďže 31 a 55 kopírujú trasu 39, resp. 65, pričom slúžia ako posila.
Re #76880 SDX: Neviem ako si počítal, ale mne vychádza že 46 < 26*2
Reply on: Ámos #76885:
To tu uz tusim bolo.
http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=8524
ked sa vam v elektricke nechce stat... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.