Božemôj, koľkokrát mám ešte opakovať, aby ste PORIADNE čítali, čo píšem? Už to tu znova celé písať nebudem, prečítaj si ešte raz príspevok #72512 a aj ten, na ktorý si reagoval, a nájdi mi tam JEDINÚ zmienku o kraťasoch na 61. ?
A nejde v tom navrhu az prilis liniek na letisko? Okrem toho si myslim, ze tahat elektricku z Ruzinova na letisko a do Avionu je uplna blbost. Skor by sa dalo uvazovat o vybudovani 2 novych elektrickovych radial - jedna po trase 61 na letisko (zrusit by sa mohli linky 61 a 39 - 39 by v useku od priecestia po Suhvezdnu nahradila posilnena 67, navazujuca na elektricku) a druha po trase 63 po Avion. Z trasy 63 by sa potom mohli spravit odbocky na Trnavku, kde by sa nahradili trolejbusy a na Zlate piesky okolo Soravie a Tesca. Odtial by sa mohli predlzit do Vajnor. Ja preferejum dobre trvale riesenia, a nie lacnejsie, menej vyhodne "trvale provizoria".
Na trolejbusovu 61 by kratase urcite nestacili.Asi si sa uz dlho nebol pozriet v okoli Avionu.Cez vikend su pomerne zaplnene vozy uz pri Hypernove a to jazdia v preklade s L 63. Cez tyzden je zas naval do strednych skol+je tu kopec novych firiem.Uz tu skusali zaviest 15 min.interval ,ked potiahli L63 do Avionu ,ale nestacilo to a vratili naspat 8 min. Cez vikend bol tiez 15 min.interval pokial tu nebola L63.
Naposledy som cital myslim ,ze v Pravde o potiahnuti elektricky na letisko. /Plan rekonstrukcie letiska jeho novym riaditelom,len akosi este nemaju na to bubaky/
Ešte raz, a poriadnejšie si prešítaj, čo som napísal
61 trolejbusmi po jej súčasnej trase, prirodzene, ktorá by bola v celej dlžke zadrátovaná.
A ten úsek 39 od Trnavského po Ružinov by nebol zabezpečovaný 204 ani 205 (tie by zostali v pôvodných trasách), ale 209, ktorá od Trnavského po Ružovú dolinu vozí viac-menej vzduch, a je koncipovaná tak, že keď sa ten úsek dostane pod dráty, tak pôjde tam, a nie do Ružovej doliny. A pri 12-minútovom intervale (15 cez víkend) fakt nemá zmysel uvažovať o kĺboch.
Čítaj poriadne a nemýľ si čísla
Z tarify: "
1. Cestujúci môže vziať so sebou do vozidla bez zaplatenia dovozného drobné domáce a iné malé zvieratá, pokiaľ tomu nebránia osobitné predpisy, ak sú uzavreté v klietkach, košoch alebo v iných vhodných schránkach s nepriepustným dnom a ak ich preprava nie je na obtiaž cestujúcim (napr. zápach a pod.). Na prepravu schránok so zvieratami platia ustanovenia článku 2 a článku 7." - andulka by teda snad nevadila ? ale take "vacsie" zvierata musia mat listok bez ohladu na ci je to pes, macka, alebo slon..
Ach, tak.. no, to uz v pripade ze by sa ta trat tahala aj dalej, ale to zatial nie je az take dolezite.. Zatial treba vybudovat trat na Patronku (resp. k Vojenskej nemocnici)..
1. myslel som Prazsku, pardon ze som to neupresnil.. Kazdopadne pokial by na Patronke ta trat uz koncila, tak by sa tam mohla spravit "neotvorena" trat a po nej by sli aj busy (namiesto dnesneho BUS pruhu).
inak poplatok na psa sa vztahuje na vsetkych psov? od yorkshira po dogu?... a ine zvierata?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike