Prečo by si turista, ktorý má turistický cestovný lístok, nemohol kúpiť iný cestovný lístok na letisko? Aj v integrovanejších mestách máš obvykle na výber medzi zástavkovou integrovanou a expresnou neintegrovanou (a niekoľkonásobne drahšou) linkou.
1. "Udajne" som pouzil nakolko to nemozem potvrdit, lebo som to nezistoval. Sucastou zmluvy so Solarisom, bola aj nejaka zmluva o kupe dalsich autobusov, resp. uprednostneni v tendri, ktora bola podpisana na zaklade tendra na 15m busy.
2. Pretoze ma byt sucastou tunela na Filialku, ktory (oprav ma ak sa mylim) stavia ZSR.
MRŠ je prakticky vnútromestské letisko, asi by nebolo veľmi dobré robiť z neho megaletisko. K ďalšiemu príspevku: Automaty LEN na Eurá nemôžu byť podľa zákona.
Inym smerom ako Vajnory a DNV sa ist neda. A medzi DNV a "zvyskom" BA je dost miesta na vybudovanie par bytoviek... Takze ked sa uz nebude dat ist na vychod, bude tu DNV. Kazdopadne trat do DNV nepovazujem za prioritu, omnoho dolezitejsie su Vajnory (staci napojit na Zlate Piesky, na Racu je napojenie (zatial) nepotrebne), letisko, druha a tretia vetva trate v Petrzalke atd.. DNV staci zrealizovat okolo 2025.
A kedy sa konalo výberové konanie na 12M nízkopodlažné trolejbusy? Lebo zatiaľ sa nič nekúpilo a podľa mojich informácií bola víťazom plzenská Škodovka. ?
1) Opcie nebývajú "údajne". Opcie bývajú zverejnené vo VVO. A DPB žiadne výberové konanie na 18 m autobusy nevypisoval, tak nemôže byť ani opcia.
2) Prečo by sa mal chytať majiteľ a správca železničnej infraštruktúry (ŽSR)? A pokiaľ si myslel ZSSK Slovensko, tak to by bolo len dobre. Nevidím dôvod, prečo tranzitovať cestujúcich z letiska na Fő pályaudvar MHD.
Už budem vedieť ? len žeby potom sem neprišiel nejaký na slovovzatý jazykový expert a nezačal vysvetľovať riadok po riadku prečo nie práve Česko-Slovensko...
OK, porovnajme to napriklad na tomto: kolko mame nizkopodlaznych autobusov? 26? A trolejbusov? Mizernych 7.. A v buducnosti sa bude kupovat viac busov a t-busov. Ani abusy ani tbusy nie su v skvelom stave, ale autobusy su urcite v lepsiom
Ad. elektricka: elektricka nieco aspon vyriesi, t-busy nic..
K bodu 1, môže byť, nie som jazykový znalec, aby som ovládal, ako to je. No len jedno viem, že všade sa píše Československo.
K bodu 2, plne rešpektujem tvoj názor, ale Bratislava sa nebude rozrastať smerom na Devínsku, o tom pochybujem, tie Vajnory sú celkom reálne, ale ja by som aj tak povedal, že najviac by sa mohlo v okolí Jaroviec.
1. Oficialny, spisovny nazov je podla slovenskej gramatiky Cesko-Slovensko. HOWG.]
2. Bavili sme sa o elektrickach, nie trolejbusch Tvoj nazor voci trati do DNV poznam, ale uvedom si ze BA sa musi rozrastat a prirodzene sa bude rozrastat na smer Vajnory a DNV a ta trat BUDE potrebna.
Počúvaj, znalec stavu vozidiel, už raz si sa tu prezentoval vymysleným výplodom a akomsi neexistujúcom nadmernom ničení vozidiel na a-39, teraz zase hlásaš dokonalú momotinu o akomsi lepšom stave autobusov oproti trolejbusom. Neviem, čo si mám o Tebe myslieť. Tvoje príspevky oscilujú medzi inteligentnosťou a slabomyseĺnosťou. Áno, je nezmysel budovať na letisko trolejbusovú trať, ale z úplne iných dôvodov. A je taký istý, ak nie omnoho väčší nezmysel, budovať tam električkovú trať. Vo svete sú rádovo väčšie letiská obsluhované výhradne autobusmi. A o mohutnom rozvoji bratislavského letiska sa zatiaľ akurát tak píše. Až bude odbavovať v priemere 4 lietadlá za hodinu, môžeme o električke začať uvažovať.
Dovolil by som si Ťa poopraviť, Česko-Slovensko je akurát v mysli nejakých ľudí, ono to je Československo, ako aj bolo za socíku, tak aj teraz. Ale s jedinou výnimkou a tou, že teraz sú to dva rozdielne štáty, Česká republika a Slovenská republika A ešte ku trolejbusom do DNV. Čítal som veľa tvojich návrhov a mne by sa nechcelo terigať električkou ešte cez Dúbravku do mesta. Aj tak si myslím, že v súčasnej dobe je trolejizácia do Devínskej viac než utópia ?
Ako funguje hlasenie zastavok v nocnych linkach? Po kazdej zastavke to hlasi "Prosim pozor, zastavka je na znamenie.", alebo ako to je? Nocnym spojom som totiz este v zivote nesiel ?
Jediny kto sa tu sprava nacionalisticky si ty. Po slovensky sa to dnes oficialne vola Cesko-Slovensko, tak to budem volat Cesko-Slovensko, ci sa ti to paci, alebo nie. Som Slovak a budem pouzivat slovensku gramatiku. HOWG.
Re #72639 S499.1023: S tym slonom som pochopitelne srandoval ?
Re #72638 S499.1023: Do DNV cez Patronku? To radsej nie. Osobne som za to aby sa aspon postavila trat na Patronku ako do obrovskeho prestupneho uzla a neskor predlzila do Lamaca + vybudovala spojka s Dubravkou cez tu ulicu kde su zastavky STK a Lipskeho (neviem ako sa vola).
Počúvajte, samozvaní vykladači tarify, bez schránky smie byť vo vozidle prepravovaný len pes. Za mačku v prepravke zaplatíš (alebo nezaplatíš) podľa ustanovení tarify o preprave batožín, slona neprepravíš:-).
Papyr