Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #72806:
jaj, jasne... ved tade ide trat... tak to zjednodusuje situaciu...
este som nedal mozne spoje, takze:
hlavne spoje (10 minut spicka, 1h sedlo a sviatky, 30 minut vecer)
B Bratislava - Zohor - Malacky
C Bratislava - Stupava - Borinka (Borinka by uz toreticky mohlabyt sucastou MHD)
D Bratislava - Pezinok - Modra
E Bratislava - Ivanka - Bernolakovo - Senec
F Bratislava - Dunajska Luzna
G Bratislava -Petrzalka - Rusovce (cez ten zabudnuty tunel)
A Bratislava - Letisko
--------------------------
vedlajsie (30 minut spicka, 1h sedlo a sviatky):
B1 Zavod - Malacky - Vysoka pri Morave (nadvazovanie na spoj 01)
B2 Zohor - Plavecky Mikulas (nadvazovanie na spoj 01 - v ramci moznosti)
D1 Modra - Dolany (urcite spoje 03 by pokracovali az do Dolan)
E1 Bernolakovo - Bahon
E2 -Blatne - Senec - Hruba Borsa
F1 - Miloslavov - Kalinkovo (vykonavali by urcite spoje 05)
A1 -Letisko - Tomasov - Senec (vykonavali by urcite spoje 07)

to oznacovanie je uz detail, ide o tie spoje..
Reply on: AAA #72805:
nezabudol, ale jednak je Zahorska ves spojena so sietou cez Malacky, a jednak v okoli Zahorskej vsi je chranene uzemie nivy rieky Morava, takze velmi by som tam nechcel vrtat
Reply on: Ike #72793:
A s traťou Zohor - Záhorská Ves nerátaš, alebo si ju zabudol?
Reply on: Vladimír #72698:
potom by som to videl na nejaky šuter (shuttle) napr. Letisko - AS MN - Nam. SNP - Hl. stanica za osobitne cestovne (plati Bratislava Card a naopak listok na suter plati v MHD nejaky cas).

Konkurencia taxikom to moze byt - pre ludi co su ochotni pouzivat verejnu dopravu, ale boja sa hned vyuzit bezny spoj (nevedia kde ich zavezie, ako sa plati, ...).
Mimochodom, tie Mercedesy pred halou su riadne predrazene ... 🙂

Re #72800 LifeStar: vyhodou TGV je, ze dokaze premavat na beznych tratiach takze sa moze budovat postupne. 😛
Reply on: LifeStar #72802:
Tie z 90-tych rokov sú zastaralé na terajšie pomery. Preukázateľne. 🙂
Reply on: KLF #72801:
Už sú zastaralé a aj tak tých 230 km/h do BA nebude. Ak bude tunel už čoskoro, tak ešte nebude trať do Rakúska a opačne.
Reply on: LifeStar #72800:
V com je to hovadina?
Reply on: koni8 #72798:
TGV? Sranduješ? TGV sa do Bratislavy nedostane aj keby tu bola rýchlodráha. Aj tak je TGV hovadina na entú (mimo rýchlosti).
Reply on: koni8 #72798:
A na to si ako dosiel? Samozrejme, ze tam budu jazdit aj ine vlaky, vsak potom naco by sa stavala zastavka Filialka? Aby tam stalo TGV?
Reply on: jandro #72795:
Tunel Filialka-Petrzalka ma byt pre vlaky TGV, nie?
Reply on: jandro #72795:
no neviem preco som s nim neratal 😃
sak odkedy o tom spieva Elan, ne? 😃
ale ne, povodne som robil tak ze cervene budu hlavne trate a sede vedlajsie, takze mi tam ostala nepresneost
Reply on: S499.1023 #72794:
O tých 20 mN viem, lenže viem (z počutia) aj to, že niektoré (prirodzene nie všetky) naše postaršie gramofóny dosahovali úctyhocných 100-150 mN, dakedy aj viac, preto ten rýpanec 😉 A takýto prítlak už určite platni škodil 🙂
Reply on: Ike #72793:
Odkedy chodí do Modry vlak? ☺
Chýba my tam aj tunel Filiálka-Petržalka. ?
Reply on: Beus #72791:
No, budem trochu OT, ale k "našim kvalitným gramofónom":
Tieto gramofóny sa predávali a PREDÁVAJÚ v celom svete pod značkami LENCO, NAD, PROJECT. Tie gramofóny boli dobré a sú dobré.
Boli sme jediným štátom boľševického tábora, ktorý dokázal vyrobiť magnetodynamickú prenosku (doporučený prítlak na hrot čs. magnetodynamickej prenosky bol 20 mN, doporučený prítlak na hrot americkej prenosky Audio Technica AT 95 E, ktorú používam dnes, je 20 mN ? ).
Mimochodom, prítlak nie je sám o sebe až taký dôležitý, je to presne to isté, ako pri električkovom zberači - neodskakujúci zberač s väčším prítlakom škodí vedeniu menej, než odskakujúci s malým.
http://apollo.divshare.com/files/2007/01/22/65431/rzbsk.png
trosku som sa nudil a zhotovil som schemu rozvoja zeleznicnej dopravy v BSK

Este predtym nez ma ukamenujete... myslim si ze v dnesnej dobe by sme mali mysliet ekologickejsie a preto skor investovat do ekologickej (a teda elektrickej) dopravy.

Jedna rovina je rozvoj mesta a hlavne jeho expanzia, ktora ma v sucasnosti jeden velky problem. Nedostatok prepravnych kapacit co sa odraza na pocte vozidiel. Tie zase maju negativny dosledok vo vytvarani zapch vo vsetkych smeroch vstupu do BA. Ak by sa BA expanzovala do okolitych obci a miest, bolo by to neunosne.

A preto prichadzam so sci-fi myslienkou. 😃 zrusit Bratislavsku SAD a nahradit ju niecim co by si hovorilo Bratislavske Zeleznice. Zeleznice su ekologicke a maju vysoku prepravnu kapacitu a nestoja v zapchach... do obci kde je vazne velmi maly pocet obyvatelov by chodili predsalen nejake tie autobusy, ktore by zabezpecili prevoz cestujucich do okresneho mesta, kde by im bol umozneny prestup na zeleznicu... Intervali by boli rozne, liniek co najmenej. Pricom linky by boli hlavne, kde by bol husty interval a premavali by dlhsie supravy a vedlajsie (su to povacsine oznacene sedou), ktore by mali napr 20-30m interval a premavali by sem kratsie supravy...
Reply on: S499.1023 #72790:
Koxo, ano, tie sa mi z toho lubili najviac! ;))) A este boli aj priesvitne!!!! 😉
Reply on: S499.1023 #72790:
Ani nespomínaj ? Dodnes sa musím ROFLiť, keď si na tie modré priesvitné platne spomeniem ? Najväčšia haluz bola, že oni tie platne skutočne aj hrali ? Síce sme ich netestovali, koľko prehratí vydržia, najmä na našich "kvalitných" gramofónoch s prítlakmi desiatok až stovák mN, ale aj tak... ?
Reply on: KLF #72786:
A čo taký КОЛОБОК s úžasnými ohybnými vystrihovacími gramoplatňami ? ?
Reply on: jandro #72787:
Mne sa z hladiska polohy zda byt zaujimavejsie Predmestie, navyse mu nahrava aj to ze tam bude ustit ten novy vlakovy tunel 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.