Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #74796:
Pardon, neprečítal som si diskusiu predtým a už som reagoval. ?
Reply on: SDX #74793:
Kĺbové električky chodia aj na linkách 3,8 a 14 ( v pracovné dni aj 7/17). ?
Reply on: Puki #74794:
Asi nie, to by sa tu o tom už písalo.
BTW d3k0 alebo niekto neviete či bude v novej Petržalskej vozovni deň otvorených dverí? Prípadne otvárací ceremoniál, kde sa bude dať zblízka si pozrieť novú vozovňu? ?
Re 74790: Wow, naco nove vozy na 13? 13-ku ZRUSIT. A posli mi kontakt na tvojho ucitela matiky nech ma nauci vzorce ktorymi si dosiel na tie pocty potrebnych vozov.
Reply on: Palo1987 #74790:
L13 treba cim skor zrusit pokym nebude neskoro. ?
Reply on: Palo1987 #74788:
Vela by si chcel ?
Reply on: Puki #74789:
ja nic v zlom to bol len odhad, no do petrzalky treba najmenej 12 klbovych busov ako nahrada za ikarusy 280 a dalsie tri klbaky by som pouzil na zahustenie linky 34 alebo 61, trolejbusy by som pouzil na 201 a 209 a tie duobusy na 33 hej to je pravda, a tie 4 elektricky na linku cislo 13
Reply on: Palo1987 #74788:
A akými matematicko-ekonomickými algoritmami si prišiel na tie čísla? Či subjektívne podľa toho akými linkami cestuješ? ? 10 kĺbových trolejbusov je síce fajn ale nie je to úplná nevyhnutnosť, veď tento rok príde 6 pseudoduobusov. Skôr treba riešiť krátke autobusy a trolejbusy a električky... Neboj DPB vie veľmi dobre koľko kusov potrebuje ?
Reply on: Emo #74787:
Viem ze niesu financie ale bratislava by podla mna potrebovala aspon:
15 klbovych autobusov
5 kratkych autobusov
10 klbovych trolejbusov
4 klbove elektricky
Reply on: Emo #74786:
Prene = presne. Ospravedlňujem sa za preklep. ?
Reply on: AAA #74785:
Prene, aj do Záhorskej a Mariánky. ?
Reply on: Emo #74782:
Mnoho ľudí ňou chodí až do Záhorskej na konečnú a pešo do Mariánky, kde majú záhrady, alebo idú do Záhorskej na Krče a prestupujú na SAD. Na Krče chodia, preto, lebo niektorým sa to finančne viac oplatí ako ísť SADbusom cez mesto. A včase, keď ešte na 102 chodievali cez víkend kraťase, tak už v Slávičom smer Záhorská to bola obrovská tlačenka.
Reply on: Palo1987 #74783:
Ja. ?
kto si este okrem mna mysli ze bratislava uz potrebuje nove klbove vozidla?
Reply on: SDX #74779:
Áno, možno o tom nevieš ale medzi Krematóriom a Záhorskou Bystricou (nad hlavnou cestou) je chatová osada, kam chodí cez víkendy za pekného počasia dosť ľudí (mali sme tam chatu, takže viem ?)

Re ##74781 Max: 12 - minútový interval cez víkendy na L93 by bol O DOSŤ horší.

"okrem toho im tam teraz pribudnu vyjazdy a dojazdy"

No to je už len posilnenie... ?
Reply on: d3k0 #74778:
to mi je jasne, ze ked by sa niekde pridalo, ze niekde by bolo treba zase zobrat. Teda nechcem robit zle obyvatelom zadnej Petrzalky, ale hadam by prezili aj 12minutovy vikendovy interval na 93ke... vsak (ako by na magistrate niektori odbornici povedali) - cez vikend chodia spoje aj tak prazdne, nie? ... okrem toho im tam teraz pribudnu vyjazdy a dojazdy (napr. z poruchy ?).
Zase hovorim sam za seba, ze ako "substrat" by som privital linku 94 aj cez vikend - aj za cenu zhorsenia intervalu na hlinke 93. Viem ze to neprejde a ze by ma za to petrzalcania ukamenovali, ale vyjadrit svoj nazor mozem.

PS moje skusenosti s vylukovymi oznammi su take, ze substrat videl a precital (ale evidentne nepochopil - trasa linky 68) no co uz, ved v pondelok zistia.
Hlavne je, ze oznamy su vylepene vsade kde maju byt, na viditelnom mieste, ti negramotni maju holt smolu...
Reply on: d3k0 #74778:
podla mna to zlucovanie liniek nie je dobry napad, ale podla mojho nazoru 34 by mala jazdit aj mimo spicky prac. dni
Reply on: d3k0 #74778:
A 37 obsluhuje nieco suvisiace so zahradkarcenim?
Mimochodom, v clanku je ze ta zmena je od dnes, ale ja som tam videl len Ik415 a Vrakosku.... tak neviem..
Reply on: SDX #74776:
Nie je dost Solarisov na pokrytie aj 37 a 63, takze tie vozy su pocas roka tam, kde ich viac treba. Na 63 su tusim aj teraz najmenej 2 Solarisy.

Co sa spajania liniek tyka, pokial sa spajaju dve linky s roznou dobou prevadzky a roznym intervalom, tak je to vopred odsudene na neuspech... Ak by bola 68+94, potom by sa zakonite musela cez vikend oslabovat 93 (na 12 min interval?), co by asi nebol najlepsi napad. Podobne je to aj pri 68+31 (cez vikend by potom bolo treba zrusit 39, ale musela by byt kompenzovana trasa na Ostredky - zeby zmena trasy 78 a zavedenie vikendovej prevadzky?) a 68+34 (taktiez rozdielny interval, 34 cez prazdniny nepremava ani v sedle PP, atd...) Kazdopadne vsetko by slo spravit, ale neslo by to spravit bez toho, aby si mesto neobjednalo vacsi rozsah dopravy... Tak ci onak, spajanie 68 s cimkolvek nesie jedno dost neprijemne riziko: zhlukovanie vozidiel na trase za Trhoviskom, a teda nasledne znacna nepravidelnost dopravy na dalsej trase. 68+94 by potom nebola v preklade s 93, ale jazdila by nahodne, 68+31 by nebola v preklade s 39 (v PP) a 68+34 by nebola v preklade 83. Nie zeby 31 a 34 dnes jazdili nejako velmi presne, ale po zluceni so 68 by to bolo este horsie. Vraj sa uz nasiel aj taky clovek, co videl 5 kusov 68 ist za sebou 😃 A potom 20 minut nic... A som veeelmi zvedavy, ci tomu dokaze zabranit nova trasa, kedze aj na tej doterajsej prichadzali dvojicky a trojicky uz na Trnavske myto smer Racko a nie smer Petrzalka...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.