Reply on: KLF #73441:
Vieš, René, ja neriešim, či to momotina je alebo nie je. V názore na to by sme sa možno zhodli. Ale je to proste tak a nie inak. Predpis D1/1 ani žiadny iný interný predpis DPB nemá žiadnu právnu záväznosť pre iných účastníkov cestnej premávky. Ak niekde niekto stojí, kde nemá, je od toho štátna a mestská polícia a odťahovka a nikto iný. Vodič električky, pokiaľ nemá 100% istotu, že prejde, tak tam proste nesmie ísť. Ak máš nejakého známeho právnika, konzultuj to s ním, predídeš zbytočným problémom z amatérskeho výkladu práva typu ing. Fecko, Jaro Vavrinec a spol.
hoppusmark
Myslím, že vďaka prideľovaniu vyzerá dosť vozov veľmi dobre, tak ako píšeš: 1203, 1208, 4815, etc..
A takisto vodiči sú na svoje vozy zvzknutí, a majú teda stabilné pracovisko.. Neviem ako by sa niekomu páčilo, keby musel v kancelárii sedieť každý deň pri inom stole. Určite by to nebolo nič príjemné. A tiež treba pozerať aj na to, že každý voz si vyžaduje iný prístup, iný cit pri riadení, tak ako je to aj v autách. Opotrebovanie by teda pri neustálom striedaní vodičov bolo obrovské, a vozy by sa museli oveľa skôr vyraďovať...
Skôr by to bolo teda kontraproduktívne a neušetrili by sa tým žiadne peniaze, práve naopak.