SDX:
Na Trollina se poptej například v Opavě. Tam tě s nima pošlou maximálně do hlubokých končin. Více stojí než jezdí. V Chomutově nadšení prý také nepanuje.
V prvom rade ide o legislatívnu maximálnu dĺžku súpravy. Keby sa veľmi chcelo, aj tá legislatíva by sa dala zmeniť. Ale som počul teóriu, že keď sa o tom vadili, 2 vysokopostavení ľudia boli za a 2 proti.
Re #73414 marian555: Teoreticky by to šlo. ide o to, že pri tom systéme sa oproti dnešku dajú ušetriť na el. linkách tak po 1 voze na každej. A vodičov by ale muselo byť oproti dnešku možno aj viac, alebo tak isto. Možno aj u autobusov. A dnes chýbajú vozy aj vodiči. Takže ak sa upravuje grafikon v duchu racionalizácie, tak zvyčajne tak, aby sa pritom ušetrili vozy aj vodiči. Pokiaľ sa má ušetriť iba jedna z týchto dvoch menovaných položiek, nie je to až tak ono.
Ale pokiaľ som počul kuloárne info, systém "nepridelených " vozov - teda že vodiči by prestávkovali na konečnej ale vozy by sa točili, sa v pridbehu roka 2006 vraj plánoval ako reakcia na vzniknutú situáciu na dvoch linkách, v oboch prípadoch sa od toho upustilo.
Ja Ti to niekedy v krčme vysvetlím, resp. pokúsim sa vysvetliť, ale nemáš pravdu. A to nie kvôli takému alebo makovému predpisu D 1/1 ale kvôli zákonu o premávke na cestných lomunikáciách. Keby si volal políciu, získal by si jednine to, že by si okrem škody platil ešte aj pokutu.
Podla clanku o T6A tu na iMHD, sa v minulosti testovali supravy 3x T6A5. Tie testy dopadli zle / nedopadli dobre, alebo preco sa to nakoniec nezacalo pouzivat v beznej premavke? Ja by som to (na takej 5-ke) uvital. A co tak to skusit s T3 (2x T3)? Pripadne aj s K2 (ak sa da). Diky za odpovede.
Velmi rad by som bol keby v Ba vznikla dalšia suprava ako je 7301-02 preto by som sa chcel spýtaťči je hypoteticky možne vytvoriť supravu z 7303 a 7304
Mike & all others: Ma zaujala tá téma ohľadom striedania vodičov a neustálom pohybe vozidiel. Myslím, že by to nebolo až tak ťažké. ?
Uznávam, máme priveľa typov a je veľa rozdielov medzi vozidlami. Preto mi napadlo, či by sa dané striedanie nemohlo uskotočňovať len na niektorých, napr. najvyťaženejších linkách, kde by bolo zabezpečnené aby tam jazdili rovnaké typy.
Príklad: Zabezpečilo by sa aby na linke 5 jazdili len T6 bez T3. Po príchode do Rače, či Dúbravky by sa jednoducho vymenili a išlo by sa ďalej.
Ďalšie príklady: na linke 13 by sa mohli neustále točiť 2-3 K2-Sky; na linke 14 tiež by mohla byť polovica atď ...
Autobusi by boli náročnejšie, ale tiež možné: Linky 32 (Ak by chodili len Tambusy, prípadne po dokúpeny duobusov tie), Sory na linkách 28, 29, či dokonca linky ako 83, 93, 94 ak by boli čistoteoreticky len z Ik435. Čo vy na to?? ?
PS len treba zohnať vodičov ?
"Električkový motorový vozeň T3AS #7303 sa opäť po výmene trakčných motorov"...
Takže pokus o zmenu pohlavia TE 022 (či čo tam bolo pôvodne) sa definitívne nevydaril a kúpili sa motory nové? Nie je to, vzhľadom na osobitné kvality výzbroje tohto voza a jeho celkovú obľúbenosť medzi vodičmi, trochu zbytočné? ?
Akurat tu vyplnam 15 stranove materialy pre moju poistovnu... pred vyse 2 rokmi co som na Cachtickej v Raci suchol (moj odhad a aj podla fotiek odhad znalych ludi skoda 3000.- Sk) Daewoo Nubiru, ktora stala v kolajisku. Celkova skoda vraj 19.000.- Sk, ale dobre... Chcem vam len dat radu (vodicom MHD), ked budete mat podobnu nehodu, URCITE VOLAJTE POLICIU !!! Moja vlastna chyba bola, ze som nevolal. Moja vina by sice ostala, vdaka posahanej vyhlaske D1/1 posahaneho DPB, ale mal by vinu aj vodic a mohlo by to aj s nahradou skody inak vyzerat ! Dispecer DPB totiz nepovazoval za potrebne volat policiu (dispecer DPB je u mna nula ako taky, ale to snad pre vsetkych, v najblizsom case zvazujem napisat staznost p. Sasikovi konkretnu staznost na jedneho dispecera, zaroven vodica elektriciek z Krasnan pre jeho hrube spravanie sa voci podriadenemu a ak nie jemu, tak sem na dispecera s plnym menom dispecera) a ja som zavahal. Inymi slovami, status quo ostalo take, ze ktokolvek z vas si moze zastavit autom na lubovolnom mieste, kde premavaju elektricky a je BEZ POSTIHU !!! Doslova takto to vidi Dopravny podnik Bratislava, a.s. v zastupeni sluzbukonajuceho dispecera vo Felde.
Predpokladám, že keby to opravvali v nejakej normálnej opravovani, tak by to aj nastriekali, takže zelená farba nasvedčuje oprave v DPB a tomu, že diely nie sú z Ikarusu ale z BKV - z Ikarusu by ich asi expedovali buď v základnej farbe alebo vo farbe podľa želania zákazníka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
m@rtin
Na Trollina se poptej například v Opavě. Tam tě s nima pošlou maximálně do hlubokých končin. Více stojí než jezdí. V Chomutově nadšení prý také nepanuje.