Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
SDX a spol. ohľadom trate na letisko. Podľa mňa je táto trať maxiutópia. Nie žeby som nedoprial vám vymýšľať návrhy, ale skôr by som sa skúsil orientovať iným smerom. Urobiť kilometer električkovej trate je asi 5-10 krát drahšie, ako zatrolejovať kilometer trolejbusovej schémy. Preto by si som električkovú trať na letisko neťahal už len s prostého dôvodu - jazdná doba by sa zvýšila a pri letisku by každú chvíľu chodili električky, čo je prakticky zbytočné. Skús sa niekedy previesť na letisko autobusom, po Avion je to plné, od Letiska po Avion je to prázdne. Podľa mňa všetko je tak, ako má byť. Postupne by som začal kupovať pre linky 39 a 61 autobusy Solaris Urbino 18, možno typu Cng. Zachar, možno diesel. Potom by viac potencionálnych cestujúcich si nebralo taxík a odviezlo sa síce o pár minút dlhšie, ale lacnejšie mestskou hromadnou dopravou.

Taktiež by bolo dobré pre potencionálnych cestujúcich vybudovať nejaký systém, ktorý by vyhovoval aj tým vždy nadržaným turistom. Možno nedávať také pokuty pre ich neinformovanosť.

Takže u mňa by to mohlo byť takto:
2007 - L39 a L61 => Solaris Urbino 18 (CNG. Zachar)
2009 - L61 => Solaris Trollino 18 😃

Btw. na zastávke AVION SHOPPING PARK stavajú prístrešok pre cestujúcich nejakej inej konštrukcie, ako sú tie ostatné JCDecaux. ?
7812-7811 jazdí v podkladovom nátere ešte starej reklamy (takej zelenej...) ?
Reply on: Majo #72592:
Ako som uz povedal lepsie riesenie Trnavske myto - Trnavksa - Roznavska - Galvaniho - Ivanska - Letisko, to linkovanie co som pisal je prisposobene projektu, ktory existuje. To ze je blbost to tahat z Ruzinova, s tym plne suhlasim.
Reply on: david1 #72594:

Svätá makrela...
Tak ešte raz a pomaly. To, čo som písal, som písal o úseku linky č. 39 od Trnavského mýta po Ostredky, ako si si to tam iste mal možnosť prečítať, a NIE o linke 61. Neviem ako si si k tomu pridal to, že by som posielal sóla na 61. Linky 61 sa týkal LEN prvý riadok, a keby si si to poriadnejšie prečítal, a porozmýšľal nad tým, tak to možno aj pochopíš. Nerozumiem, ako si môže niekto dávať dohromady to, že na L209 na ostredky BUDÚ stačiť krátke vozy, s tým, že linka 61 má byť vypravovaná trolejbusmi, samozrejme po svojej trase (a NIE po trase 39), a na ňu som samozrejme NIKDE vo svojich príspevkoch krátke vozy neposielal, a keby si si skutočne prečítal #72512, tak sa tam dočítaš, že na 61 by bolo treba kúpiť kĺbové trolejbusy.

Do I make myself clear?
Poriadne čítaj, a poriadne rozmýšľaj, a nedávaj mi do úst niečo, čo som nepovedal, svojím domýšľaním a spájaním nespojiteľného.
A pre tých, ktorí ešte stále nepochopili, už to tu NEBUDEM písať ďalší krát zasa to isté v modrozelenoružovom, ale čítajte si stále dookola to, čo som napísal, až kým to nepochopíte poriadne.
No comment.
Reply on: SDX #72575:
Zľavnený lístok pre zviera? V tarife DPB sa jasne píše o lístkoch za 14/18/22 Sk. A to veru zľavnené lístky nie sú.

Za psa sa platí plné cestovné. Jediná možnosť ušetriť je kúpiť si kombinovaný lístok pre seba a psa.
Reply on: Beus #72593:
A ten úsek 39 od Trnavského po Ružinov by nebol zabezpečovaný 204 ani 205 (tie by zostali v pôvodných trasách), ale 209, ktorá od Trnavského po Ružovú dolinu vozí viac-menej vzduch, a je koncipovaná tak, že keď sa ten úsek dostane pod dráty, tak pôjde tam, a nie do Ružovej doliny. A pri 12-minútovom intervale (15 cez víkend) fakt nemá zmysel uvažovať o kĺboch.

