No mašina je zo šesťdesiatych rokov a vozne tak zo sedemdesiatych. A rozdiel medzi S499.0 a TGV je ten, že TGV je vysokorýchlostná jednotka a S499.0 je mašina s vmax 110 km/h
Re #72817 S499.1023: Ó ďakujem, že som inteligent. A nepokazím si to
Vies co chodim nou prave vtom useku ale iba v istom v specifickom case vacsinou medzi 14 a 14.45, je mozne ze len vtom case, to jazdi prazdne. Skoda ze DP nezverejnil vysledky prieskumu vytazenosti jednotlivych liniek - myslim ze by to bolo podnetne...
Re #72732 fobust: ja sem tiez obcas zbehnem, hlavne ked sa nudim a potom to lutujem...
Zabudol si aj trať zo Zohora do Záhorskej Vsi (s možný predĺžením do AT. Senkvice máš na vedľajšej (neexistujúcej?) trati, pritom je to na koridore a tuším aj jediným priamym spojením do BA. Zo Senca ti chýba trať do Jelky (neviem ako teraz ale v minulosti dosť využívaná trasa), zato tam máš Tureň, čo je dedina s cca 150mi domami a cez víkend tam jazdí len Vario 3x za deň.
1. vydavky sa pri efektivnom projekte zvyknu vratit. otazka je nakolko by to bolo efektivne
2. je malo pravdepodobne ze by u nas nefukalo dlhsie ako den. Skus sa postavit napr k VW na Zahorsku nizinu... tu fuka vzdy a silno... popripade by sa zvolila ina ekologicka alternativa (vodna elektraren)
Jaj, ešte aby som doplnil. Autobus pre 50 vlkä váži desať ton, najľahší motorák dvadsať. A tie treba tiež rozhýbať. Začína dochádzať? Taktiež motorák stojí 60 miliónov, zatiaľ čo autobus 10, stavba trate tiež nie je zadarmo, ani drôty.
a nemyslel som vlak v priamom slova zmysle, ale nieco take ako tatranska elektricka.... a v tych dedinkach sa tych cestujucich nazbiera... samozrejme je moje linkovanie scestne, ale nejaka podobna siet by existovat mohla...
btw. este mi povedz v com je autobus ekologickejsi predsa ked prejde 100 vlakov a 100 busov tak je to to iste ako ked prejde 1 vlak a 1 bus... z naftovych motorov emisie idu odhliadnuc od cestujucich, zatial co elektricka jednotka maximalne rozviri prach
Takže z takej Novej Dedinky do Veľkého Bielu pôjdeme cez Senec ? ?
A teraz poučka: Na prepravu do cca. 50-80 ks substrátu je autobus podstatne ekologickejší, než vlak.
Šuhajko, o Tebe som tiež mal pocit, že si inteligent, tak si to nepokaz? . Jednak TGV má stále novšie a novšie genrácie, jednak dosahuje podstatne vyššie rýchlosti, ako 230 km/h (prvá generácia TGV-PSE 270 km/h (dnes už rekonštruované na 300 km/h), ďalšie generácie 300 - 350 km/h PREVÁDZKOVÝCH, rýchlostný rekord 515,3 km/h), jednak to, že práve v tuneli nedosiahnu 230 km/h, nie je dôvodom, aby tam nejazdilo. Alebo nemôže Porsche jazdiť po našej diaľnici, bo je tam len 130?
Niektoré naše postaršie gramofóny (najmä tie, čo mali ešte prepínateľú ihlu na šelak) mali samozrejme prítlak vyšší, rovnako ako ich súpútnici inde vo svete. Modernejšie modely (HC 13, HC 15) už aj s kryštálovou prenoskou pracovali okolo 45mN.
Tych negativnych vstupnych portalov je viac, ak nie vsetky vynimku mozno tvori letisko vstup od dialnice D1 a bude tvorit vstup od dialnice D2 od Malaciek (ale tam to momentalne vyzera najhorsie...) Vstup od Viedne tiez nie je nic moc, prve co je vidno su akurat tak sede panelaky (Nic proti Petrzke a panelakom). Hlavna stanica, zabudol si aj vsadepritomny smrad, ktory tam je takmer nonstop a socky opierajuce sa o budovu dispecingu DPB
No a AS je v podstate to iste len cez sede okuliare
Mne je jedno kde bude HS ale hlavne nech sa aspon dovtedy trocha upravi terajsia HS pretoze vizitka BA s bezdomovcmi, ciganmi a vsadepritomnou spinou neni dobra! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Mimochodom: ŽIADNU novú komunikáciu vedľa cintorína, einverstanden ? ?