Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LifeStar #74813:
Toto je o DF o BA MHD! Ale aj tak este doplnim - co potom 604/605 - v Ciernej a Humennom tiez nie je ako vypustat. ? ? ?
Reply on: ufo #74810:
402/403 je kosicka suprava, cize hovna pustaju v Kosiciach. Ale nepustaju hovna aj vo Viedni? Lebo ked v Kosiciach rano vypustia tak suprava im pride naspat neskoro vecer...
Reply on: ufo #74810:
Vzduch a aj voda v Presove su. ZSSK mi ako dovod uviedla toto. Iny dovod (zeby nedostatok masin, voznov, zamestnancov alebo zeby tym nechodili ludia) zial nepoznam.
Reply on: d3k0 #74778:

93 a 94 sa už dnes nedopĺňajú, stačí mi, keď ráno čakám na Zochovej a vidím, že ide 93,84,80,83,93 a hneď za ňou 94... rovnako ako sa nedopĺňajú 83 a 84 ráno z petržalky a ani poobede z mesta, pretože z 88 aj z 99 sa dá na Hálovej prestúpiť iba na 83, keďže 99 a 84 vychádzajú z Ovsišťa naraz... A zase naspäť príde 83, potom 88 a 99 a potom 84, 83 a zase 88,99...
Takže v poho by mohla byť zlúčená 68+94 pri skrátení 31 a zväčšení intervalu 93 cez víkend...
Dokonca celkom dobrá myšlienka je aj 68+39 + pridanie krátkeho nového (namiesto 39) na trati súhvezdná-račko. Takto by bol nový spoj určite využitý - jedným smerom po račko, druhým na intráky. Pričom beriem ako dobrý nápad, aby z Račka odbočovali na Radlinského (na zastávku elín) a nie na Mýtnu - ak sa tam samozrejme dokážu otočiť, keď im to z Račka nejde napravo, prečo by to malo ísť naľavo... Mimochodom - prečo sa spod Mosta SNP nedá dostať ničím na Zochovu? Všetkými smermi niečo ide, ale hore nič...
Reply on: LifeStar #74809:
No fekalny vozik istotne nie je dovod, preco nechodia IC do Presova. Si myslis, ze obrat 402/403 sa vo Viedni vyprazdnuje?
Reply on: S499.1023 #74799:
Ja sa mozem motovat kolko chcem a co chcem, vysledok ale je, ze nic asi nezmenim. Inak co mas proti ICckam do Presova? Jedina negativna vec, kvoli comu nechodia, je chybajuci hovnocuc v Presove.
Reply on: SDX #74807:
Pochopitelne mam na mysli zatahy beruce ludi..
Reply on: LifeStar #74792:
Skor presmerovat 😉

Mimochodom, boli uz vcera vykonane zatahy do novej vozovne Petrzalka? Lebo bolo pisane ze az od dnes, ale nevidim na to dovod (pri zatahoch, to ze neboli vyjazdy chapem)...
Haha dosť divne vyzerajú tie polorozpadnuté IK280 v novej vozovni ? ? ?
Reply on: AAA #74801:
Malo byť, "aby 212 bola komplet kĺbová."
Re #74803 Mike: Tak potom už neviem k čomu tie a im podobné vozy prirovnať, ku Gruzínsku? ?
Reply on: Palo1987 #74788:
Jaj a trolejbusy? nahradiť by sa mali všetky z roku 1987 a 88 teda #6228 - 6254, okrem 6241 a 6240, ktoré sú po VP. Dajme tomu 30 sól, ale nahradiť by ich kľdne mohli - a aj mali - kĺbaky. Už len z toho dôvodu aby 212 mohla byť reálne celá kĺbová v po-pi a posilňovať je stále čo aj na Dolné Hony, nehovoriac že aj dnes by mohlo byť celkom reálne nasadenie kĺbov na 204, či 208 keby tých vozov toľko bolo; zverejnené plány o tratiach do Ovsišťa, na Avion a letisko pritom nerátajúc.