Vytiahol som posledne vety z tvojho priespevku "fakt nema zmysel uvazovat o klboch" toto som pochopil ,ze klby tam podla teba nemaju co robit lebo 12 min.interval bude stacit.Tak preto som tak reagoval.Asi si sa sekol v texte alebo som si to zle vysvetlil.
?
Reply on: david1 #72591:
Božemôj, koľkokrát mám ešte opakovať, aby ste PORIADNE čítali, čo píšem? Už to tu znova celé písať nebudem, prečítaj si ešte raz príspevok #72512 a aj ten, na ktorý si reagoval, a nájdi mi tam JEDINÚ zmienku o kraťasoch na 61. ?
Reply on: SDX #72527:
A nejde v tom navrhu az prilis liniek na letisko? Okrem toho si myslim, ze tahat elektricku z Ruzinova na letisko a do Avionu je uplna blbost. Skor by sa dalo uvazovat o vybudovani 2 novych elektrickovych radial - jedna po trase 61 na letisko (zrusit by sa mohli linky 61 a 39 - 39 by v useku od priecestia po Suhvezdnu nahradila posilnena 67, navazujuca na elektricku) a druha po trase 63 po Avion. Z trasy 63 by sa potom mohli spravit odbocky na Trnavku, kde by sa nahradili trolejbusy a na Zlate piesky okolo Soravie a Tesca. Odtial by sa mohli predlzit do Vajnor. Ja preferejum dobre trvale riesenia, a nie lacnejsie, menej vyhodne "trvale provizoria".
Reply on: Beus #72589:
Na trolejbusovu 61 by kratase urcite nestacili.Asi si sa uz dlho nebol pozriet v okoli Avionu.Cez vikend su pomerne zaplnene vozy uz pri Hypernove a to jazdia v preklade s L 63. Cez tyzden je zas naval do strednych skol+je tu kopec novych firiem.Uz tu skusali zaviest 15 min.interval ,ked potiahli L63 do Avionu ,ale nestacilo to a vratili naspat 8 min. Cez vikend bol tiez 15 min.interval pokial tu nebola L63.
Naposledy som cital myslim ,ze v Pravde o potiahnuti elektricky na letisko. /Plan rekonstrukcie letiska jeho novym riaditelom,len akosi este nemaju na to bubaky/
Reply on: Ike #72531:
Však v tej výhybni pri Štrkovci by sa predbiehali. ?
Reply on: ufo #72515:
Ešte raz, a poriadnejšie si prešítaj, čo som napísal 🙂
61 trolejbusmi po jej súčasnej trase, prirodzene, ktorá by bola v celej dlžke zadrátovaná.
A ten úsek 39 od Trnavského po Ružinov by nebol zabezpečovaný 204 ani 205 (tie by zostali v pôvodných trasách), ale 209, ktorá od Trnavského po Ružovú dolinu vozí viac-menej vzduch, a je koncipovaná tak, že keď sa ten úsek dostane pod dráty, tak pôjde tam, a nie do Ružovej doliny. A pri 12-minútovom intervale (15 cez víkend) fakt nemá zmysel uvažovať o kĺboch.
Čítaj poriadne a nemýľ si čísla 😉
Reply on: matias #72587:
Ak klietka splna podmienky, aby sa za nu neplatilo dovozne za batozinu, tak sa to asi teda nevztahuje.
Ak budem mat psa v klietke tak ten listok sa uz nevztahuje??
Reply on: klasIK #72585:
Pokial je ta ponozka dobre uzavreta tak potom ho myslim mozes prepravovat zadarmo (vid citacia nizsie) ?
No je otázne, ktoré skupiny živočíchov ohraničuje slovo zviera... to len aby som nedostal pokutu, keď mi zalezie mravec do topánky... ?
Reply on: Ike #72581:
Z tarify: "
1. Cestujúci môže vziať so sebou do vozidla bez zaplatenia dovozného drobné domáce a iné malé zvieratá, pokiaľ tomu nebránia osobitné predpisy, ak sú uzavreté v klietkach, košoch alebo v iných vhodných schránkach s nepriepustným dnom a ak ich preprava nie je na obtiaž cestujúcim (napr. zápach a pod.). Na prepravu schránok so zvieratami platia ustanovenia článku 2 a článku 7." - andulka by teda snad nevadila ? ale take "vacsie" zvierata musia mat listok bez ohladu na ci je to pes, macka, alebo slon..
Reply on: matias #72579:
Bohuzial nie. Skus to ale napisat na DPB ako dobry navrh...
Reply on: intony #72580:
Ach, tak.. no, to uz v pripade ze by sa ta trat tahala aj dalej, ale to zatial nie je az take dolezite.. Zatial treba vybudovat trat na Patronku (resp. k Vojenskej nemocnici)..

Re #72579 matias: neexistuje
Reply on: SDX #72577:
takze ked som isiel parkrat v autobuse s andulkou k zverolekarovi (bola v krabici s dierkami a priezorom) tak som jej mal kupit listok? ?
Reply on: SDX #72578:
Nerozumeli sme si. Vravel som o úseku medzi Patrónkou a Dúbravkou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.