To co si napisal je ciste blaznovstvo, skoro ma vyvalilo zo stolicky. Naco 4 EUROautomaty po Novy Most a dva na ZST Petrzalka? Hlavna Stanica ta netrapi? Dalej... Skracovat 39 a rusit 31 je sialenstvo, sa tym chod previest 39-kou na Suhvezdnu.. 61-ke uplne postaci ked nepojde k Avionu (nahradit sa moze 67-kou)..
Re #72630 m@rtin: Tak ze kedysi cast sucasnej Ukrajiny (napr. aj mesto Uzgorod) bola uzemim Slovenska. Zopakuj si dejepis
Treba si však uvedomiť, že kapacitu letiska nevytvárajú len odbavovacie haly. Treba niekde aj pristávať a parkovať lietadlá. A keďže BA letisko je postavené medzi okolitými dedinami, rožirovať by ho bolo možné len za podmienky rušenie týchto dedín, čo je dosť nereálne. Takže aj tých 8 miliónov cestujúcich už možno bude nereálnych.
Re #72626 koni8: Zasa sa raz rieši automat na eurá. Povedzte mi načo? Každý turista, ktorý príde do BA musí prejsť vstupnou bránou. Tou môže byť buď letisko, prístav, železničná či autobusová stanica. Na letisku a v prístave je mestské infocentrum. Na ŽST a AS je možné turistické lístky predávať v jednom z ich okienok, hoci infocentrá by mali byť aj tu. Turistické lístky by mali mať aj všetky hotely (napr. pre tých čo prídu vlastný autom). Hádam si nikto nemyslíte, že príde turistia do BA, hodí 9€ do automatu a nasadne na prvý spoj čo zbadá lebo však všetci turisti majú vopred naštudovanú bratislavskú MHD. Či budú tie automaty vydávať aj informačné letáčiky a mapky? ?
Ano, pokial to spravi ZSR tak to bude kvalitnejsie, v pripade ze by tu fungovala BID tak ako vo Viedni, tak by som to dokonca preferoval, ale pokial by si turista ktory ma turisticky listok len preto aby sa nejakym kulturnym sposobom dostal na letisko musel kupovat dalsi listok na vlak tak je to uplne na nic.. moznym riesenim je ze by okrem beznych vlakovych liniek ZSSK, premavala aj jedna spolocna (ZSSK + DPB) so zastavkami na letisku, niekde v centre (Filialka?) a na Hl.St, pricom by tam platila aj tarifa DPB.. Potom by to bolo fajn
Skôr ako sa kupia nove busy, postavy nova radiala, zeleznica alebo cokolvek, mohol by sa okamzit vylepsit jeden maly detail ktori ste tu uz riesily. Ved detaily su zaklad zivota. Ide o nestastny automat na listky. Mohlo by sa vyrobit par automatov len na Eura, vyditelne oznacenych. Dva by mali ist na letisko, (jeden na zastavku Letisko a druhy na Letisko-terminal) dva na ZST Petrzalka (na Kopciansku aj na Panonsku), jeden na AS nivy, jeden na Zochovu (smerom na hl. st.) 4 na Novy most a mozno este niekde. A tiez by podla mna mala chodit 61 len dva razy za hodinu a stat len na letisku, Trnavskom a Racianskom myta, na Karpatskej a na stanici. Namiesto nej by mohla byt 39 skratena po Trnavske myto alebo len po Vazovovu, 31 zrusena a 94 by mohla jazdit furt a ako 61 az na letisko. Cez vikend by to bol 20 minutovy interval, to by 93 zas tak nevadilo a letisko by bolo tak spojene s centrom aj Petrzalkou. Upozornujem ze len docasne kym sa nieco neuroby a tie automaty raz aj tk budu. Tieto by ale nemusely mat vsetky listky, stacily by niektore, no mohly by mat napriklad taky tyzdnovi. 310 Sk sa v
Eurech da aj v drobnych.
Nie minimum financi, ale 2 mld. z uveru cim sa letisko zadlzi a dalsie peniaze s Kohezneho fondu. Celkovo asi 4 mld. Bratislava zial nikdy nebude konkurovat Schwechatu poctom cestujucich, aspon nie v najblizsich rokoch. ? Tato vada s neho chce mat len mestke letisko s 8,nie 20 a viac milionmi cestujucich. Svedci o tom aj objem investicii. Iste je to narast oproti sucasnym 1,938 miliona, 61 bude fakt malo... ... ale nie az tak.
Re #72620 Emo: Udajne ma Solaris opciu na dalsie autobusy a tento rok vraj chce DPB kupit klbove busy.
Re #72623 Bon-Cu: Pocet pasazierov bude este chvilu rast, ale len dovtedy kym budu kapacity. Potom uz jednoducho nebude KDE pristavat... ale vtedy ked sa dostaneme do tohto stavu uz bude treba dalsiu dopravu. A pokial sa nechyti mesto, chytia sa ZSR..
Inak neviete niekto nieco viac o tom, ze od februara maju bit nejake zmeny v BIDke? Mna by celkom potesilo, napr. keby turisticke listky platili aj v ZSR a SAD..
"Lebo dnes som pocul od ministra, ze do letiska nepôjde ani koruna od mesta Bratislava, BSK ani od statu a ze sa letisko zadlzi." To znamena ze do letiska pojde len minimum financii potrebnych na rozvoj, bez rozvoja nebudu rast pocty pasazierov tym padom nejaky vlak ci elektricka na letisko nebude vobec potrebna .. zial ?
Ak sa zaujímaš o MHD a o také jej internejšie veci (evidenčné čísla, typy, ...), tak sa môžeš pokladať za MHD priaznivca aj bez členstva v OZ. Aj tak v OZ sú len tí "vyvolení" ?
Fajn, ze len vodici a ziadne vedenie, riaditelstvo alebo tak. O tomto vebe som sa dozvedel naozaj nahodou, usiel mi bus a tak som sa nudil a pozeral co je vylepene na zastavke okrem CP. No a nasiel som logo tychto stranok. Myslel som ze nejake DPB, ale ked som zistil ze nie...
A vôbec nevadi ze nie som clen OZ ale tiez mam MHD a podobne veci len ako konicek?
koni8