Mimochodom, boli uz vcera vykonane zatahy do novej vozovne Petrzalka? Lebo bolo pisane ze az od dnes, ale nevidim na to dovod (pri zatahoch, to ze neboli vyjazdy chapem)...
Jaj a trolejbusy? nahradiť by sa mali všetky z roku 1987 a 88 teda #6228 - 6254, okrem 6241 a 6240, ktoré sú po VP. Dajme tomu 30 sól, ale nahradiť by ich kľdne mohli - a aj mali - kĺbaky. Už len z toho dôvodu aby 212 mohla byť reálne celá kĺbová v po-pi a posilňovať je stále čo aj na Dolné Hony, nehovoriac že aj dnes by mohlo byť celkom reálne nasadenie kĺbov na 204, či 208 keby tých vozov toľko bolo; zverejnené plány o tratiach do Ovsišťa, na Avion a letisko pritom nerátajúc.
Dobrú noc a sladké sny (sladké sci-fi?) ?
Náhodou na Kryme sú aj 9Trky a to v dobrom stave, osobne si nejako hrdzavý voz v premávke nepamätám.
Re #74794 Puki: hahahaha. To už si sa mohol naučiť, že ak v DPB je v nejakej vozovni DOD tak to bude jedine vozovňa Kraksňany. ?
Re #74788 Palo1987: ako Ti aj ďalší napísali moc divné prepočty máš. Nemôžeš súdiť iba vozy a linky, ktorými ty cestuješ.
Tých kĺbových autobusov Blava akútne potrebuje oveľa viac, nahradiť treba všetky IK 280, ktorých je 11 (aj 4944), ďalej všetky IK 283, aj 1509, 1513 a 2513 - teda 16, ďalej minimálne ik 435.18 z roku 1996 #4800 - 4811 - 12 kusov, ďalej GO dieslové vrakosy - 15 kusov (GO bola v rokoch 2000 - 2001)(vrakosy bez GO pôjdu tento rok na CNG I suppose) a ďalej TAMy bez VP - to sa mi nechce počítať, ale asi 6 ich vychádza - spolu 60kĺbov. Vyradiť by sme potrebovali už aj prvé generálky na cng z roku 2002 - 20 vozov.
Sóla všetky dieslové vrakosy (okrem 1111 ) teda povedzme 27 vozov a cng GO z 2001 - 13 vozov a z 2002 ďalších 19 - teda 32 cng a 27 dieslov - spolu 59 sól nech by 60; a ešte aj ikarusy 415.30 by sa hodilo nahradiť tie z roku 1997 1001 - 1006 spolu 6 ks.
podla mna potrebuje BA 4 21Tr/3 24Tr/ 99 25Tr s pomocnym d./ 85,6 klbaku/3,9 kratasu... ? ? hmm..prisiel som na to jednym tajnym vzorcom...aj ho prezradim...debilny vymysel na zaklade mojej milnej predstavy....asi sa budem musiet este od niektorych ludi vela ucit ? ? ? ?
Kĺbové trolejbusy sú potrebné, či už na to, aby 212 nebola komplet kĺbová ak nerátam 2 kolá robené prejazdmi z 208, aj naozaj a niel len na papiery. A to, že treba nové krátke t-busy plne súhlasím. Veď napr. taká 6251, 6260, tie vyzerajú ako keby prišli odniekaľ z Krymu pomaly.
Re #74790 Palo1987: Kĺbových a-busov treba oveľa viac(vymeniť aj Ik 283, možno aj Tamy, a už pomaly možno aj začať meniť "nové" kĺbové Ikáče). Sólo a-busov treba oveľa viac ako náhradu za dožvajúce Vrakosy. Krátkych t-busov by som povedal treba aspoň 30, aj keď všetky okrem 14 TrM sú teoreticky po papierovej životnosti. Atď.
BTW d3k0 alebo niekto neviete či bude v novej Petržalskej vozovni deň otvorených dverí? Prípadne otvárací ceremoniál, kde sa bude dať zblízka si pozrieť novú vozovňu? ?
Re 74790: Wow, naco nove vozy na 13? 13-ku ZRUSIT. A posli mi kontakt na tvojho ucitela matiky nech ma nauci vzorce ktorymi si dosiel na tie pocty potrebnych vozov.
ja nic v zlom to bol len odhad, no do petrzalky treba najmenej 12 klbovych busov ako nahrada za ikarusy 280 a dalsie tri klbaky by som pouzil na zahustenie linky 34 alebo 61, trolejbusy by som pouzil na 201 a 209 a tie duobusy na 33 hej to je pravda, a tie 4 elektricky na linku cislo 13
A akými matematicko-ekonomickými algoritmami si prišiel na tie čísla? Či subjektívne podľa toho akými linkami cestuješ? ? 10 kĺbových trolejbusov je síce fajn ale nie je to úplná nevyhnutnosť, veď tento rok príde 6 pseudoduobusov. Skôr treba riešiť krátke autobusy a trolejbusy a električky... Neboj DPB vie veľmi dobre koľko kusov potrebuje ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SDX
Mimochodom, boli uz vcera vykonane zatahy do novej vozovne Petrzalka? Lebo bolo pisane ze az od dnes, ale nevidim na to dovod (pri zatahoch, to ze neboli vyjazdy chapem)...