Dobrú noc a sladké sny (sladké sci-fi?) ?
Reply on: AAA #74801:
Náhodou na Kryme sú aj 9Trky a to v dobrom stave, osobne si nejako hrdzavý voz v premávke nepamätám.
Re #74794 Puki: hahahaha. To už si sa mohol naučiť, že ak v DPB je v nejakej vozovni DOD tak to bude jedine vozovňa Kraksňany. ?
Re #74788 Palo1987: ako Ti aj ďalší napísali moc divné prepočty máš. Nemôžeš súdiť iba vozy a linky, ktorými ty cestuješ.
Tých kĺbových autobusov Blava akútne potrebuje oveľa viac, nahradiť treba všetky IK 280, ktorých je 11 (aj 4944), ďalej všetky IK 283, aj 1509, 1513 a 2513 - teda 16, ďalej minimálne ik 435.18 z roku 1996 #4800 - 4811 - 12 kusov, ďalej GO dieslové vrakosy - 15 kusov (GO bola v rokoch 2000 - 2001)(vrakosy bez GO pôjdu tento rok na CNG I suppose) a ďalej TAMy bez VP - to sa mi nechce počítať, ale asi 6 ich vychádza - spolu 60kĺbov. Vyradiť by sme potrebovali už aj prvé generálky na cng z roku 2002 - 20 vozov.
Sóla všetky dieslové vrakosy (okrem 1111 😃 ) teda povedzme 27 vozov a cng GO z 2001 - 13 vozov a z 2002 ďalších 19 - teda 32 cng a 27 dieslov - spolu 59 sól nech by 60; a ešte aj ikarusy 415.30 by sa hodilo nahradiť tie z roku 1997 1001 - 1006 spolu 6 ks.
Reply on: Palo1987 #74788:
podla mna potrebuje BA 4 21Tr/3 24Tr/ 99 25Tr s pomocnym d./ 85,6 klbaku/3,9 kratasu... ? ? hmm..prisiel som na to jednym tajnym vzorcom...aj ho prezradim...debilny vymysel na zaklade mojej milnej predstavy....asi sa budem musiet este od niektorych ludi vela ucit ? ? ? ?
Reply on: Puki #74789:
Kĺbové trolejbusy sú potrebné, či už na to, aby 212 nebola komplet kĺbová ak nerátam 2 kolá robené prejazdmi z 208, aj naozaj a niel len na papiery. A to, že treba nové krátke t-busy plne súhlasím. Veď napr. taká 6251, 6260, tie vyzerajú ako keby prišli odniekaľ z Krymu pomaly.
Re #74790 Palo1987: Kĺbových a-busov treba oveľa viac(vymeniť aj Ik 283, možno aj Tamy, a už pomaly možno aj začať meniť "nové" kĺbové Ikáče). Sólo a-busov treba oveľa viac ako náhradu za dožvajúce Vrakosy. Krátkych t-busov by som povedal treba aspoň 30, aj keď všetky okrem 14 TrM sú teoreticky po papierovej životnosti. Atď.
Reply on: Puki #74794:
Staré vraky v novej vozovni ? ? ? ?
Reply on: LifeStar #74792:
Pitcho, nemontovať sa do trinástky a všeobecne do bratislavskej dopravy. Môžeš si ísť IC-čka do Prešova rušiť na vlaky.net.
Reply on: Puki #74794:
Neni cas na ceremonial, tam je roboty jak na kostole... ? Chces ku vidiet z blizka plot je blizko... ? ?
Reply on: Emo #74796:
Pardon, neprečítal som si diskusiu predtým a už som reagoval. ?
Reply on: SDX #74793:
Kĺbové električky chodia aj na linkách 3,8 a 14 ( v pracovné dni aj 7/17). ?
Reply on: Puki #74794:
Asi nie, to by sa tu o tom už písalo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.