Nazdar. Neviete niekto, ci sa da jazdit s elektrickami ako brigadnik? pripadne ci by mi bolo umoznene rozsirit svoje C na D a jazdit ako brigadnik s trolejbusom?
To som pochopil že je málo vodičov ? len mi to napadlo, že keby sa náhodou zmenila sitúacia a polepšilo sa, tak by to bolo možné. Za pokus to stálo ?
Re #73433 miso1234: To so SORmi bol len príklad ako som sa snažil vyjasniť môj návrh. Napadlo mi to lebo na tej linke zväčša najčastejšie na ne natrafím ?
A čo sa týka tých miest na odpočinok, na to som nepomyslel ? tak by sa to možno mohlo robiť len na linkách kde aspoň na jednej konečnej je takéto "útočisko" pre vodičov.
Čo sa týka pridelených vozov, to súhlasim že je vidno kto sa o svoje stará, ale v prípade núdze, že treba mať vozy na ceste by to snaď prežili, tak ako brigádnici striedaju. A veď nemuselo by to byť celodenné striedanie. Len napríklad v špičke. A okrem toho by striedali takmer rovnaké vozy.
To sa mi nezda. Pozri, pojdem autom na Cachticku, zaparkujem na kolajach a idem si nakupit hore do Jednoty. Kym pridem za mnou bude kolona elektriciek a jedna dispecerska Felda. Dufam, ze prva elina sa so mnou nebude srat a suchne ma, aby som mal novy blatnik. Ja pridem, poviem "sorry hosi", dispecer mi povie, ze nic sa nedeje, spiseme daco a ja idem vysmiaty prec. Vodic eliny co som mu zavadzal a nema oci Terminatora a neodhadol z kabiny 1cm ma problemy.
Takto by to bolo podla toho co Ty vravis. Podla mna je to inak - prisiel by som k autu, cakala by ma tam podobna zostava a policia s odtahovkou. Odtahovka by odisla, policia by sa so mnou nesrala a udelila mi blokovu pokutu 2000.- Sk za zaparkovanie na elektrickovej trati a vytvorenie prekazky pre elektricky. Vodic elektricky by zial mal vinu (co je maximalna momotina), lebo D1/1...
Igor... je to cele momotina ! Zaparkujes na kolajach, kde zavadzas elektrickam a nemas vinu, odides si a este dostanes neprimerane prachy z poistovne ?
Zaujímavé, že vo svete ako aj v mnohých dopravných podnikoch to nevedia a fungujú. Vodič má šoférovať a nie starať sa o vozidlo, na to je dielňa. Čo taký KLF, keď má ako brigádnik vždy iný voz? Zničí ho? Nezničí.
Presne, mám na to rovnaký názor. Ak by sa vozidlá neprideľovali, vodiči by stratili motiváciu starať sa o ne... A ani by nemohli, pretože by mali zakaždým iné vozidlo.
Myslím, že vďaka prideľovaniu vyzerá dosť vozov veľmi dobre, tak ako píšeš: 1203, 1208, 4815, etc..
A takisto vodiči sú na svoje vozy zvzknutí, a majú teda stabilné pracovisko.. Neviem ako by sa niekomu páčilo, keby musel v kancelárii sedieť každý deň pri inom stole. Určite by to nebolo nič príjemné. A tiež treba pozerať aj na to, že každý voz si vyžaduje iný prístup, iný cit pri riadení, tak ako je to aj v autách. Opotrebovanie by teda pri neustálom striedaní vodičov bolo obrovské, a vozy by sa museli oveľa skôr vyraďovať...
Skôr by to bolo teda kontraproduktívne a neušetrili by sa tým žiadne peniaze, práve naopak.
Maximálne tak poriadkovú pokutu za to, že stál tam, kde nemal. Vinu na nehode by si mal každopádne jedine Ty. A pokutu by si platil aj Ty, okrem toho, čo platíš tak či tak.
no myslím, že tento pohyb sa dá len linkách, kde je vela poradí.... Načo by si chcel mať v pohybe SORy na 28 ? Veď by to bolo zbytočné.... a o 29 ani nehovorím ....
+ nehovoriac, že okrem Nového mosta a možno ešte pár konečných, by vodiči nemali poriadne tráviť čas, keď by nemali vozidlo (1/2hod. prestávka)
a ešte ma napadlo .... že ked si napr. len v SORoch porovnáte pridelené (3508,3509,3510,3515) a nepridelené (3519) vozidlá, rozdiel je hned jasný. Alebo slávne 1803,1808, teraz 1203,1208. Ak by tieto vozidlá neboli pridelené, vyzerali by ovela horšie. Alebo aj krasňanské karosy... napr. 3189... ak ju mal majitel jazdila "jak hodinky" ked ju nemal, často vypadávala....
SDX:
Na Trollina se poptej například v Opavě. Tam tě s nima pošlou maximálně do hlubokých končin. Více stojí než jezdí. V Chomutově nadšení prý také nepanuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
marian555
Re #73433 miso1234: To so SORmi bol len príklad ako som sa snažil vyjasniť môj návrh. Napadlo mi to lebo na tej linke zväčša najčastejšie na ne natrafím ?
A čo sa týka tých miest na odpočinok, na to som nepomyslel ? tak by sa to možno mohlo robiť len na linkách kde aspoň na jednej konečnej je takéto "útočisko" pre vodičov.
Čo sa týka pridelených vozov, to súhlasim že je vidno kto sa o svoje stará, ale v prípade núdze, že treba mať vozy na ceste by to snaď prežili, tak ako brigádnici striedaju. A veď nemuselo by to byť celodenné striedanie. Len napríklad v špičke. A okrem toho by striedali takmer rovnaké vozy.