Jaj a trolejbusy? nahradiť by sa mali všetky z roku 1987 a 88 teda #6228 - 6254, okrem 6241 a 6240, ktoré sú po VP. Dajme tomu 30 sól, ale nahradiť by ich kľdne mohli - a aj mali - kĺbaky. Už len z toho dôvodu aby 212 mohla byť reálne celá kĺbová v po-pi a posilňovať je stále čo aj na Dolné Hony, nehovoriac že aj dnes by mohlo byť celkom reálne nasadenie kĺbov na 204, či 208 keby tých vozov toľko bolo; zverejnené plány o tratiach do Ovsišťa, na Avion a letisko pritom nerátajúc.
Dobrú noc a sladké sny (sladké sci-fi?) ?
Náhodou na Kryme sú aj 9Trky a to v dobrom stave, osobne si nejako hrdzavý voz v premávke nepamätám.
Re #74794 Puki: hahahaha. To už si sa mohol naučiť, že ak v DPB je v nejakej vozovni DOD tak to bude jedine vozovňa Kraksňany. ?
Re #74788 Palo1987: ako Ti aj ďalší napísali moc divné prepočty máš. Nemôžeš súdiť iba vozy a linky, ktorými ty cestuješ.
Tých kĺbových autobusov Blava akútne potrebuje oveľa viac, nahradiť treba všetky IK 280, ktorých je 11 (aj 4944), ďalej všetky IK 283, aj 1509, 1513 a 2513 - teda 16, ďalej minimálne ik 435.18 z roku 1996 #4800 - 4811 - 12 kusov, ďalej GO dieslové vrakosy - 15 kusov (GO bola v rokoch 2000 - 2001)(vrakosy bez GO pôjdu tento rok na CNG I suppose) a ďalej TAMy bez VP - to sa mi nechce počítať, ale asi 6 ich vychádza - spolu 60kĺbov. Vyradiť by sme potrebovali už aj prvé generálky na cng z roku 2002 - 20 vozov.
Sóla všetky dieslové vrakosy (okrem 1111 ) teda povedzme 27 vozov a cng GO z 2001 - 13 vozov a z 2002 ďalších 19 - teda 32 cng a 27 dieslov - spolu 59 sól nech by 60; a ešte aj ikarusy 415.30 by sa hodilo nahradiť tie z roku 1997 1001 - 1006 spolu 6 ks.
podla mna potrebuje BA 4 21Tr/3 24Tr/ 99 25Tr s pomocnym d./ 85,6 klbaku/3,9 kratasu... ? ? hmm..prisiel som na to jednym tajnym vzorcom...aj ho prezradim...debilny vymysel na zaklade mojej milnej predstavy....asi sa budem musiet este od niektorych ludi vela ucit ? ? ? ?
Kĺbové trolejbusy sú potrebné, či už na to, aby 212 nebola komplet kĺbová ak nerátam 2 kolá robené prejazdmi z 208, aj naozaj a niel len na papiery. A to, že treba nové krátke t-busy plne súhlasím. Veď napr. taká 6251, 6260, tie vyzerajú ako keby prišli odniekaľ z Krymu pomaly.
Re #74790 Palo1987: Kĺbových a-busov treba oveľa viac(vymeniť aj Ik 283, možno aj Tamy, a už pomaly možno aj začať meniť "nové" kĺbové Ikáče). Sólo a-busov treba oveľa viac ako náhradu za dožvajúce Vrakosy. Krátkych t-busov by som povedal treba aspoň 30, aj keď všetky okrem 14 TrM sú teoreticky po papierovej životnosti. Atď.
BTW d3k0 alebo niekto neviete či bude v novej Petržalskej vozovni deň otvorených dverí? Prípadne otvárací ceremoniál, kde sa bude dať zblízka si pozrieť novú vozovňu? ?
Re 74790: Wow, naco nove vozy na 13? 13-ku ZRUSIT. A posli mi kontakt na tvojho ucitela matiky nech ma nauci vzorce ktorymi si dosiel na tie pocty potrebnych vozov.
ja nic v zlom to bol len odhad, no do petrzalky treba najmenej 12 klbovych busov ako nahrada za ikarusy 280 a dalsie tri klbaky by som pouzil na zahustenie linky 34 alebo 61, trolejbusy by som pouzil na 201 a 209 a tie duobusy na 33 hej to je pravda, a tie 4 elektricky na linku cislo 13
A akými matematicko-ekonomickými algoritmami si prišiel na tie čísla? Či subjektívne podľa toho akými linkami cestuješ? ? 10 kĺbových trolejbusov je síce fajn ale nie je to úplná nevyhnutnosť, veď tento rok príde 6 pseudoduobusov. Skôr treba riešiť krátke autobusy a trolejbusy a električky... Neboj DPB vie veľmi dobre koľko kusov potrebuje ?
richardhudec