Reply on: Beus #73461:
maju vodici odbory? ak hej - preco neriesia toto - ja byt vodic alebo odborar v prvom rade riesim taketo veci - medzi zakladne podmienky vykonu povolania vodica elektricky by som ratal dodrziavanie odstupu napriklad minimalne 1 meter od trate! keby vsetci vodici toto ziadali - co myslim ze vsetci su za, a vsetci vodici jednoducho blokovali premavku a nepresli okolo tesne stojaceho auta - lebo pytam sa - keby pri tom dispecerovi si suchol to auto - zodpovedny by bol dispecer alebo ty??? tak by sa s tym urcite nieco robilo! Lenze toto je presne obraz slovenska - kazdy radsej sa podvoli arogantnym bezohladnym porusovatelom poriadku a zakona, ako byt zasadovy a VYMOCT SI SVOJE PRAVA a ZAKONOM GARANTOVANE PODMIENKY - napriklad vykonavania povolania vodica elektricky - a este sa tym UMYSELNE VYSTAVUJU NEBEZPECIU - pokut, a nahrady skody v pripade nehody... to je typicka slovenska natura - podvolit sa, podriadit sa, nechap po sebe sliapat, ohrozovat sa, pre arogantnost inych...
Mike
Ad. starať sa o vozy: ale od toho tu máme predsa firmu (AS Centrum), ktorá je zodpovedná za čistenie interiérov vozidiel. Tak ako by sa mala na kanáli každý deň zametať podlaha a bohvie čo všetko ešte majú v zmluve a nedodržujú to, tak by sa tam dalo aj čo sú nálepky že stredné a veľké čistenie interiéru, mohlo by bývať častejšie - to by sa podlaha vydrhla na mokro, aj madlá, priestor okolo okien atď. Disky maľovať a leštiť nikto nemusí. ?
Tak napr v takom Prešove majú tiež na toto firmu, ale tá vrámci teórie, že v noci a pri umelom osvetlení špinu až tak nevidieť, chodí cez deň na konečné počas prestávok vodizlá umývať - aj s vlastnými igk.