Reply on: KLF #73441:
Vieš, René, ja neriešim, či to momotina je alebo nie je. V názore na to by sme sa možno zhodli. Ale je to proste tak a nie inak. Predpis D1/1 ani žiadny iný interný predpis DPB nemá žiadnu právnu záväznosť pre iných účastníkov cestnej premávky. Ak niekde niekto stojí, kde nemá, je od toho štátna a mestská polícia a odťahovka a nikto iný. Vodič električky, pokiaľ nemá 100% istotu, že prejde, tak tam proste nesmie ísť. Ak máš nejakého známeho právnika, konzultuj to s ním, predídeš zbytočným problémom z amatérskeho výkladu práva typu ing. Fecko, Jaro Vavrinec a spol.
marian555
Re #73433 miso1234: To so SORmi bol len príklad ako som sa snažil vyjasniť môj návrh. Napadlo mi to lebo na tej linke zväčša najčastejšie na ne natrafím ?
A čo sa týka tých miest na odpočinok, na to som nepomyslel ? tak by sa to možno mohlo robiť len na linkách kde aspoň na jednej konečnej je takéto "útočisko" pre vodičov.
Čo sa týka pridelených vozov, to súhlasim že je vidno kto sa o svoje stará, ale v prípade núdze, že treba mať vozy na ceste by to snaď prežili, tak ako brigádnici striedaju. A veď nemuselo by to byť celodenné striedanie. Len napríklad v špičke. A okrem toho by striedali takmer rovnaké vozy.