SDX a spol. ohľadom trate na letisko. Podľa mňa je táto trať maxiutópia. Nie žeby som nedoprial vám vymýšľať návrhy, ale skôr by som sa skúsil orientovať iným smerom. Urobiť kilometer električkovej trate je asi 5-10 krát drahšie, ako zatrolejovať kilometer trolejbusovej schémy. Preto by si som električkovú trať na letisko neťahal už len s prostého dôvodu - jazdná doba by sa zvýšila a pri letisku by každú chvíľu chodili električky, čo je prakticky zbytočné. Skús sa niekedy previesť na letisko autobusom, po Avion je to plné, od Letiska po Avion je to prázdne. Podľa mňa všetko je tak, ako má byť. Postupne by som začal kupovať pre linky 39 a 61 autobusy Solaris Urbino 18, možno typu Cng. Zachar, možno diesel. Potom by viac potencionálnych cestujúcich si nebralo taxík a odviezlo sa síce o pár minút dlhšie, ale lacnejšie mestskou hromadnou dopravou.
Taktiež by bolo dobré pre potencionálnych cestujúcich vybudovať nejaký systém, ktorý by vyhovoval aj tým vždy nadržaným turistom. Možno nedávať také pokuty pre ich neinformovanosť.
Takže u mňa by to mohlo byť takto:
2007 - L39 a L61 => Solaris Urbino 18 (CNG. Zachar)
2009 - L61 => Solaris Trollino 18
Btw. na zastávke AVION SHOPPING PARK stavajú prístrešok pre cestujúcich nejakej inej konštrukcie, ako sú tie ostatné JCDecaux. ?
Taktiež by bolo dobré pre potencionálnych cestujúcich vybudovať nejaký systém, ktorý by vyhovoval aj tým vždy nadržaným turistom. Možno nedávať také pokuty pre ich neinformovanosť.
Takže u mňa by to mohlo byť takto:
2007 - L39 a L61 => Solaris Urbino 18 (CNG. Zachar)
2009 - L61 => Solaris Trollino 18
Btw. na zastávke AVION SHOPPING PARK stavajú prístrešok pre cestujúcich nejakej inej konštrukcie, ako sú tie ostatné JCDecaux. ?
Ike