Plne suhlasim, toto by bolo fajn.. az na to ze z novej trate by sa muselo na letisko odbocovat cez podjazd, lebo kombinacia vlak+trolejbus by asi nevysla..
61 trolejbusmi kadial? A trolejbusova 39 by si takisto zasluzila klby, vzhladom na to, ze 204 len z Trnavky jazdi natrieskana. Nuz a ked na Trnavku bude len 205, tak tam tiez budu potrebne klby, ranna spicka byva na hranici unosnosti (vidavam kazde rano...).
Dokonca by som povedal ze najmenej nicene su tie autobusy...
Predsalen tam chodia uz vysokoskolaci, co nemaju potrebu trhat oznacovace a gravirovat ci pisat na sklo, popripade nozikom vyrivat do sedadiel... Takychto ludi je tam vazne maximalne minimum...
Jedine co sa moze stat je v noci sem tam nejaka tycka-dve a pod...
Takže keď bude linka 39 premávať na Mlynské Nivy alebo ich len zvážať k Mlynskej doline, tak už cestujúci tie vozidlá ničiť nebudú? ? Lebo nejak si sa tým riešením odklonil od pôvodného problému...
Ad diskusia o 39: Riešite tu vec, ktorá je už dávno ideovo vyriešená.
1) Zadrátovať Trnavskú cestu od križovatky s Tomášikovou po Ostredky, optimálne s pokračovaním odbočkou na letisko
2) 209 presmerovať od Trnavského nie do Ružovej doliny, ale po trase súčasnej 39 až na Ostredky, a optimálne aj celú 61 vypravovať trolejbusmi
3) Úplne zrušiť 39, posilniť 31 na interval, aký má momentálne 31+39
4) Z historických a tradičných dôvodov prečíslovať 31 na 39
Toť celá veda Chce to už len vôľu na magistráte na postavenie tých pár metrov trolejov, a kúpenie pár kĺbových trolejbusov (pre 61)
Plne som si vedomy toho aky je tam stav naplnenia, sam tam casto cestujem, ale moje skusenosti s vozmi su dost zle.. ak 39 nechat v Sl.Udoli tak potom ju presmerovat na druhom konci.. ja by som ju hodil napr. na Nivy, hlavne v piatok a nedelu by to urcite naslo uplatnenie.. malo ludi chodi celu trasu.. alebo skratit na Cintorin Slavicie Udolie - Slavicie udolie a bude sa hromadne prestupovat ?
Dnes sa nejaké dieťa podpísalo sprejom okolo 17.40 na zastávke Hraničná zvonku na ľavú stranu trolejbusu ako "DICK" a ušlo, vodič to odstavil.
Re #72503 SDX: Niekedy sa choď do toho Slávičieho údolia pozrieť. Chcelo by to už teraz posilnenie intervalu. Prvý krát počujem názor, že na linke 39 sa nejak extrémne ničia alebo znečisťujú vozidlá. Možno tak v neskorých večerných hodinách, ale to sa deje rovnako aj inde. To zrušenie dopravy nemyslíš asi vážne. A mimochodom do slávičieho údolia narozdiel napr. od Vrakune necestujú rasovo privilegované individuá a deti vo veku 10-15, ktoré si v MHD trénujú písanie, keďže v počas vyučovania sa im v škole sedieť nechce.
Ak 39 nemá chodiť pre študentov tak kľudne môže končiť aj niekde v meste, trebárs na Kollárku, alebo na stanici. Predsa k Chatamovi cestuje minimum ľudí, na PKO detto, prestup na električky je na Račku a na Trnavskom, na Patrónku sa môžeš dostať z Trnavskej 63 a ak chceš aj 204. Proste tá linka má podľa mňa v tejto západnej časti mesta zmysel hlavne pre obsluhu Slávičieho a keď jej tento zmysel chceš zobrať, tak potom možno ju naozaj stačí nechať v trase: centrum - Súhvezdná.
Neviem, kde si to ničenie nabral - ja som si za tri a pol roka nič nevšimol... pozri si skôr tagy v električkách a pod...
A okrem iného by sa tam hodilo skôr zahustenie ako nejaké zriedenie - už sa tam začína stavať aj nový bytovo-obchodný komplex.
Astronomicka je mozno najlacnejsia, ale ja preferujem potiahnut to od ZST NM, tak to obsluzi aj Trnavsku a Galvaniho a nebude to klukate jak svina.. podla mna ak by sa to tahalo z ruzinova tak to mina ucinok, lebo elektricka proste busom nebude moct konkurovat... alebo este radsej urobit tretiu vetvu z Trnavskeho Myta, co je asi nerealne..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
1) Zadrátovať Trnavskú cestu od križovatky s Tomášikovou po Ostredky, optimálne s pokračovaním odbočkou na letisko
2) 209 presmerovať od Trnavského nie do Ružovej doliny, ale po trase súčasnej 39 až na Ostredky, a optimálne aj celú 61 vypravovať trolejbusmi
3) Úplne zrušiť 39, posilniť 31 na interval, aký má momentálne 31+39
4) Z historických a tradičných dôvodov prečíslovať 31 na 39
Toť celá veda Chce to už len vôľu na magistráte na postavenie tých pár metrov trolejov, a kúpenie pár kĺbových trolejbusov (pre 61)